Skocz do zawartości

Części do Kawasaki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

chce zakupić Kawasaki Kz 250 z 1983 r. jak jest z częściami do tego motocykla są jakieś problemy, gdzie naprzykład, albo jak kupić uszczelniacze zaworów do tego modelu

 

Dzięki

Mam LTD250 (dość podobny silnik) z 1984. Cacuszko... Części kupowałem w MCS w stolicy, nie było problemów z niczym chyba... I nawet drogo jako nie wychodziło.

A uszczelniacze do zaworów to chyba bardzo uniwersalne akurat są.

 

Pozdrawiam

 

Dodane: MCS to oczywiście oficjalny dealer Kawasaki.

Edytowane przez shadok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam LTD250 (dość podobny silnik) z 1984. Cacuszko... Części kupowałem w MCS w stolicy, nie było problemów z niczym chyba... I nawet drogo jako nie wychodziło.

A uszczelniacze do zaworów to chyba bardzo uniwersalne akurat są.

 

Pozdrawiam

 

Dodane: MCS to oczywiście oficjalny dealer Kawasaki.

 

Ogólnie to opłaca mi się kupować tak stary motocykl jak Kawasaki Kz 250 z 1983 r. ?

, pytam ponieważ obawiam się że motocykl będzie się psuł i będzie problem z częściami oraz jego serwisem poniewaz obie te rzeczy podobno są dosyć drogie.

Trochę się boję że wkopi się w kanał i stracę mnustwo kasy czasu i nerwów

 

Dla tego rozważam alternatywę zakupu np jakiej MZ ETZ w tej cenie, mogę wiedzieć co myślicie na ten temat na ten temat

Dzięki

Edytowane przez Erni_ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stanu.... i napalenia. Ja kupiłem w dość przyzwoitym stanie zewnętrznym, zrobiłem remont (szlif, tłoki, rozrząd, głowica) odpicowałem i odglansowałem i naprawdę jest na czym oko zawiesić...

LTD jednak to "soft chopper" więc może inna sprawa ociupinkę. Jest to wersja z paskiem i jednocylindrowa.

Objeździłem nim swojego czasu Ojczyznę Naszą wzdłuż i sporo w poprzek :smile: tudzież po okręgach bliskich i dalekich. Obecnie szlifują ją moi juniorzy od czasu do czasu w ramach nauki jazdy - bardzo wdzięczny sprzęcik... Myślę, że dużo mniej wymagający (technicznie) od właściciela niż MZ, choć na tej pewnie można bardziej poszaleć. No i MZ jest na pewno tańsza w eksploatacji.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze lepiej jakies enduro 600 , 650 single sa tanie q obsludze i proste w naprawie , a czesci uzywek mnostwo , a jak bedziesz mial kasy wiecej , to kupisz cos mlodszego w innym stylu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...