mati_mot Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ojj takie pierd****** . "Za mocny, za szybki, nie da rady, albo i da". Kupi to sam zobaczy, pozatym jest tyle tematów że kolejne dewagacje na ten temat są niczym nie wnoszącym gadaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 (edytowane) Dokładnie tak. Wchodząc w ten sam zakręt z tą samą prędkością r1 i 500tką prędzej R1 wyjdzie z tego obronna reką. Same opony w sportach dają już dużo większe możliwości w zakrętach :crossy: Czekaj, rozmawiamy tu o motocyklach czy o oponach ? A mozna by bylo zalozyc opony sportowe na 500 - tke ? :flesje: W/g mnie R1 definitywnie nie jest motocyklem ktory powinno sie kupic jako pierwszy. Od tego sa 1. klasa 500 2. klasa 600 3. co kto chce Przyznaje sie ze po nauce jazdy na otwartej 500 - tce przesiadlem sie na GSX 600 F ( ktory juz 6 mies wczesniej kupilem DR 350 4 mies. wczesniej ). Wiem jakie mialem poczatki i dobrze ja ( w przeciwienstwie do innych pamietam. nie mam jakiegokolwiek problemu sie do tego przyznac, jako takie okielznanie zajelo mi 2 lata ( lacznie z jazda w zimie ) Dopiero po trzech latach ( wypadek ) zdecydowalem sie na zakup " K " :smile: Edytowane 25 Marca 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.