dako4 Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) Gratuluje trafnego zakupu bo wr 250 to super sprzecik. Widze ze wydech doszedl i ze w miare Ci sie podoba. Co do zblokowania to tez kiedys pytalem na forum ale kazdy ma swoja opinie i pisze swoje. W instrukcji nie znalazlem slowa na ten temat ale ciekawe ze w wr ktora kupilem w polsce nie dostalem zadnych dysz i iglic a do drugiej ktora mam z niemiec dali iglice i dysze. Co do wykrecania srubek z gaznika to w ktm cos slyszalem ze tak robia i chywa w wr 450 tez latwiej jakos toto odblokowac. Pytalem kiedys w jednym z poznanskich serwisow u jednego niby specjalisty z broda i twierdzil ze zeby odblokowac wr 250 nalezy wymienic zestaw dysza iglica. Co prawda jeszcze nic nie grzebalem bo ta zblokowana jest zony i ona chce mniej mocy, niemniej jednak ta zablokowana cienko sie nagrzewa, prycha, czasem kicha, i jak sie pozadnie nie nagrzeje to gasnie, wiec jutro czyli w niedziele srubokret w reke i odblokowywuje. jak dojde do jakis szczegolow to napisze. Odblokowalem WR ke!!!Odkrecilem przykrywke z prawej strony gaznika tam gdzie wchodza linki i jest tam dluga sruba ktora spelnia funkcje ogranicznika.Uciolem ja i mam jakies 3 cm wiecej gazu na manetce.W sumie mozna to zrobic nawet nie ruszajac tej klapki,tyle ze po sciagnieciu dokladnie wiadomo ktora to sruba.Jeszcze nie jezdzilem bo nie chce sasiadow w nocy denerwowac ale mysle ze roznica bedzie ogromna.Jest to operacja ktora trwa 15minut.Najlepsze w tym wszystkim jest to ze mase osob nie wspomne o mechanikach czy serwisie Yamahy nie pusci farby,bedzie krecic ze trzeba rozebrac,zbadac,przeswietlit,zrobic EKG itd,itp.Cel jest jeden-Zeeby z Ciebie pare groszy sciagnac. Gratuluje trafnego zakupu bo wr 250 to super sprzecik. Widze ze wydech doszedl i ze w miare Ci sie podoba. Co do zblokowania to tez kiedys pytalem na forum ale kazdy ma swoja opinie i pisze swoje. W instrukcji nie znalazlem slowa na ten temat ale ciekawe ze w wr ktora kupilem w polsce nie dostalem zadnych dysz i iglic a do drugiej ktora mam z niemiec dali iglice i dysze. Co do wykrecania srubek z gaznika to w ktm cos slyszalem ze tak robia i chywa w wr 450 tez latwiej jakos toto odblokowac. Pytalem kiedys w jednym z poznanskich serwisow u jednego niby specjalisty z broda i twierdzil ze zeby odblokowac wr 250 nalezy wymienic zestaw dysza iglica. Co prawda jeszcze nic nie grzebalem bo ta zblokowana jest zony i ona chce mniej mocy, niemniej jednak ta zablokowana cienko sie nagrzewa, prycha, czasem kicha, i jak sie pozadnie nie nagrzeje to gasnie, wiec jutro czyli w niedziele srubokret w reke i odblokowywuje. jak dojde do jakis szczegolow to napisze. Odblokowalem WR ke!!!Odkrecilem przykrywke z prawej strony gaznika tam gdzie wchodza linki i jest tam dluga sruba ktora spelnia funkcje ogranicznika.Uciolem ja i mam jakies 3 cm wiecej gazu na manetce.W sumie mozna to zrobic nawet nie ruszajac tej klapki,tyle ze po sciagnieciu dokladnie wiadomo ktora to sruba.Jeszcze nie jezdzilem bo nie chce sasiadow w nocy denerwowac ale mysle ze roznica bedzie ogromna.Najlepsze w tym wszystkim jest to ze mase osob nie wspomne o mechanikach czy serwisie Yamahy nie pusci farby,bedzie krecic ze trzeba rozebrac,zbadac,przeswietlit,zrobic EKG itd,itp.Cel jest jeden-Zeeby z Ciebie pare groszy sciagnac. Edytowane 12 Lutego 2007 przez dako4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja też miałem ogranicznik przepustnicy- teraz skok manetki prawie dwa razy większy- w porównaniu z poprzednia mocą to teraz motor to rakieta :icon_mrgreen:Napisz jutro jak chodzi sprzęt :wink:pzdr.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Odblokowalem WR ke!!!Odkrecilem przykrywke z prawej strony gaznika tam gdzie wchodza linki i jest tam dluga sruba ktora spelnia funkcje ogranicznika.Uciolem ja i mam jakies 3 cm wiecej gazu na manetce.W sumie mozna to zrobic nawet nie ruszajac tej klapki,tyle ze po sciagnieciu dokladnie wiadomo ktora to sruba.Jeszcze nie jezdzilem bo nie chce sasiadow w nocy denerwowac ale mysle ze roznica bedzie ogromna.Jest to operacja ktora trwa 15minut.Najlepsze w tym wszystkim jest to ze mase osob nie wspomne o mechanikach czy serwisie Yamahy nie pusci farby,bedzie krecic ze trzeba rozebrac,zbadac,przeswietlit,zrobic EKG itd,itp.Cel jest jeden-Zeeby z Ciebie pare groszy sciagnac.Odblokowalem WR ke!!!Odkrecilem przykrywke z prawej strony gaznika tam gdzie wchodza linki i jest tam dluga sruba ktora spelnia funkcje ogranicznika.Uciolem ja i mam jakies 3 cm wiecej gazu na manetce.W sumie mozna to zrobic nawet nie ruszajac tej klapki,tyle ze po sciagnieciu dokladnie wiadomo ktora to sruba.Jeszcze nie jezdzilem bo nie chce sasiadow w nocy denerwowac ale mysle ze roznica bedzie ogromna.Najlepsze w tym wszystkim jest to ze mase osob nie wspomne o mechanikach czy serwisie Yamahy nie pusci farby,bedzie krecic ze trzeba rozebrac,zbadac,przeswietlit,zrobic EKG itd,itp.Cel jest jeden-Zeeby z Ciebie pare groszy sciagnac.Zapewne chodzi Ci o to http://www.thumperfaq.com/throttle.htmMusze to zobaczyć u siebie. Choć wydaje mi się, że u mnie nie ma tego ograniczenia. Mam motocykl z polskiego salonu i czesto na 2 lub 3 biegu jak ją dłużej wykręce to zapłon odcina więc chyba przepustnica odkręca się do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.