adaś Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Cześć!! Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak powinno być poskładane miejsce, w którym linka od licznika wchodzi do silnika (od spodu...) ponieważ "sączy" mi się tam nieznacznie olej... linka jest z taką metalową "nibytuleją" która nie trzyma się- jest cała luźna. Dodam , że licznik oczywiście działa... Czekam na w miarę szybkie odpowiedzi... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak powinno być poskładane miejsce, w którym linka od licznika wchodzi do silnika (od spodu...) ponieważ "sączy" mi się tam nieznacznie olej... Linka łączy się z wałeczkiem. Wałeczek przechodzi przez karter i ma trybik co zazębia się z trybikiem skrzyni. Na drodze tego wałeczka jest simmering. Możliwe że to on puszcza olej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 dzięki za szybką odpowiedź :] a powiedz mi jeszcze w takim razie czy ten wałeczek-jak to wszystko poskładane jest jak należy-jest na sztywno? tzn siedzi w karterze? bo u mnie to wszystko lata "jak świnia w patyku" ... wygląda jakby tam czegoś brakowało lub może ten wałeczek wysunął się po prostu z kartera-ot co...on jest wkręcany czy na wcisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Sztywno ale demontowalne... Wymiana napędu prędkościomierza:- wymontować mechanizm włączający sprzęgło (pkt 3.2);- z dolnej części obudowy silnika wykręcić śrubę M6, przytrzymująca końcówkę napędu prędkościomierza (rys 3.17);- uderzając młotkiem poprzez tulejkę metalową lub klucz nasadowy o średnicy zewnętrznej 15 mm wybić lekko napęd prędkościomierza w kierunku zębnika;- nasunąć na wałek napędu nowy pierścień uszczelniający (8x16x7); w prawidłowym położeniu pierścienia sprężynka uszczelniacza jest skierowana do wewnątrz silnika;- włożyć napęd prędkościomierza od strony zewnętrznej obudowy silnika i lekko wbić go poprzez tulejkę (rys. 3.18), aż rowek na obwodzie napędu znajdzie się na poziomie otworu śruby mocującej;- wkręcić śrubę mocującą M6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 heh książkowo i zarazem łopatologicznie :flesje: dzięki bardzo!! właśnie takiego opisu było mi trzeba :buttrock: pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.