skalim1 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 a sprawne pierścienie ma ktoś?? :) w mojej się zużyły i są luźne, mam oryginalny cylinder derbi 50cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby_bp Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 pierscienie kupuj tylko nowe i najlepiej jakieś orginalne;] takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 ta wiadomo ale wez dorwij gdzies orginalne chyba bedzie ciezko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 złożyłem ten tłok i pierścienie ktore mam, kiedyś może jak będe zakładal wiekszy cylinder to wymienie na nowe. mam jeszcze jedno pytanko - czy oba amortyzatowy muszą być tak samo sztywne? bo mam 2 zestawy i jeden z każdego zestawu nie odbija, czy tak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Tak, tylko ten po stronie hamulca chodzi z oporem i odbja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Tak, tylko ten po stronie hamulca chodzi z oporem i odbja.Jesteś tego pewnien? Coś mi się zdaje, że obydwa powinny odbijać :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Pewnie sprezyna jest tylko w jednym. To czesta praktyka w europejczykach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 a tak przy okazji, dzisiaj rozebralem gaznik w swojej sendzie, zeby zobaczyc jaka mam dysze, i po zlozeniu jak odpalilem caly czas ma wysokie obroty, na chwile bylo normalnie a teraz znowu to samo, rozebralem drugi raz i niby normalnie, ale pewno znowu sie stanie tak samo, doradzcie cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Niezakłądaj odrazu ze sie zepsuje :biggrin: . Jeżelis ie to powtórzy to masz albo rozregulowany gaznik albo dostaje lewe powierze przy gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby_bp Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 z tym amorkiem to jest tak jak Karol-derbi napisal;] dzisiaj wiozłem ramę do piaskowania, i co się okazało ze " już nie piaskujemy" chociaz tydzien temu zapewniał mnie ze zrobią w przyszłym tygodniu;/ więc doradzcie mi co robic;/?? zmatowac papierem sciernym?? i oddac do malowania?? czy w taki razie potrzebny jest podkład wszedzie czy tylko tam gdzie jest żywy metal?? czy malwoac już tylko lakierem? oczywiscie po wczesniejszym zmatowaniu. Z góry dzięki za odpowiedz pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 a tak przy okazji, dzisiaj rozebralem gaznik w swojej sendzie, zeby zobaczyc jaka mam dysze, i po zlozeniu jak odpalilem caly czas ma wysokie obroty, na chwile bylo normalnie a teraz znowu to samo, rozebralem drugi raz i niby normalnie, ale pewno znowu sie stanie tak samo, doradzcie cos Kiedys przez przypadek wlozylem odwrotnie przepustnice i tez nie dalo sie zejsc z obrotow. Moze u ciebie to samo, a teraz zlozyles dobrze ? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) wypadl ten precik co trzyma plywak ale mam wiekszy problem kranik mi paliwa niechce zamknac nieiwem czy go jakos przeczyscic czy co, to jest podcisnieniowy, Edytowane 5 Stycznia 2007 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 (edytowane) tez mialem problem w sendzie z kranikiem musisz przeczyscic gaźnik caly jeszcze raz oraz kranik spuscic cale paliwo poczyscic i zalozyc powino byc git a co do zawieszenia to napewno nie beda rowno odbijac dwa poniewaz jest tam jedna sprezyna :) w jednej ladze Edytowane 6 Stycznia 2007 przez zysio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 co jak co ale takie maszynki powinny was zainspirować:http://www.crazymoto.net/index.php?showtopic=73694http://www.planete-derbi.com/images/persos/dragonderbi03.JPG dodaje jeszcze:http://accrimonie.free.fr/Divers/Photos%20Post%20Parking%20800.600/Machine%2003.jpghttp://www.crazymoto.net/index.php?showtopic=22120http://www.crazymoto.net/index.php?showtopic=73475 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonekBP Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 skalim1 fajne stronki akurat niektóre po francusku to sobie poczytam bo to mój język :buttrock: ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.