Smok Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Witam Jestem posiadaczem WSK M06L Jest to motocykl który nie daje mi spaćma on wiele rozbieżności jeżeli chodzi o orginalność ze starymi zdjęciamiWiem że sporo osób ma takie modele np. niezwykłe niebieskie ( ja mam wiśniową).Nie mam zdjęć mojej wsk bo jest na strychu rama; a silnik w szafie mojego pokojuNie mam dobrego aparatu więc "szitu" nie będę wrzucał.Jeśli ktoś miałby stare oryginalne zdjęcia lub instrukcję do tego modelu i udostępnił by mi to chwała mu za to :icon_twisted: Moja wsk to:rok prod. : 1964na tablice znam. ma M06L ale w potwierdzeniu zgłoszenia do ewidencji tylko "WSK" (niemam dowodu bo była tymczasowo wyrejestrowana) szczegóły:- lampa ze stacyjką z zasówką (nowy typ)- lampa wraz z licznikiem- sama skorupa lampy jest jakby dłuższa - szkło lampy przedniej jest w "paski" tzn nie ma loga żadnego ani nie ma takiego "uśmiechu"- wsporniki błotnika to płaskowniki- lampa tylna jak w shl m11 (wydaje mi się że powinna być kwadratowa jak w wfm)- siedzenie jak wfm tzn sklejka brak otworów na metalową konstrukcję- bak był z pomarańczowym korkiem (pierwszy raz widzę mój kumpel miał wsk z pomarańczowymi manetakami ale była to wersja ze wyścigów tatrzańskich taka inna np przód z shl i nie piszcie mi że nie bo ma jeszcze oryginalny lakier)- kierownica ma uchwyty na klamki kańciaste a nie jak np. w wfm półokrągłe- przód jak w wfm- koła półbębny Jaki był tu licznik tzn cyferblat i w ogóle bo u mnie nie było. Proszę o jakieś zdjęcia i uwagi bo nie mam pojęcia czy to moto jest oryginał czy nie oraz czego jeszcze mi brak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Czesc!Widze ze jestes nowy, uzywaj opcji szukaj przed zalozeniem nowego tematu. O WSK M06L bylo juz wspominane a miedzy innymi tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=51006Zachecam do dyskusji w tym temacie, aby "nie zasmiecac" forum setkami tematow o jednym :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 no niby tak ale mnie interesuje TYLKO M06L no i nie wiem czy jestem taki "nowy" ale ... Mnie interesują szczegóły mo6l różnice pomiędzy latami produkcji i tym podobne zachęcam więc do dyskujsi w tym temacjie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_kato Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Cześć,Chyba właśnie kupiłem takie samo moto co ty.Moje jest bez silnika i kół, ale spróbuję porównać je z twoim opisem. Twoje szczegóły:- lampa ze stacyjką z zasówką (nowy typ) - u mnie jak z WFM,stacyjki brak- lampa wraz z licznikiem - u mnie licznik w półce- sama skorupa lampy jest jakby dłuższa- szkło lampy przedniej jest w "paski" tzn nie ma loga żadnego ani nie ma takiego "uśmiechu" - chyba szkło podmieniali bo większość starych lamp widziałem z "uśmiechem", u mnie brak szkła.- wsporniki błotnika to płaskowniki - u mnie tak samo(fotki potwierdzają to), a w WFM z '60 mam rurki spłaszczone na końcach.- lampa tylna jak w shl m11 (wydaje mi się że powinna być kwadratowa jak w wfm) - u mnie brak, ale na starych fotkach widziałem taką owalną z plastiku.- siedzenie jak wfm tzn sklejka brak otworów na metalową konstrukcję - tak samo.- bak był z pomarańczowym korkiem (pierwszy raz widzę mój kumpel miał wsk z pomarańczowymi manetakami ale była to wersja ze wyścigów tatrzańskich taka inna np przód z shl i nie piszcie mi że nie bo ma jeszcze oryginalny lakier) - u mnie brak korka.- kierownica ma uchwyty na klamki kańciaste a nie jak np. w wfm półokrągłe - brak kiery, ale na fotkach widziałem uchwyty wspawane jak w wfm a nie dokręcane- przód jak w wfm - tak samo- koła półbębny - u mnie brak, ale rozumiem, że "półbębny" oznacza koła jak w WFMce(małe/cienkie bębny)? Moje spostrzeżenia, które ktoś, kto się "zna" również mógłby zweryfikować i potwierdzić:- rama z wydłużonym mocowaniem na tłumik na 2 śruby praktycznie pod osią koła tylnego- rama z mocowaniem baku(płaskownik z otworem na śrubę centralną pomiędzy 2-ma belkami ramy)- bak z kratką i centralnym mocowaniem na śrubę przechodzącą przez bak- stopki pasażera z grubego profilu wsuwane w szeroko rozstawione płaskowniki(wizualnie większe/szersze niż w WFM). U mnie sporo części brakuje, ale będę próbował zrobić ją na wzór tej:http://www.polmot.skip.pl/images/galerie/wskl/wskl03.jpg Silnik mam z napisem WFM, ale widziałem na necie, że sporo WSK jeździ z silnikami z logo WFM więc chyba tego zmieniać nie będę. pozdrawiam,Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Moja również jest z 1960r.Strasznie zalatuje WFM wygląda na to że tylko miejsce produkcji i napis na baku jest inny. Trochę szczegółów- Lampa ze stacyjką, licznik prędkości do 100km/h w półce napęd licznika z koła tylnego. Korek baku chromowany wraz z miarką oleju (chyba 100ml) Między chlebakami mocowany filtr powietrza którego nie da się rozebrać bez demolki. Wsporniki błotnika-uformowane płaskowniki Mocowanie klamek wbudowane w kierownice Kolor manetek u mnie orzechowy/pomarańczowy czy cuś. Zawieszenie przednie bez tłumienia olejowego- prowadnice smar golenie i sprężyny. Bak bez kratki, natomiast z zaślepką ozdobną w miejscu śruby mocującej zbiornik. Koła jak WFM A co do czujnika stopu to nie wiem, miejsce na aku jest a miejsca na czujnik stopu niema. Edytowane 26 Września 2012 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_kato Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Opis jak z mojej WFM, jedynie ten licznik w lampie i bak z kratką nie pasuje do mojej WFMki z '60. Czujnika stopu oryginalnie u mnie nie było, ale do przeglądu jest potrzebny no i POLICE może zatrzymać dowód rej. za brak STOPu.Tak więc czujnik kupiłem, ale mam problem z jego montażem(bez wiercenia w ramie).Skręciłem go śrubami z dorobioną blaszką za belką ramy, ale robi się zwarcie.Póki co odczepiłem go i jest OK. Jak tylko ogarnę pokój po WFMce i wywiozę ją do garazu to trzeba się brać za WSKę i jej silnik. Mam do ciebie pytania:1) jaki masz napis na liczniku? WSK czy WFM? no i jaki kolor tarczy?Ja w WFM mam tarczę żółtawą z napisem WFM, a w tej WSK jest również napis WFM, ale na srebrnej tarczy.2) uchwyt na tłumik masz długi(prawie pod tylną oś) czy krótki(tuż za stopką pasażera)? Pozdro,Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) W moim świdnickim wytworze już niema nigdzie podpisów WFM. Nie wiem jak to było z silnikiem, może jeszcze WFM lecz niestety poszedł gdzieś w piii.... Licznik do 100km/h z podpisem WSK tarcza pewnie kiedyś była biała ale na chwile obecną zżółkła. Uchwyt wydechu jest krótki, za to wydech ma wyprowadzony długi uchwyt aby złapać za to ucho. Co do braku stopu to nie jestem tego taki pewiem czy za jego brak sie przyczepią, zwłaszcza w tak starym motocyklu. Edytowane 27 Września 2012 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.