Skocz do zawartości

Crash Pady w GPX 750R (GPX750)


Adbin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Kolega zakupił jako pierwsze swoje poważne moto Kawasaki Gpx 750R z '91 roku.

 

Dzwoni do mnie że chce Crash Pady założyć i nie bardzo wie gdzie.

Więc jadę do niego pewny w swoje siły a tu ZONK.

 

Rama schowana pod zbiornikiem.

Mocowania silnika nisko i jakoś głęboko.

 

Gdzie tu sie podłączyć ?

 

Ma ktoś doświadczenie w tej kwestii ???

 

Poniżej schematy ramy:

Schemat ogólny z silnikiem.

 

Schemat szczegółowy samej ramy.

 

Podejrzewam, ale to tylko moje przypuszczenia ze Gpz ma podobna ramę (hmm?)

Może ktoś do GPZ Pady montował?

 

Dobrego trzymania w siodle i długiego sezonu 2007 :icon_exclaim:

Adam B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem najlepiej przy takiej konstrukcji ramy byloby zamocowanie 2 par odbojnikow.Jedna para na osi wachacza a druga gdzies w okolicy tej przedniej belki łączącej dwie boczne rury,wlasnie tak z kolesiem montowalismy crashpady w gpz 600r jak dobrze pamietam to rama byla taka sama jak u ciebie

Pozdro

Edytowane przez GHOSTRIDER11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie kombinowaliśmy.

 

Tylko mieliśmy wątpliwości co do sensu zakładania Padów tak nisko.

Naszym zdaniem moto w przypadku wywrotki poleci na Padach i Zbiorniku.

Więc nie za bardzo ochroni motocykl.

 

Montowałeś to wiesz jak moto leżał.

Podziel sie jeszcze informacjami jaki uzyskaliście efekt.

 

My teoretyzowaliśmy Ty miałeś to w realu

 

Jak to wyszło ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takiej ramie jest to chyba najlepsze rozwiazanie bo sa chronione dekle silnika a to jest chyba najwazniejsze,pozatym na gleby nie ma zlotego srodka

chyba za klata na silnik,mozecie podzialac tak jak my to robilismy tzn w miejsca gdzie bylo mozliwe przykrecenie odbojnika docinalismy kawalek preta na wzor dlugosci crashpada i opieralismy o glebe,i takie rozwiazanie jak pisalem wyzej zaakceptowalismy.Odbojniki z zasady maja chronic najbardziej narazone elementy motocykla tak jak dekielki,silnik,rame co z tego ze jak walniesz paciaka to owiewki i bak bedziesz mial cale jak rozwalisz ktorys dekiel i pozbedziesz sie oleju albo pogniesz kolo zamachowe

Pokombinujcie moze znajdziecie lepsza koncepcje

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...