Greedo Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Kolega ma problem natury elektrycznej w R6, cytuje i prosze o pomoc: "dzisiaj jak sprzatalem to zrobilem sobie chwile aby poskladac R6, podlaczylem wiazke ta ktora rozpialem jak gazniki wyjmowalem, podlaczylem bak, air box i chcialem wlaczyc jej swiatla zeby zobaczyc czy wogole aku zyje. No i aku sie okazal kaplica, ale opcja byla taka, ze jak przekrecalem kluczyc w stacyjnce w pozycje ON to nie bylo zadnej reakcji w sensie nawet rozrusznikiem nie krecil jak kluczyk byl w pozycji troche przed ON to i byly kontrolki i chcial krecic jak odlaczalem od "-" ta wtyczke do wiazki elektrycznej to palily sie wszystkie kontrolki. Mozna tak powiedziec - nie odpialem jej od aku ale rozlaczylem z instalacji. Potem jak wlaczalem wracala opcja z pozycja ON. Wiec wzialem prostownik i sru, aku z prostownika i nawet nie zakrecil, potem wlozylem nowy aku, przekrecilem kluczyk w pozycje gdzie kontrolki sie palily i dwa razy walanlem mu rozrusznikiem i za 3 razem akumulator wskazywal 1,7 V z 11,4. Podlaczenie wiazki sprawdzalem2 razy, tam kazda koncowka ma swoj odpowiednik. Mozliwe zeby mi padl glowny przekaznik? " Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.