Skocz do zawartości

GDZIE MOGE KUPIC USZCZELKE POD GłOWICE W HONDZIE NS-1


SeibR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pilną prośbe, gdzie moge kupic uszczelke pod głowice do Hondy NS-1 80 (montesa), rocznik 96. niewiem czy to ważne który rok ale napisz... Uszczelke pilnie potrzebuje bo w swojej Hondzie niemam i dlatego może mi honda źle jeździc... tzn. muli mi ja i trzyma mi ją długo na obrotach 7-8 tys. prosze o pomoc... zgóry dziękii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spytałem mechanika czy taka uszczelka będzie pasowac (mechanik co naprawiał niejedną ns1, mbx itp.) mówił ze niebędzie pasowac bo NS1 ma 74ccm a MBX ite inne maja po 79ccm i mechanik powiedział że musi byc jakas różnica i raczej niebędzie pasowała uszczelka... :D prosze o rade...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja rada jest taka, ze przez zime robilem remont w swojej NS1 i tlok wzialem od MBX 80(rozszlifowanie sworznia na 13mm), zas uszczelki od MTX80 R/2.

 

napewno pasuje, skoro moje moto jeszcze jezdzi :bigrazz: :P :flesje:

uszczelki kupowalem: www.sklepmotocyklowy.pl

pzdr:)

 

pod cylinder moznaby sobie dociac, ale pod glowica NS1 jak i kazda 80tka hondy ma metalowy oplot w srodku... gadalem o dorobienie w serwisie- krzykneli mi okolo 80 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje pytanie takie: pisałem w poprzednich postach co się dzieje z moją ns-1, że jedzie i na 7-8 tys. muli go natych obrotach jak przejdzie ta faze dostaje kopa, honda na jałowym biegu kręci maxx 11, na biegu też 11... i było kombinowane sporo z hondą aby ulec tego problemu, problem zaczoł sie robic gdy zrobiony został remont silnika, przed remontem niebyło tego problemu, ale tłok już był przytarty i postanowiłem robic remont, remont robił mój ojciec i jak się spytałem co do uszczelki to poprostu niepamięta czy tam była, a jak była to była zniszczona i wyrzucona... remont robił rok temu wiec niepamieta zbytnio o uszczelce:P i czy ten problem że muli mi na średnich obrotach może byc spowodowane uszczelką?? wszystko prawie było kombinowane... czy ta uszczelka będzie dobraa ?? musze wiedziec na 100%... http://moto.allegro.pl/item142761981_uszcz...onda_mtx80.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do siebi ezalozylem taka sama uszczelke, tyle ze w innym opakowaniu. wnioski wyciagnij sobie sam ;) :D

 

poza tym, odnosnie problemu mulenia na srednich, to wydaje mi sie ze moto bez kompresji prawidlowej, czytaj przedmuchach w cylindrze, nie ciagneloby prawie w ogole, a co dopiero na obroty rzedy 8 tysiecy...

 

masz czysty wydech? :crossy:

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech mam czysty raczej :icon_twisted: co do uszczelki to ją kupie, sprzedawca z allegro mówi że będzie dobra, dziś rozbierałem głowice no i tak jak mówiłem niemam tam uszczelki, troche płynu chłodniczego nalało mi się przez przypadek do tłoka i pacze a tu pod cylindrem przez uszczelke leje mi się ten płyn który kapnoł mi na tłok, płyn przeszedł przez tłok i wyleciał uszczelką pod cylindrem i to nawet szybko wylatywał ten płyn chłodniczy, uszczelka stego co pamiętam była w stanie dostatencznym-, poszczepiona i popekana w niektórych miejscach... czyli według mnie są 2 miejsca z lewym powietrzem, uszczelka pod głowicą i uszczelka pod cylindrem nietrzyma... i dlatego motor może mi tak mulic na 7-8 tys. a potem jak wyjdzie z tych obrotów ma kopyto??? prosze o pilna odpowiedz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod głowica jednak jest... była przyklejona fess silikonem do cylindra... nieskapłem się... ale ta uszczelka pod głowicą jest chyba według mnie zwalona... bo niema tego metalowego oplotu w środku... czyli będzie dokitu ? bo mam zamiar zamawiac nową... a co do uszczelki zpod cylindra to napewno jest tam dziura... uszczelke wujełem i z dołu jest w niej dziura, podziurawiona, poszczępiona, zurzyta na maxaa... :/ więc ta to będzie napewno dokitu i zamawiam nową, a co do uszczelki pod głowicą to mówcie czy dobrą mam czy zepsutą ??

 

uszczelka pod głowica jednak jest... była przyklejona fess silikonem do cylindra... nieskapłem się... ale ta uszczelka pod głowicą jest chyba według mnie zwalona... bo niema tego metalowego oplotu w środku... czyli będzie dokitu ? bo mam zamiar zamawiac nową... a co do uszczelki zpod cylindra to napewno jest tam dziura... uszczelke wujełem i z dołu jest w niej dziura, podziurawiona, poszczępiona, zurzyta na maxaa... :/ więc ta to będzie napewno dokitu i zamawiam nową, a co do uszczelki pod głowicą to mówcie czy dobrą mam czy zepsutą ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obie uszczelki zamówione... mam jeszcze pytanie jak będe składał motor to silikonem niesmarowac uszczelki tylko miejsca tam gdzie będą uszczelki przylegały ? czy uszczelki też smarowac?? i czy obojętnie jaki silikon czerwony będzie dobry czy sa specjalne jakies ??? grubo czy cienko smarowac... prosze opisac co i jak... zgóry dzięki :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...