wayne2up Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam, kupiolem gsxR 1000 K2 pare dni temu i mam problem,mianowicie swieci mi caly czas kontrolka, jak ktos ma gsxr to bedzie wiedziel o ktora mi chodzi.Kontrolka ta jest od cisnienia olleju, temperatyry i od "F1" F1 - jakis system ,ale niemam pojecia jaki i oco w nim biega.MOja prosba jest tak , aby mi ktos kto wie co to za system przyblizyl mi go ??DOdam ze cisnienie oleju i temperatura jest OK!! Mam do niego ksiazke i instrukja ale po niemiecku- tak jest opisane to F1 ale nichec mi sie tego tlumaczyc slowo po slowie :rolleyes:a W angielskim servisce manualu nic o tym nie wspomnieli. pozdrawiamprosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAR1 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 błąd...można sprawdzic jego kod mostkujac 2 przewody w kostce i sprawdzic w serwisowce.. taka kosta z gumka w tylnym stelazu gdzies ja masz........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orkwisz Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 No więc przybliżam. Nie F1 tylko FI (fuel injection) po prostu system wtrysku paliwa. Kontrolka świeci ciągle gdy ECM czyli komputer pokładowy nie otrzymuje sygnału od któregoś z czujników. W takim przypadku gdy ta kontrolka swieci ciągle, domniemam że silnik odpala i "normalnie" pracuje, bo komputer na to pozwala. Gdyby mrygała, to oznaczalo by błąd z czujników położenia wału itp które mogłyby spowodować poważne uszkodzenie silnika i wtedy ECM nie pozwolil by na uruchomienie silnika. Aby sprawdzić kod usterki należy tak jak kolega wyżej wspomniał zmostkować wtyczkę do "urzadzenia diagnostycznego" i kod usterki pojawiłby się na wyświetlaczu w postaci komunikatu np. c01..c02, c03 itp wtedy nalezy odczytac kod usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 OKdzieki za pomoc :icon_twisted: pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 A co jeświ mam wymatowany SILNICZEK DO EXUPA, poniewaz mma zalozony sportowy wydech YOSHIMURA i caly ten system zostal usuniety,zostaly tylko kabelki do podlaczenia. stad bieze mi sie ta swiecaca kontrolka - czy kros moze juz cos takiego przerabial , tak by ta kontrolka nie swiecila ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 A co jeświ mam wymatowany SILNICZEK DO EXUPA, poniewaz mma zalozony sportowy wydech YOSHIMURA i caly ten system zostal usuniety,zostaly tylko kabelki do podlaczenia. stad bieze mi sie ta swiecaca kontrolka - czy kros moze juz cos takiego przerabial , tak by ta kontrolka nie swiecila ?? Kolego - mam ten sam problem, chociaż podobno nie jest to bezpośrednio powiązane z przelotowym DEVILEM i odłączonym exupem. Podobno K1-K3 tak mają, nie wiem jak to wyłączyć ale się dowiem jak tylko znajde czas, a generalnie temat jest tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=64244&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.