pietrucha_g Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 witam!Niestety silnik zacząl pobierac olej ze skrzyni do komory szkodliwej i strasznie kopcil!wymienilem simering i dalej to samo. jedyna mozliwa nieszczelnosc to przedmuch prosto ze skrzyni??wiec rozebralem silniczek i wszystko uszczelnilem jak sie należy.niedawno skończylem i niestety to samo!wiec mam watpliwosci co do simeringa na wale od strony sprzęgla w rotax 123 chyba z 91 roku.silnik jestw aprilli af1, jakiej firmy ???.jesli ktos wie to by bylo spox.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Możliwe jest ze masz krzywy wał. Po załozeniu nowego simera i tak szybko sie wyrabia i znowu bierze olej. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 witam!Niestety silnik zacząl pobierac olej ze skrzyni do komory szkodliwej i strasznie kopcil!wymienilem simering i dalej to samo. jedyna mozliwa nieszczelnosc to przedmuch prosto ze skrzyni??wiec rozebralem silniczek i wszystko uszczelnilem jak sie należy.niedawno skończylem i niestety to samo!wiec mam watpliwosci co do simeringa na wale od strony sprzęgla w rotax 123 chyba z 91 roku.silnik jestw aprilli af1, jakiej firmy ???.jesli ktos wie to by bylo spox.Pozdrawiam! To, że silnik kopci może oznaczać nieprawidłową regulcję zapłonu, dozownika oleju, olej w paliwie, uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, uszkodzony simmering lub nieszczelne kartery. Co do krzywego (to mało prawdopodobne), zbyt gładkiego lub szorstkiego wału możesz sprawdzić stan simmeringu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrucha_g Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 podejrzewam ze to jednak ten simering tylko musze wiedziec jaki jest prawidlowy rozmiar do tego modeluno i jak gleboko on powinien siąść w gnieźdźie???do oporu czyli do łożyska???jakiej firmy taki simering byłby solidny??jak cos wiecie to piszcie??zapraszam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 podejrzewam ze to jednak ten simering tylko musze wiedziec jaki jest prawidlowy rozmiar do tego modeluno i jak gleboko on powinien siąść w gnieźdźie???do oporu czyli do łożyska???jakiej firmy taki simering byłby solidny??jak cos wiecie to piszcie??zapraszam! Co do wymiarów to poszukaj serwisówki lub zmierz średnice, u mnie świetnie trzymają najtańsze simmeringi za kilka zł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 nie iwm dokładnie jak w tym silniku, ale chyba zimer nie może być schowany za głęboko, powinien być tak wepchnięty żeby nie wystawał z gniazda. a zimer się kupuje na wał, zmierz wał (średnicę,) , szerokość i średnice zewan i koleś w sklepie ci dobierze odpowiedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.