Skocz do zawartości

gaźnik DT!!


Gość krissr114
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krissr114

witam.mam pytanie dla was!!otóż moja DT 80 LC 2 potrzebuje wyrególowania gaźnika!!i mam pytanie!!na którym ząbku powinna być iglica patrząc od góry i ile mam wykręcić te śrubeczke od dawki paliwa!!odpiszcie szybko bo już mam gaźnik wyczyszczony i musze zaraz złożyc!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krissr114

a jak jest ssanie załączone??bo ja jak wdusze te dźwignie to mi wchodzi na wysokie obroty...tak 5000!!a jak wyciągne to ma koło 2500...ssanie jest wtedy załączone gdy jest wyciągniete czy gdy wduszone????coś mi nie pasuje z tym moim gaźnikiem!!!pomocy!!odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssanie jest załaczone jak poćiągniesz do siebie a jak wcisniesz to wyłaczone dawno temu rozstałem sie z DT ale chyba dobrze myśle....niemartw śie ja też miałem duże problemy z gaznikiem i sam sie naprawił bo ja nie byłem wstanie dojść co to było:/ również miał wysokie obroty ok 8 tys:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krissr114

to ja już nie wiem ku*wa co z tym gaźnikiem....a jak motor na chodzie przechyle w prawo lub wdusze amory to mi gaśnie...obojętnie czy zimny czy gorący..;/miałeś takie coś??spotkał sie ktoś z tym>??????co to jest do cholerki?;/

 

help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo ku***r z takim dziwactwem to się nie spotkałem:(((((( hmm:? chyba to wina gaznika bo co innego mogło by być. a masz możliwość założenia innego kompletnego gaznika NP;od kumpla wtedy byś wiedział co robić.

 

Ja miałem tak że po malowanu (moto było caałe rozebrane na drobne kawałeczki filtry tez miałem pośćiągane) i po złożeniu-zapalam a tu non stop 8-9tys. wszystko poprawiałem ale nic nie pomagało po jakimś czasie samo przeszło:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dźwignia od ssania gdy jest wyciągnięta to ssanie działa, a gdy wepchnięta to nie. To że gaśnie jak pochylisz to może być wina złego poziomu w komorze pływakowej. Bądź cierpliwy reguluj gaźnik aż będzie dobrze. Kręć to śrubą aż uzyskasz zadowalające efekty :lalag:

Edytowane przez gajoss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krissr114

nie mam poożyczyć takiego gaźnika!!bo skąd?????spotkał sie ktoś z takim lyrem.....?? :lalag:

 

ok...ide sie bawić z tym moto...THX i pozdro.potem wam napisze jak to wygląda!!narki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Srobka od paliwa powinna byc tak wykrecona zeby obrotomierz wzkazywal okolo 1.5 tys gora 2

wtedy silnik nie gasnie a nie niema za wysokich obrotow

Srobka od powiwetrza 2.5 obrotu albo tak zeby moto palilo bez dodawania gazu (za duzo tez byc niemoze)

Byc moze dochodzi ci lewe powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...