Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) No to hmm proponuje np DR Big-a + gmole - w letki teren i nie tylko letki ale to juz trzeba chlopa na kierownika, mocny singiel z duzym dolem ; DR 650 RSE + gmole ; XTZ 660 + gmole , KLR 650 Tengai ( niestety malo spotykany w polszy a co z a tym idzie o plastikach mozna pomarzyc) , ewentualnie zwykle KLR 650 A - ma mala owiewkie i daje rade do 130 i nie przyjmowac pozycji lezacej , Hąda :icon_mrgreen: Dominator 650. W lekki teren mozna i na Trampku wjechac i na XTZ ST , ale to juz wymaga sporej sily w lapach i nogach a sam sprzet poza utwardzona droga lesna nie pojedzie - tzn widzialem foto z XTZ 750 brodzaca po cylindry w wodzie :) Edytowane 5 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 (edytowane) Mario i Skubi , dzięki za reklame mojej strony, tak jak i Wy polecam XL600 bo to poprostu Honda.Bardzo prosty silnik, remont można zrobić samemu mając podstawowe narzędzia i ciut wiedzy.Ważne aby kupić moto w dobrym stanie, chociaż od dawna nie widuje takich ofert na allegro, więc chyba lepiej coś sprowadzonego.Przy zakupie należy zwrócić uwagę na pracę rozrządu bo to był minus XL-ki, nie mówie tutaj że rozrządy sie sypały w każdej sztuce, ale konstrukcja napinacza jest taka że jezeli swożeń na którym pracował napinacz był wytarty to potrafił się zaciąć. Skutkiem tego było przeskoczenie łańcuszka a dalej to już chyba każdy wie, jeżeli uda Ci się kupć XL w dobrym stanie to na bank będziesz zadowolony.Szczeże mówiąc nie usłyszałem jeszcze zadnego złego słowa na temet XL-i od ich posiadaczy, wszystkie negatywy były od osób które nigdy go nie ujeżdzały, albo nie miały takich umiejętności aby dać sobie z nim radę, bo żeczywiście lekka nie jest i potrzeba silnych łap aby to prowadzić w cięższym terenie.Co do wysokości to nie ma żadnego problemu, ja jestem dość wysoki więc i XL-ke podwyższyłem i teraz czuje się na niej idealnie.Ze wszystkich wersji polecam wersje R, jak już pisał Skubi najlżejsza i najbardziej hard, już kilka razy do głowy wpadał mi pomysł aby sprzedać swoją, ale zaraz wracałem do rzeczywistości bo na co ja zamienić?Co da Ci tyle zabawy za tak niewielka kwotę. W sobote wystartował rajd Dakar, więc na stronę dodałem kilka info o tym jak XL-ki w latach 80-tych były pogromcami pustyni, to o czymś swiadczy.Zapraszam do obejżenia zdięć www.xl600.go.pl[ w menu zakładka dakar lub na stronie głównej kliknąć na foto Dakarowej XL-ki. Kilka fotek mojej jak i Maria XL-ki znajdziecie tez na stronie www.enduro-adventure.com w dziale Galeria Edytowane 8 Stycznia 2007 przez KML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 czy na tym zdjeciu przypadkiem blok silnika nie jest popekany ?? http://84.230.255.171/xl600r/remontti/imag...es/image63.html Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Do Nitomen Mogłbyś podac kontakt do tego kości co sprowadza klry na części? Bo potrzeba mi dzwigni zmiany biegów. Apropo tematu to polecalbym KLR. Mam ja dosc krotko a juz kilka razy mnie mile zaskoczyla nie tylko na drodze ale i w lekkim terenie. Nigdy nie pomyslalem ze kawasaki moze zrobic taki fajny motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Witam a jak byście poradzili w dylemacie XT raczej powyzej '90 a DR650 '91(el rozrusznik 35 tys) o XT narazie nie wiele wiem.. Jak myslicie co by bylo lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Dr -ka mocniejsza ale ma padajace skrzynie (mozna trafic niestety) - XT slabsza, gorsza zawiecha ale chyba trwalsza. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Dr -ka mocniejsza ale ma padajace skrzynie (mozna trafic niestety) - XT slabsza, gorsza zawiecha ale chyba trwalsza. Mowią, że w DR głowica pada :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 tysz :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Ja sam mam xt 600 zreszta juz drugą z rzedu i GORACO POLECAM te motocykle!!! Nie che sie powtarzac w zachwalaniu i nie będe.Poprostu xt RULES!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.