MOTOOOCROSS Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 to w jaki sposub mam go ustawic na linkach da rade??? wie ktos gdzie odblokowowują moduły cdi??????????????????????????????????????????? MA KTOS DO SPRZEDANIA SILNICZEK DO STEROWANIA ZAWOREM WYDECHOWYM???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 jak przlaczasz kluczyk w stacyjce to slyszysz takie bzyczenie ( 2 razy) tzn. ze silniczek otwiera na maxa zawor i go zamyka , regulujesz go za pomoc srob na linkach , wiec musisz tak ustawic ze gdy przekrecasz kluczyk zawor musi sie tak otworzyc zeby sie pokryl z otworem wydechowym na tuleji pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Jesli ci tak nie bzyczy to albo sprawdz czy masz aku naladowane. W DT mialem ten zawor z silniczkiem na linki i gdymi aku padl wogole nie mial sily zakrecic zaworem :icon_mrgreen: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 (edytowane) SILNICZEK Z ZAWORU MI PADŁ TO PRZEROBIŁEM I WSADZIŁEM Z NSR I PO PRZEKRECENIU KLUCZYKA TYLKO SIE ZAMYKA ALE NIE OTWIERA TAK CHYBA NIE MA BYC???PO ODŁĄCZENIU LINEK PO PRZEKRECENIU KLUCZYKA SILNICZEK OBRUCI SIE 360 STOPNI I NIC WIECEJ MOZE BYC USZKODZONY MODUŁ OD TEGO SILNICZKA??????????????????????????????? Edytowane 6 Grudnia 2006 przez MOTOOOCROSS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 dziwna sprawa z tym silniczkiem ale cos mi sie wydaje ze nic z niego nie bedzie bo nawet bez linek powinien obkrecic sie i wrocic a jesli nie wraca to juz lipa ;/pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 no qu*** ja juz nie wiem wsadziłem inny silniczek i działał przez chwile ale teraz tylko czasami reaguje na przekrecenie kluczyka ?? sa gdzies dostepne schematy do modułu tego silniczka???? no qu*** ja juz nie wiem wsadziłem inny silniczek i przez chwile dzialal a teraz tylko czasami reaguje na kluczyk wie ktos moze gdzie mozna dostac jakies schematy do modułu tego silniczka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 tak czarczi moze napisales to co ja ale napisales tez o rozwiercaniu dysz,o wycinaniu gumowego krocca i o tym ze ypvs'u sam nie rozblokuje :D. a to ze w dt125 silniczek bzyczy to nie znaczy ze w wre musi byc tak samo. TS200 naprzyklad nie ma akumulatora i tam nic nie bzyczy. zrob tak jak ja napisalem i bedzie dobrze! ustaw zawor na max otwarty i zobacz jak jest wtedy ustawiony pod dekielkiem. musisz dazyc do tego zeby przy maxymalnych obrotach zawor byl otwarty w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 nie pisalem nic o rozwiercaniu dysz , yvps jest trudno wyregulowac samemu dlatego tego mu nie polecalem robic , zeby nie ustawil jeszcze gorzej , w wre przy przekreceniu kluczyka 100000% bzyczy ( otwiera i zamuka) sie zawor ( no chyba ze elektryka jest niesprawna ;D)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.