Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak. Wchodząc w ten sam zakręt z tą samą prędkością r1 i 500tką prędzej R1 wyjdzie z tego obronna reką. Same opony w sportach dają już dużo większe możliwości w zakrętach :crossy:

 

 

Czekaj, rozmawiamy tu o motocyklach czy o oponach ? A mozna by bylo zalozyc opony sportowe na 500 - tke ? :flesje:

 

W/g mnie R1 definitywnie nie jest motocyklem ktory powinno sie kupic jako pierwszy. Od tego sa

 

1. klasa 500

 

2. klasa 600

 

3. co kto chce

 

Przyznaje sie ze po nauce jazdy na otwartej 500 - tce przesiadlem sie na GSX 600 F ( ktory juz 6 mies wczesniej kupilem DR 350 4 mies. wczesniej ). Wiem jakie mialem poczatki i dobrze ja ( w przeciwienstwie do innych pamietam.

 

nie mam jakiegokolwiek problemu sie do tego przyznac, jako takie okielznanie zajelo mi 2 lata ( lacznie z jazda w zimie ) Dopiero po trzech latach ( wypadek ) zdecydowalem sie na zakup " K "

 

:smile:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...