Skocz do zawartości

Zawór wydechu w dwósówie - może zna się ktoś?


KAT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z NSRka 125 po remoncie nie kręci takich obrotów jak powinna, było robione już wszystko(gaźnik, airbox, wydech...) i pozostaje tylko to ten zawór - tak jakby się zacinał. Jak się dobrze piłuje silnik to po ok 10km silnik wkręca się jak głupi, aż brakuje skali na obrotomierzu z tym że pracuje strasznie nierówno, strzela itp. Jednak jak się ją pogoni chwilę z wysokich obrotów to nie ma siły z niskich. Ten zawór podejrzewałem od dawna, ale kolega zbił mnie z tropu i dopiero teraz jakiś mechanik podpowiedział że to może być tutaj przyczyna. Dlatego mam pytanie czy w ogóle ktoś majstrował przy takim zaworze? Może wiecie jak się to reguluje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręciłem to dziadostwo i okazuje się, że chyba jednak się nie zacina, chociaż coś słabo sprężynka odbijała. Elektronika jest na pewno sprawna - O rpm zawór zamknięty, do 2500rpm otwarty, 2500-7500 zamknięty, ponad 7500rpm otwarty. Aha, źle wcześniej zadałem pytanie, bo by mi zaraz ktoś odpowiedział że naciągiem linki; rzecz w tym jak to ustawić - czy jak najwyższe obroty(od cholery roboty, bo dochodzi regulacja gażnika do każdego ustawienia zaworu), czy jakoś inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...