afish Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 czy sa jacys uzytkownicy tego samochodu ... bo dzisiaj mi w oko wpadla oferta dosyc tanio z automatyczna skrzynka bede wdzieczny za wszelkie za i przeciw no i ogólnie za wskazanie typowych wad tego autka .. ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Cześć :wink: Miałem takiego Audika i w zasadzie mogę powiedzieć, że był niezły. Tzn moja wersja to była B3 1,8S 90KM, z manualną skrzynią biegów i LPG. Auto było z 1988r. Przejechałem nim ponad 20 000 km bez większej awarii, ale kilka jednak się zdarzyło. Autko było ładnie zachowane, miało przebieg 167 tys. km. Silnik był świetny, naprawdę dynamiczny i oszczędny - na gazie, nawet przy jeździe 150-160 kmh palił 9-9,5 litra. Minimalnie spaliłem koło 8 litrów. Auto spokojnie rozpędzało się do 180kmh, v max który osiągnąłem (fakt, że z lekkiej górki) - 205 kmh. W silniku musiałem zrobić płytki zaworowe a wiem, że następny właściciel musiał powalczyć z wypalonymi gniazdami zaworowymi. Poza tym raz padła uszczelka pod głowicą. Silnik może brać olej - norma Audi to do 1,5 litra na 10 000 km.Zawieszenie zrobiłem - koszt wymiany praktycznie wszystkich zuzywających się elementów zawiechy przedniej to 500 zł. Nowy właściciel musiał wymienić tłumik - okazało się, że ten, który "padł" był oryginalny, od nowości pracował w tym aucie.. niesamowite :) Pojawiły się też problemy z systemem chłodzenia, płyn uciekał. Wadą jest jeszcze bagażnik - strasznie mały jak na tak duże auto (a jak jest butla to już w ogóle :smile: ). Samochód, który kupujesz, nie powinien mieć w ogóle rdzy. Jeśli ma - był bity. Tapicerki powinny być jak nowe, ten element jest bardzo trwały. Przeciera się fotel na wysokości oparcia, to częsty problem. Elementy wnętrza nie powinny skrzypieć i pukać, moje były zupełnie ciche ;) To tyle, jakbys chciał, to mam zeskanowaną książkę Dietera Korpa - Audi 80/90 - Naprawiam i reguluję. W kolorze :) pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 A moim zdaniem to audi nie jest wcale takie świetne lepiej dorzuc troche kasy i kup b4 bo b3 zalicza sie juz do rupów tak jak kolega wyzej wymienil nie jest bezawaryjne i obrzydliwie wyglada maska podnoszona bez grilla pomaranczowe kierunki kola 15 a b4 u mnie juz 12 lat jezdzi i cale zycie od nowosci jezdzilo po polskich drogach i jedyne co padlo to wydech jest elegancka limuzyna i co wazne nie widac po niej starosci tak jak po b3 duza grupa ludzi uwaza ze jest to auto ponadczasowe.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Cześć :buttrock: W silniku musiałem zrobić płytki zaworowe a wiem, że następny właściciel musiał powalczyć z wypalonymi gniazdami zaworowymi. pozdrLYsYTen silnik niema płytek zaworowych tylko hydroregulatory.Pozdrawiam. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Ten silnik niema płytek zaworowych tylko hydroregulatory.Pozdrawiam. :smile: No to wiem, ale rzeczywiście nie ma płytek? Bo naprawdę mi się wydaje, że mechanior mi mówił, że wymieniał płytki :icon_biggrin: Zaworki zaczęły cykać a po tej wymianie - przestały :buttrock: pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 No to wiem, ale rzeczywiście nie ma płytek? Bo naprawdę mi się wydaje, że mechanior mi mówił, że wymieniał płytki :icon_biggrin: Zaworki zaczęły cykać a po tej wymianie - przestały :smile: pozdrLYsYJeżeli miałeś płytki a nie hydraulike to znaczy że był to silnik z przed 86 roku.Dla porównania jedna płytka regulująca kosztuje 4zł a jeden hydroregulator 30zł więc możesz to ustalić po cenie jaką zapłaciłeś za tą naprawe.Pozdrawiam. :buttrock: Co do tematu to silniki raczej zdrowe w tych autkach jak już coś padnie to naprawa silnika kosztuje naprawde niewiele a zawieszenie bardzo tanie do zrobienia ogółem :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Jeżeli miałeś płytki a nie hydraulike to znaczy że był to silnik z przed 86 roku.Dla porównania jedna płytka regulująca kosztuje 4zł a jeden hydroregulator 30zł więc możesz to ustalić po cenie jaką zapłaciłeś za tą naprawe.Pozdrawiam. :flesje: Tak, to znaczy że to były hydroregulatory. Pamiętam, że za części płaciłem właśnie 240 zł (czyli 30 zł x 8) :P pozdr :) LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 ocynk blacha-pozazdrościć , u mnie w omedze by sie przydał ocynk ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 audi 80 dobry wóz szczególnie 1.9 TDi, tylko, żę dość malo miejca z tyłu na nogi, ma bardzo malutkie dźwi i sie ciężko wchodzi. ale z przodu może być, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.