Skocz do zawartości

Technika


Remigiusz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Jestem nowy, ale śledzę temat od dawna. Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Jinluna 250-5 od 1,5 roku.

Jak do tej pory nic się z nim złego nie działo. Nie odkręcały się śrubki, nie odpadał osprzęt, nie przepalały się żarówki. Jednym słowem ok. Jedyny mankament to drgania przy większych obrotach. Ale mam pytanie do posiadaczy 250-tki. Czy działają u Was wskaźniki biegów (te na zbiorniku paliwa)? Jak odbierałem moto od dealera to powiedział mi, że w tym modelu brak możliwości ich podłączenia. Czy to prawda? Szukałem wolnych przewodów ale ich nie znalazłem.

PS. Jestem z Olsztyna tego na Warmii i Mazurach. Czekam na wiosnę i do zobaczenia na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolejnego zadowolonego posiadacza jinluna :buttrock:

Ja nie mam w swoim takiego wskaźnika ani nie widziałem u innych 250tek. takie wskaźniki biegu montują w 150. U mnie na zbiorniku mam kontrolki biegu jałowego, kierunkowskazów, świateł drogowych i wskaźnik poziomu paliwa. Myślę że to wystarczy. :icon_biggrin:

Proponuję znaleźć temat "jinlun made in china" i tam pisać, bo jest to temat znany wśród ludzi interesujących się chińską motoryzacją jak też i krytków. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Jestem nowy, ale śledzę temat od dawna. Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Jinluna 250-5 od 1,5 roku.

Jak do tej pory nic się z nim złego nie działo. Nie odkręcały się śrubki, nie odpadał osprzęt, nie przepalały się żarówki. Jednym słowem ok. Jedyny mankament to drgania przy większych obrotach. Ale mam pytanie do posiadaczy 250-tki. Czy działają u Was wskaźniki biegów (te na zbiorniku paliwa)? Jak odbierałem moto od dealera to powiedział mi, że w tym modelu brak możliwości ich podłączenia. Czy to prawda? Szukałem wolnych przewodów ale ich nie znalazłem.

PS. Jestem z Olsztyna tego na Warmii i Mazurach. Czekam na wiosnę i do zobaczenia na trasie.

 

No z tym wskaźnikiem biegów przy Jinlunach to było tak, że podczas wprowadzania Jinlunów o pojemności 250cc chińczycy zamontowali zbiornik od 150cc wraz ze wskaźnikami. Przy Jinlunie 150 wtedy montowali skrzynie sekwencyjne w których można było cały czas naciskać dzwignię biegów w jedną stronę a biegi włączały się kolejno 0,1,2,3,4,5. I nijak nie można było się połapać na którym biegu się jest, tylko wskaźnik nas uświadamiał o stanie rzeczy.

W Jinlunach 250cc zastosowano skrzynię tradycyjną (jedynka na dół, reszta do góry) i wskaźnik zmiany biegów na zbiorniku przejął rolę atrapy, której nie zdjęto bo był tam jeszcze wskaźnik paliwa.

Zatem wskaźnik biegów w Jinlunie 250 jest jakby po nic i nie da się go do niczego podłączyć. W późniejszych modelach Jinluna 250 tak jak u shippa już nie ma.

 

Ja podobnie jak ty mam taki martwy wskaźnik i na początku byłem niezadowolony, że nie pokazuje biegów, ale teraz mi to nie przeszkadza bo doskonale wiem na którym biegu jadę.

 

Co do drgań to są dokuczliwe, ale z czasem robią się mniejsze. Tak niestety już mają silniki rzędowe z dwoma tłokami. Jakby silnik był zamocowany na tulejkach stalowo gumowych to by komfort jazdy znacznie się poprawił.

Jedyne co moge prostego doradzić to zmiana zębatek, ponoć pomaga na zmniejszenie drgań na prędkościach przelotowych, ale o tym przeczytasz sobie w poście Jinlun made in china (na końcu postu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...