kornik Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Witam.Mam pytanko; czy 54000 km przebiegu to dużo na gsxf 750 jajko? Mam zamiar kupic take moto i proszę o opinie na jego temat.Na co zwrócic uwagę przy oględzinach silnika? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Też przymierzam sie do GSXF-a "jajo" ale nei jestem pewien czy 600 czy 750. Ceny podobne i wybór duzy.Ogólnie to silniki te wywodzą się ze starego GSXF600 i 750 a to byly mocne konstrukcje więc nie powinno byc zle przy 54000. Zwróc uwage na odgłosy z bloku silnika - panweki, z głowicy moze dochodizc dzwiek luzów zaworowych wiec zapytja kiedy ostatnio robione były. Podczas jazdy zwróc uwage na wysakujące biegi przy ostrym przyspeiszaniu, oraz na charakterystyczne "wycie" skrzyni na poszczególnych biegch (jesli wiesz jak brzmi to wycie). Zwróć uwagę na układ przeniesienia napedu a dokładnie to na stan gumowych wkładek w tylnym kole między piastą a bębnem zębatki łańcuchowej.Jelsi są duze luzy to znaczy ze jest juz troche wybity, element trudno dostepny, łatwo wymienialny a sama jazda ze zuzytymi wkladkami staje sie przykra z powodou duzych luzów w napędzie. Oczywiście najpierw sprawdź stan i naciąg łancucha bo to tez moze byc przyczyna luzów.A luz mozesz wyczuc podczas jazdy gdy przymkniesz gaz i nagle otworzysz, nie , nei chodzi o stawianie na koło, mozesz dodac lekko gazu ale zdecydowanie. jelsi poczujesz szarpniecie ,stuki czy dizwne odglosy to znaczy ze wkladki sa czerstwe. Zwróc uwage na tylni amortyzator bo czasem lubi "skonczyc sie" po takich przebiegach. Gdy sprawdzasz upewnij sie ze amorke dziala pewnie i dobrze tłumi, inaczej wkrótce czeka cie wymiana a to jzu nei jest taniocha. Oczywiscie zwroc uwage na hamulce - tłoczki lubia sie zapiekac i blokowac. Zwróć uwage czy obie tarcze z przodu nagrzewaja sie tak samo po kilku dobrych hamowaniach. tarcze chyba sa plywajace (ale nei ejstem pewien) to sprawdz czy maja jakis wyczuwlany luz na tulejkach i czy wystepjuja przy tym jakies dzwieki. Takze waznym elementem sa dziwgnie lączące tylni amortyzator z wahaczem , ale to nielatwo sprawdzic bez rozbiórki. Zajrzyj pod motocykl i sprawdz ewentualne luzy na tych dzwigniach, chcociaz trudno je wyczuc. Jesli z tylnego zawieszenia dochodza jakies dzwieki typu skrzypienie przy dociązeniu czy nawet lekkim docisniecu ręka motocykla to znaczy ze ktores z lozysk jest trafione albo juz go nie ma. Poza tym sprawdz wszelkie typowe punkty kontrolne podczas zakupu. jelsi cos mi sie przypomni to dopisze. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Wielkie dzięki za pomoc, już się boje żeby nie władowac się na minę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.