transplant Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) Witam. Jak w temacie. Co ok. 1000 km musze dolac 150 ml do zbiorniczka wyrownawczego. Poziom oleju mam w pozadku, przez 4 tys nic nie musialem dolewac. Sprzet nie kopci, pali na dotyk, cicho pracuje. Jezdze caly rok regularnie. Po postoju w garazu nie zauwazylem zadnych plam pod motocyklem. Mam wrazenie ze ten ubytek plynu powstaje tylko podczas jazdy. Jak myslicie co to moze byc? Jeszcze sie temu nie przygladalem ale niedlugo zamierzam sciagnac wszystkie plastiki i przegladnac caly uklad chlodzacy. Wiem ze na tym etapie to tylko gdybanie ale chcialbym wiedziec na co zwrocic uwage za nim sie za to wezme. Rozwazalem njagorsze scenariusze:-uszczelka pod glowica- mialem to w samochodzie i silnik wyzucal wode z chlodnicy- u mnie nic takiego nie ma-nieszczelnosc miedzy magistrala wodna i olejowa- woda dostaje sie do oleju- u mnie stan oleju bez zmianA moze to tylko nieszczelny waz? Trampek '93. Pozdrawiam. Szerokiej drogi. Edytowane 1 Lutego 2007 przez transplant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.