DEAD Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Przy swojej jawie mam zalozony zaplon prameti. Co prawda kosztuje kolo 250 zeta ale wart jest tej ceny, Napisz coś więcej o pracy silnika na tym zapłonie. Czy przyrost mocy i dynamiki jest wyraźnie odczuwalny? i czy moduł sie bardzo grzeje podczas pracy silnika na wolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropelka_350 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Napisz coś więcej o pracy silnika na tym zapłonie. Czy przyrost mocy i dynamiki jest wyraźnie odczuwalny? i czy moduł sie bardzo grzeje podczas pracy silnika na wolnych obrotach? Zalozenie takiego zaplonu to nie zaden tuning a usprawnienie silnika tak ze nie ma co oczekiwac wielkich zmian. W moim przypadku na zwyklym zaplonie tez bylo wszystko ok, przynajmniej na tyle na ile to jest mozliwe w takim przypadku ale tylko dlatego ze dbalem o dobra regulacje i robilem to w miare czesto, czyli nie zadziej niz co 2kkm.Jak ktos ma klopoty ze zwyklym zaplonem to na pewno jakas zmiane odczuje, ja tam jezdzilem turystycznie tak ze bardziej zalezalo mi na dynamice niz super przyspieszeniach czy zapieprzaniu ile fabryka dala.Nie jestem elektronikiem tak ze nie wiem czy taki modul wytwarza duzo ciepla podczas pracy, wzaleznosci od ilosci obrotow a nie sprawdzalem tego bo nie bylo ku temu potrzeby. Jak na jawe to robilem nia duze dzienne przebiegi rzedu 500 km i nie stwierdzilem problemow z el. zaplonem.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Zalozenie takiego zaplonu to nie zaden tuning a usprawnienie silnika tak ze nie ma co oczekiwac wielkich zmian. W moim przypadku na zwyklym zaplonie tez bylo wszystko ok, przynajmniej na tyle na ile to jest mozliwe w takim przypadku ale tylko dlatego ze dbalem o dobra regulacje i robilem to w miare czesto, czyli nie zadziej niz co 2kkm.Jak ktos ma klopoty ze zwyklym zaplonem to na pewno jakas zmiane odczuje, ja tam jezdzilem turystycznie tak ze bardziej zalezalo mi na dynamice niz super przyspieszeniach czy zapieprzaniu ile fabryka dala.Nie jestem elektronikiem tak ze nie wiem czy taki modul wytwarza duzo ciepla podczas pracy, wzaleznosci od ilosci obrotow a nie sprawdzalem tego bo nie bylo ku temu potrzeby. Jak na jawe to robilem nia duze dzienne przebiegi rzedu 500 km i nie stwierdzilem problemow z el. zaplonem.pozdrawiamDzięki za odpowiedz.Kiedyś mocno przymierzałem sie do zakupu zapłonu od Prameti (w wersji dla Junaka). Ale odstraszyły mnie dwie rzeczy:1. Nie doszukałem sie informacji (wysłałem tez zapytanie w mailu) czy cewka załączana jest na stały kąt czy też na stały określony czas. A to dla mnie jest bardzo ważne, bo wiąże sie bezpośrednio z ilością prądu pożeranego przez zapłon (przy oryginalnej krzywce i współczesnej cewce zapłon pobierał mi 5A prądu !!!!)2. Widziałem, że kabel do czujnika jest ekranowany, co od razu wzbudziło moje podejrzenia, że układ jest mało odpory na zakłócenia i jak kiedyś na ulicy podjedzie blisko mnie koleś Dnieprem bez fajek to zapłon zacznie wariować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.