Tigo Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Mam maly problem z moim silnikiem nr.identyfikacyjny pojazdu EX500D po zerwaniu sie sruby od zebatki walka rozrzadu spadl lancuszek .miomo mojego zaskoczenia nie wyrzadzil duzo szkod,do wymiany byl tylko lancuch.Niestety dostala tez zebatka:( z otworu do ktorego wchodzi sruba mocujaca zrobilo sie jajko...Z kumplem zauwarzylismy ze kola maja takie samo oznaczenie in i ex oraz dziury do mocowania i po odwroceniu kola mozna je zamienic miejscami No i niby byloby wszystko ok lecz nie jest.. banghead.gif .Ustawienie rozrzadu jest teraz bardzo trudne i niby znaki sie zgadzaja moto nie reaguje a do tego jest roznica cisnien jest okolo 4atm. Np 12-8 POZNIEJ 8-4 PO KOLEJNYCH USTAWIENIACH NIE WIEM CO MAM ROBIC POMOCY POZDRAWIAM icon_smile.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Na pewno jesteś pewien że łańcuszek nie wyrządził dużych szkód? Po pierwsze, załatw sobie serwisówkę.Po drugie sprawdź luzy zaworoweSprawdź czy na świecach jest iskra. Jeśli to nic nie da to musisz zdjąć głowicę i posprawdzać czy wszystko jest proste, szczególnie zawory, bo z tego co napisałeś (różnica ciśnień) to może być przyczyną.Jeżeli głowica i zawory są ok, to musisz posprawdzać tłoki, pierścienie i korbowody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tigo Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Silnik rozlozony byl na czesci wszystko bylo cale.Teraz po zlozeniu roznica cisnien jest 16 i 8 ????!!!!!!Nie wiem co moze byc zle?Niby punkty byly ustawiane zgodnie z serwisowka zebatki wrocily na swoje miejsce bo myslalem ze to moze jest przyczyna??!Gdzie moze lezec przyczyna??!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Zrzucaj głowice i sprawdz czy wszystko jak kolega wspomniał jest proste. Bo po takim zderzeniu wątpie by wszystko było ok. A kiedy w tym sprzecie ustawiałeś zawory? Możliwe że sa podparte. A jak to jest mozliwe, że śruba sie zerwała? Albo... masz zużyte tłok/cylinder lub zawory i ich przylgnie. Zrób tez próbę olejową. Jak nie masz serwisówki to poszukaj. To jest podstawa. Gdzieś na forum wrzucałem linki. Jak nie znajdziesz to szukaj do KLE i ER5, te same silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tigo Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Te silnik jest dla mnie zagadka?:)Sruba prawdopodobnie odkrecila sie po wymianie uszczelki pod glowica przez renomowany serwis po okolo 1000km.Szczescie w nieszczesciu bylo takie ze stalo sie to przy ruszaniu wlasciwie to lancuch sie zsunal z tej zebatki.Przed tym zdarzeniem nie mialem wiekszych problemow z silnikiem.Zawory nie byly uszkodzone ani powyginane wymienilem uszczelniacze,zawory byly polerowane oraz gniazda .Podczas proby olejowej wzroslo cisnienie nieznacznie.Probowalismy odpalic go pzrez 2 godziny bez skutku :(Jutro zdejmuje glowice i cylindry i sprobujemy rozwiazac te zagadka Dzieki chlopaki za porady bede powoli i wnikliwie wszystko analizowal.Jak ktos ma pomysly prosze piszcie POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tigo Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Pełen sukces udało się sie nastawić rozrząd.Okazało sie, że ustawialiśmy go odwrotnie do kierunku pracy silnika Dziękuje za wszystkie rady . Do zobaczenia na zlotach :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.