Skocz do zawartości

transalp


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie. Co ok. 1000 km musze dolac 150 ml do zbiorniczka wyrownawczego. Poziom oleju mam w pozadku, przez 4 tys nic nie musialem dolewac. Sprzet nie kopci, pali na dotyk, cicho pracuje. Jezdze caly rok regularnie. Po postoju w garazu nie zauwazylem zadnych plam pod motocyklem. Mam wrazenie ze ten ubytek plynu powstaje tylko podczas jazdy. Jak myslicie co to moze byc? Jeszcze sie temu nie przygladalem ale niedlugo zamierzam sciagnac wszystkie plastiki i przegladnac caly uklad chlodzacy. Wiem ze na tym etapie to tylko gdybanie ale chcialbym wiedziec na co zwrocic uwage za nim sie za to wezme. Rozwazalem njagorsze scenariusze:

-uszczelka pod glowica- mialem to w samochodzie i silnik wyzucal wode z chlodnicy- u mnie nic takiego nie ma

-nieszczelnosc miedzy magistrala wodna i olejowa- woda dostaje sie do oleju- u mnie stan oleju bez zmian

A moze to tylko nieszczelny waz? Trampek '93. Pozdrawiam. Szerokiej drogi.

Edytowane przez transplant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...