Erni_ok Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Witam chce zakupić Kawasaki Kz 250 z 1983 r. jak jest z częściami do tego motocykla są jakieś problemy, gdzie naprzykład, albo jak kupić uszczelniacze zaworów do tego modelu Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Witam chce zakupić Kawasaki Kz 250 z 1983 r. jak jest z częściami do tego motocykla są jakieś problemy, gdzie naprzykład, albo jak kupić uszczelniacze zaworów do tego modelu Dzięki Mam LTD250 (dość podobny silnik) z 1984. Cacuszko... Części kupowałem w MCS w stolicy, nie było problemów z niczym chyba... I nawet drogo jako nie wychodziło. A uszczelniacze do zaworów to chyba bardzo uniwersalne akurat są. Pozdrawiam Dodane: MCS to oczywiście oficjalny dealer Kawasaki. Edytowane 21 Lutego 2007 przez shadok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 A w LARSONIE czasem nie da się pozbierać takowych części?? I taniej by nie było?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Ja robiłem remont silnika, więc nie wszystko w Larssonie jest do tego :biggrin: .Ale fakt, że jest całkiem sporo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni_ok Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Mam LTD250 (dość podobny silnik) z 1984. Cacuszko... Części kupowałem w MCS w stolicy, nie było problemów z niczym chyba... I nawet drogo jako nie wychodziło. A uszczelniacze do zaworów to chyba bardzo uniwersalne akurat są. Pozdrawiam Dodane: MCS to oczywiście oficjalny dealer Kawasaki. Ogólnie to opłaca mi się kupować tak stary motocykl jak Kawasaki Kz 250 z 1983 r. ?, pytam ponieważ obawiam się że motocykl będzie się psuł i będzie problem z częściami oraz jego serwisem poniewaz obie te rzeczy podobno są dosyć drogie.Trochę się boję że wkopi się w kanał i stracę mnustwo kasy czasu i nerwów Dla tego rozważam alternatywę zakupu np jakiej MZ ETZ w tej cenie, mogę wiedzieć co myślicie na ten temat na ten tematDzięki Edytowane 21 Lutego 2007 przez Erni_ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Wszystko zależy od stanu.... i napalenia. Ja kupiłem w dość przyzwoitym stanie zewnętrznym, zrobiłem remont (szlif, tłoki, rozrząd, głowica) odpicowałem i odglansowałem i naprawdę jest na czym oko zawiesić...LTD jednak to "soft chopper" więc może inna sprawa ociupinkę. Jest to wersja z paskiem i jednocylindrowa.Objeździłem nim swojego czasu Ojczyznę Naszą wzdłuż i sporo w poprzek :smile: tudzież po okręgach bliskich i dalekich. Obecnie szlifują ją moi juniorzy od czasu do czasu w ramach nauki jazdy - bardzo wdzięczny sprzęcik... Myślę, że dużo mniej wymagający (technicznie) od właściciela niż MZ, choć na tej pewnie można bardziej poszaleć. No i MZ jest na pewno tańsza w eksploatacji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 a moze lepiej jakies enduro 600 , 650 single sa tanie q obsludze i proste w naprawie , a czesci uzywek mnostwo , a jak bedziesz mial kasy wiecej , to kupisz cos mlodszego w innym stylu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.