mareczek804 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Witam! Może to się nie tyczy mechaniki do końca motocyklowej, ale silnik jaki mam na zdjęciu przedstawia inny rodzaj silnika od Junaka? Na tabliczce jest że produkowany on był w POLMO, a co brałem silnik od pewnego pana, powiedział że to jest od Junaka.. i mam pewien problem, bo nie ma iskry, aparat zapłonowy nowy, a w silniku nie ma żadnych cewek, tylko miejsce z drugiej strony silnika, gdzie kabel można włożyć. Ostatnią opcją jaka była to kondersator wymieniłem, i lekko mnie kopnęło, ale iskry dalej nie było.. jeśli ktoś ma informacje na temat tego silnika to proszę, bo w internecie nic nie znalazłem.. http://mareczek804.fotosik.pl/albumy/146048.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor7903 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Witam prezentowany silnik ma poprawne oznaczenie S-101 a nie S-01. Jest to silnik stacjonarny o mocy 4.5 KM/3000obr. silniki S-01 to silniki dwusuwowe klasy 125. Ten z fotografi miał zastosowanie w wojskowych agregatach (PAB), chłodniach samochodowych, wojskowych urządzeniach grzejnych, na kolei i jeszcze w wielu dziedzinach. Nie wiem czy w agregacie nie było czasami zapłonu bateryjnego a nie iskrownikowego stąd twoje problemy z iskrą. Na pewno w urządzeniu grzejnym (wojska chemiczne) zapłon jest iskrownikowy. Junak z silnikiem o mocy 4.5 konia raczej byłby wolnym parowozem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pustynny Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Cześć!jeśli ktoś ma informacje na temat tego silnika to proszę, bo w internecie nic nie znalazłem.. Zdjęcia, które pokazałeś ukazują agregat prądotwórczy PAB z silnikiem stacyjnym S101 (produkowanym przez POLMO w Łodzi w czasach produkcji S03). Silnik S101 nie miał nic wspólnego z Junakiem (agregat trochę tak, bo niektóre części są pasujące do Junaka :D ).Mogę podesłać Ci instrukcję do tego silnika z lat 60-tych. :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam! jeśli byś mógł, to podaje maila: [email protected] Jak będę go robił, to postaram się dokładniejsze zdjęcia zrobić zapłonu itd. wie ktoś może od czego kondersator może pasować do tej maszyny..? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.