Gość krissr114 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 witam.mam pytanie dla was!!otóż moja DT 80 LC 2 potrzebuje wyrególowania gaźnika!!i mam pytanie!!na którym ząbku powinna być iglica patrząc od góry i ile mam wykręcić te śrubeczke od dawki paliwa!!odpiszcie szybko bo już mam gaźnik wyczyszczony i musze zaraz złożyc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiel3 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Ja w swojej DT miałem na 2 ząbku od góry(bo chyba czym niższy to więcej paliwa dostaje) a co do tej śrubki to niewiem zabardzo....chyba musisz kręcić i próbować jak moto chodzi tak myśle ale moge sie mylić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 a jak jest ssanie załączone??bo ja jak wdusze te dźwignie to mi wchodzi na wysokie obroty...tak 5000!!a jak wyciągne to ma koło 2500...ssanie jest wtedy załączone gdy jest wyciągniete czy gdy wduszone????coś mi nie pasuje z tym moim gaźnikiem!!!pomocy!!odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiel3 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 ssanie jest załaczone jak poćiągniesz do siebie a jak wcisniesz to wyłaczone dawno temu rozstałem sie z DT ale chyba dobrze myśle....niemartw śie ja też miałem duże problemy z gaznikiem i sam sie naprawił bo ja nie byłem wstanie dojść co to było:/ również miał wysokie obroty ok 8 tys:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 to ja już nie wiem ku*wa co z tym gaźnikiem....a jak motor na chodzie przechyle w prawo lub wdusze amory to mi gaśnie...obojętnie czy zimny czy gorący..;/miałeś takie coś??spotkał sie ktoś z tym>??????co to jest do cholerki?;/ help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiel3 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 ooo ku***r z takim dziwactwem to się nie spotkałem:(((((( hmm:? chyba to wina gaznika bo co innego mogło by być. a masz możliwość założenia innego kompletnego gaznika NP;od kumpla wtedy byś wiedział co robić. Ja miałem tak że po malowanu (moto było caałe rozebrane na drobne kawałeczki filtry tez miałem pośćiągane) i po złożeniu-zapalam a tu non stop 8-9tys. wszystko poprawiałem ale nic nie pomagało po jakimś czasie samo przeszło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 (edytowane) dźwignia od ssania gdy jest wyciągnięta to ssanie działa, a gdy wepchnięta to nie. To że gaśnie jak pochylisz to może być wina złego poziomu w komorze pływakowej. Bądź cierpliwy reguluj gaźnik aż będzie dobrze. Kręć to śrubą aż uzyskasz zadowalające efekty :lalag: Edytowane 16 Grudnia 2006 przez gajoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 nie mam poożyczyć takiego gaźnika!!bo skąd?????spotkał sie ktoś z takim lyrem.....?? :lalag: ok...ide sie bawić z tym moto...THX i pozdro.potem wam napisze jak to wygląda!!narki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 a może po prostu przepustnica "wisi na lince" i jest tak jakbyś cały czas miał odkręcony gaz? sprawdź linkę od przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 :) Srobka od paliwa powinna byc tak wykrecona zeby obrotomierz wzkazywal okolo 1.5 tys gora 2 wtedy silnik nie gasnie a nie niema za wysokich obrotow Srobka od powiwetrza 2.5 obrotu albo tak zeby moto palilo bez dodawania gazu (za duzo tez byc niemoze)Byc moze dochodzi ci lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.