vader Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Witam Katuję dalej temat mojej WFMki. Pytania: 1. Czy orientujecie się w którym roku (miesiącu) zastąpiono w seryjnej produkcji silniki z głowicą ze skośną swiecą na głowice ze świecą pionowo wkręcaną. Nie znalazłem tego w literaturze??? 2. Wktórym roku (miesiącu) wprowadzono nowe tylne lamki (już ze stopem) i mechanizm sygnalizacji stopu??? Czy wówczas też wprowadzono akumulator, sygnał i zmieniono okrągłą puszkę na dwie boczne trójkątne??? Pozdrawiam Erwin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 WitamZmiana głowcy jak, tylnej lampy oraz zastosowanie akumulatora zaczęło sie w latach 1958-59. Natomiast trójkątne puszki zaczęły pojawiać sie wcześniej, już pod koniec 1956 roku (mam taki model). WFMka z 1956 roku miała sygnał który był zasilany z ikrownika, tak bynajmniej twierdził mój dziadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.