Motard Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Tak!Sx jest na tor i tam sie najlepiej sprawdza.Wlesie brakuje tych dwoch biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanton Opublikowano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 (edytowane) myslalem,ze ze stanow?jestem poczatkujacym wariatem ,kumple mnie przestrzegaja ,ze moge sie rozwalić ;) jak to sie ma do lc4 600? Edytowane 15 Grudnia 2006 przez kanton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 (edytowane) myslalem,ze ze stanow?jestem poczatkujacym wariatem ,kumple mnie przestrzegaja ,ze moge sie rozwalić :buttrock: jak to sie ma do lc4 600?LC4 600 przy dobrze ustawionej i zadbanej 450SX chodzi jak żółw po zawale. Rozwalić się można i na simsonie, wbijaj w takie gadki, to są motocykle dla ludzi a nie dla powerendżersów z TV. Jak Ci się nie spodoba jazda-nie kupuj, jak Ci się spodoba-kup. Jak stwierdzisz po czasie ze zbytnio Cię poniewiera-sprzedasz, i kupisz co innego. Prawdopodobnie jakbyś kupił u Wójcika, to dostałbyś w cenie kilka treningów extra-rzecz bezcenna, samemu będziesz tylko utrwalał błędy i nie wykorzystasz swoich i motocykla możliwości. Trening jest bardzo sympatyczny, dedykowany według potrzeb i dla totalnych nowicjuszy i profi.450 4T ma tą zaletę że nie ma nagłych przyrostów mocy, moc jest oddawana płynnie, łatwiej ją kontrolować. Myślę że jak śmigałeś 600, to poradzisz sobie z SX450. Pzdr. Edytowane 15 Grudnia 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.