SeibR Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Witam, mam pilną prośbe, gdzie moge kupic uszczelke pod głowice do Hondy NS-1 80 (montesa), rocznik 96. niewiem czy to ważne który rok ale napisz... Uszczelke pilnie potrzebuje bo w swojej Hondzie niemam i dlatego może mi honda źle jeździc... tzn. muli mi ja i trzyma mi ją długo na obrotach 7-8 tys. prosze o pomoc... zgóry dziękii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 mozna kupic w serwisie hondy albo np na larssonie uszczelke od mbx/mtx bo powinna pasowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 servis hondy odpada bo mam zadaleko i jeszcze zabule kupe kasy za taką uszczelke... popatrzcie nato:http://moto.allegro.pl/item142761981_uszcz...onda_mtx80.html i powiedzcie czy będzie dobra?? PILNE :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Uszczelka od hondy mtx\mbx 80 pasuje na 100%, a więc możesz smiało zakładać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 spytałem mechanika czy taka uszczelka będzie pasowac (mechanik co naprawiał niejedną ns1, mbx itp.) mówił ze niebędzie pasowac bo NS1 ma 74ccm a MBX ite inne maja po 79ccm i mechanik powiedział że musi byc jakas różnica i raczej niebędzie pasowała uszczelka... :D prosze o rade... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 mi wydmuchało uszczelke pod głowicą w nsrce to zawiozłem starą uszczelke do jakiegoś zakładu dorabiającego uszczelki i dorobili mi za 25 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 moja rada jest taka, ze przez zime robilem remont w swojej NS1 i tlok wzialem od MBX 80(rozszlifowanie sworznia na 13mm), zas uszczelki od MTX80 R/2. napewno pasuje, skoro moje moto jeszcze jezdzi :bigrazz: :P :flesje:uszczelki kupowalem: www.sklepmotocyklowy.plpzdr:) pod cylinder moznaby sobie dociac, ale pod glowica NS1 jak i kazda 80tka hondy ma metalowy oplot w srodku... gadalem o dorobienie w serwisie- krzykneli mi okolo 80 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 moje pytanie takie: pisałem w poprzednich postach co się dzieje z moją ns-1, że jedzie i na 7-8 tys. muli go natych obrotach jak przejdzie ta faze dostaje kopa, honda na jałowym biegu kręci maxx 11, na biegu też 11... i było kombinowane sporo z hondą aby ulec tego problemu, problem zaczoł sie robic gdy zrobiony został remont silnika, przed remontem niebyło tego problemu, ale tłok już był przytarty i postanowiłem robic remont, remont robił mój ojciec i jak się spytałem co do uszczelki to poprostu niepamięta czy tam była, a jak była to była zniszczona i wyrzucona... remont robił rok temu wiec niepamieta zbytnio o uszczelce:P i czy ten problem że muli mi na średnich obrotach może byc spowodowane uszczelką?? wszystko prawie było kombinowane... czy ta uszczelka będzie dobraa ?? musze wiedziec na 100%... http://moto.allegro.pl/item142761981_uszcz...onda_mtx80.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ja do siebi ezalozylem taka sama uszczelke, tyle ze w innym opakowaniu. wnioski wyciagnij sobie sam ;) :D poza tym, odnosnie problemu mulenia na srednich, to wydaje mi sie ze moto bez kompresji prawidlowej, czytaj przedmuchach w cylindrze, nie ciagneloby prawie w ogole, a co dopiero na obroty rzedy 8 tysiecy... masz czysty wydech? :crossy: pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 wydech mam czysty raczej :icon_twisted: co do uszczelki to ją kupie, sprzedawca z allegro mówi że będzie dobra, dziś rozbierałem głowice no i tak jak mówiłem niemam tam uszczelki, troche płynu chłodniczego nalało mi się przez przypadek do tłoka i pacze a tu pod cylindrem przez uszczelke leje mi się ten płyn który kapnoł mi na tłok, płyn przeszedł przez tłok i wyleciał uszczelką pod cylindrem i to nawet szybko wylatywał ten płyn chłodniczy, uszczelka stego co pamiętam była w stanie dostatencznym-, poszczepiona i popekana w niektórych miejscach... czyli według mnie są 2 miejsca z lewym powietrzem, uszczelka pod głowicą i uszczelka pod cylindrem nietrzyma... i dlatego motor może mi tak mulic na 7-8 tys. a potem jak wyjdzie z tych obrotów ma kopyto??? prosze o pilna odpowiedz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 to cos w ogole chodzilo bez uszczelki??? czy chociaz na silikon bylo? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 uszczelka pod głowica jednak jest... była przyklejona fess silikonem do cylindra... nieskapłem się... ale ta uszczelka pod głowicą jest chyba według mnie zwalona... bo niema tego metalowego oplotu w środku... czyli będzie dokitu ? bo mam zamiar zamawiac nową... a co do uszczelki zpod cylindra to napewno jest tam dziura... uszczelke wujełem i z dołu jest w niej dziura, podziurawiona, poszczępiona, zurzyta na maxaa... :/ więc ta to będzie napewno dokitu i zamawiam nową, a co do uszczelki pod głowicą to mówcie czy dobrą mam czy zepsutą ?? uszczelka pod głowica jednak jest... była przyklejona fess silikonem do cylindra... nieskapłem się... ale ta uszczelka pod głowicą jest chyba według mnie zwalona... bo niema tego metalowego oplotu w środku... czyli będzie dokitu ? bo mam zamiar zamawiac nową... a co do uszczelki zpod cylindra to napewno jest tam dziura... uszczelke wujełem i z dołu jest w niej dziura, podziurawiona, poszczępiona, zurzyta na maxaa... :/ więc ta to będzie napewno dokitu i zamawiam nową, a co do uszczelki pod głowicą to mówcie czy dobrą mam czy zepsutą ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 obie do wymiany. na tym sie nie oszczedza:) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 obie uszczelki zamówione... mam jeszcze pytanie jak będe składał motor to silikonem niesmarowac uszczelki tylko miejsca tam gdzie będą uszczelki przylegały ? czy uszczelki też smarowac?? i czy obojętnie jaki silikon czerwony będzie dobry czy sa specjalne jakies ??? grubo czy cienko smarowac... prosze opisac co i jak... zgóry dzięki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 do nowych uszczelek nie ma sensu dawac silikonu, wystarczy tylko dobze odtłuścić miejsca styku uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.