slawek144 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 mam sciga aprilie af1 125 silnik rotax mam cewke od af1 80, podłaczylem wszystko i nie ma iskry, pomoscie czy moze to byc spowodowane? Prosze o schematy polaczen do cewki ? pomozcie pilnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 moze to byc spowodowane tym, ze jest to cewka od af1 80 :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 ja mam tez Af1.u mnie z cewki idzie 5 kabli.śa pozaznaczane koorami.Na orginalnej cewce jest Napis SEM.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek144 Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 ja mam tez Af1.u mnie z cewki idzie 5 kabli.śa pozaznaczane koorami.Na orginalnej cewce jest Napis SEM.pzdra jaka masz aprilie 125 czy 50 to jest wazne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_k Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Oprócz nazwy firmy SEM, na obudowie jest opisany typ. SEM produkuje kilka typów różnie działajacych więc typ musi być dobrany do cewek w dolnej cześci oraz do wirnika (które SEM tez produkuje w kilku typach). Wszystkie typy mają taki sam kształt obudowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jce Man Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Jeżeli jest to silnik Rotax-a 123 to musi być cewka Sem TM 14-04 [to jest kolor taki niebieski wpadający w zielony] do typu K [czeka Cię wydatek wysokości jakieś 200 zł] . Na innej nie będzie chodzić . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek144 Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 tak to jest silnik rotaxa i potrzebna mi jest ta niebieska cewka! Ale na tej innej nie bedzie chodzic?i dlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_k Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 tak to jest silnik rotaxa i potrzebna mi jest ta niebieska cewka! Ale na tej innej nie bedzie chodzic?i dlaczego ?Odpowiedź napisałem wczesniej. Dodam , ze kazda z tych cewek posiada wbudowany inaczej dzialajacy moduł. Różnica modułu, typu koła magnesowego i typu cewek powoduje, ze przy niewłasciwym skompletowaniu albo nie uzyskasz wcale wyladowań, albo będą występowały w niewłasciwym polozeniu wału co moze doprowadzic np do spalania stukowego i szybkiego zniszczenia silnika.W skrajnym przypadku gdy zastosujesz cewki wytwarzajace kilkudziesieciowoltowe impulsy i zamontujesz moduł przeznaczony do sterowania kilkuwoltowymi to dojdzie do przeciazenia zabezpieczen modulu i jego uszkodzenia.Powtorze jeszce raz ,że te same obudowy maja różne oznaczenia i nie są między soba zamienne.Niestety nie podałeś innych informacji (oznaczeń) więc nie wiemy jaką wersje masz zamontowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.