Cross_maX Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 i jezdzisz 60?? u mnie przy silniku 125 na 5 biegu przy 7 tys. obr jest 90km/h . Na dotarciu tez jezdzilem po 50. Pozniej sie szczailem ze jest cos takiego 50 pzry 4,5tys. jest ladnie, pozniej przy 70-75 wibracje a przy 80 brak wibracji. Po ustawieniu luzow zaworowych po 1500km wibracje przy 70 zmalaly, prawie znikly, a przelotowa podniosla sie do 90km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 i jezdzisz 60?? u mnie przy silniku 125 na 5 biegu przy 7 tys. obr jest 90km/h . Na dotarciu tez jezdzilem po 50. Pozniej sie szczailem ze jest cos takiego 50 pzry 4,5tys. jest ladnie, pozniej przy 70-75 wibracje a przy 80 brak wibracji. Po ustawieniu luzow zaworowych po 1500km wibracje przy 70 zmalaly, prawie znikly, a przelotowa podniosla sie do 90km/h. tak 50, narazie wystarczy bo go docieram, chwilami też 70-80 ale jeszcze nie czas na to, teraz wymiana oleju i zaworki do ustawienia mam nadzieje że pogoda jeszcze dopisze i pośmigam, fakt z tymi drganiami jest dziwnie są przy różnych obrotach , stąd mój pomysł zmiany przełożenia by nie kręcić tak silnika i czerpać przyjemność z jazdy.Zadałem to pytanie na forum Kingway-a ale tam chyba nikt już nie zagląda, zobaczymy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Sam zamierzam wymienić zębatkę z przodu i odjąć jeden ząbek. Mam około 7,5 tys.obr. przy 120km/h Różne wersje już słyszałem, ale najwięcej głosów optuje za wymianą przdniej. Biorąc pod uwagę przełożenia, przednia da bardziej odczuwalny efekt od tylnej.Radził bym jednak żebyś poczekał z wymianą do wiosny. Silniczek się dotrze, ustawiasz wtedy zaworki i można będzie testować w trasie efekty wymian czy przeróbek.Teraz nawet nie masz za dużo możliwości na odpowiednie sprawdzanie w trasie.Ciesz się jazdą i na razie zbieraj pomysły, na wszystko przyjdze czas :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Sam zamierzam wymienić zębatkę z przodu i odjąć jeden ząbek. Mam około 7,5 tys.obr. przy 120km/h Różne wersje już słyszałem, ale najwięcej głosów optuje za wymianą przdniej. Biorąc pod uwagę przełożenia, przednia da bardziej odczuwalny efekt od tylnej.Radził bym jednak żebyś poczekał z wymianą do wiosny. Silniczek się dotrze, ustawiasz wtedy zaworki i można będzie testować w trasie efekty wymian czy przeróbek.Teraz nawet nie masz za dużo możliwości na odpowiednie sprawdzanie w trasie.Ciesz się jazdą i na razie zbieraj pomysły, na wszystko przyjdze czas ;) Tak zamierzam zrobić, mam na oku też fajne lightbary, wprawdzie widziałem je na duńskiej stronie, ale Kingway ma mieć takie same pod koniec roku.Mam czas pokombinować do wiosny....może znowu na coś wpadnę :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Tak zamierzam zrobić, mam na oku też fajne lightbary, wprawdzie widziałem je na duńskiej stronie, ale Kingway ma mieć takie same pod koniec roku.Mam czas pokombinować do wiosny....może znowu na coś wpadnę :icon_razz: to daj linka do tej strony :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 to daj linka do tej strony :flesje: link ... www.mc4you.dk :wink: Dziś wymiana oliwki w silniczku i chyba koniec jazdy....zimmmnnnoo, ale chyba, że :crossy:Poczekamy do wiosny i jakieś spotkanko :flesje: bezalk. Dalej myślę o tych trybkach ale już wiem poczekam do wiosny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Tak sobie popatrzyłem i mam kilka odczuć-nie wiedziałem że w dalekiej Norwegii chińska motoryzacja jest popularna-Lifan pokazany na fotce ma taki sam silnik jak mój jinlun /a może to dejavu?/-aż żal bierze, kiedy pomyślę że tam mają do oferty motocykli taki szeroki wachlarz akcesoriów. Ciekawe kiedy nasi importerzy wpadną na ten prosty acz genialny pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 :icon_biggrin: no cóz nasi importerzy narazie chyba tylko sprzedają motocyke, nie patrzą na akcesoria, może to się kiedyś zmieni :icon_razz: Mam nadzieję bo po co kupować części z innych motocykli i kombinować z montażem jak można by kupować je do konkretnego Chińczyka. Ja próbuję ściągnąć (lightbary) przez kolegę w Niemczech - zobaczymy :flesje: Sklep z akcesoriami do chinczyków - było by super.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Witam po dłłłuuugiej przerwie :) . Dla wszystkich posiadaczy Challengerków ;) i nie tylko mam miłą wiadomość. Mała modyfikacja/zamiana przedniej zębatki i motorek prawie nie ma wibracji, jedzie szybciej :lalag:na początek super, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Witam po dłłłuuugiej przerwie :) . Dla wszystkich posiadaczy Challengerków ;) i nie tylko mam miłą wiadomość. Mała modyfikacja/zamiana przedniej zębatki i motorek prawie nie ma wibracji, jedzie szybciej :lalag:na początek super, pozdrawiamI tak trzymać.Napisz jeszcze jaką zębatkę wsadziłeś i z czego podebrałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 I to jest najlepsze :) podchodzi idealnie z MZ 150, tylko trzeba dorobic dystans by nie uszkodzić obudowy skrzynki i ustawić ją we właściwym miejscu ;) Podpowiedział mi to acron-47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Moto69 gdzie byłeś jak Cię nie było? :biggrin: Zastanawia mnie ten myk z przednią zębatką. Całkiem możliwe, ale czy zanik wibracji nie jest wynikiem całkowitego i odpowiedniego dotarcia silnika? Ile masz nawinięte na licznik? No i zębatka mniej czy więcej zębów od oryginału?Zastanawiam się na tym, aby po wymianie tylnej zębatki o jeden ząb mniejszej, nie spróbować też z przednią na większą o jeden ząb? W końcu koszt nieduży i jeśli się nie sprawdzi, nie będzie dużej straty po powrocie do pierwotnego ustwienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) Witam.Zimowałem i dochodziłem się z firmą Kingway o instr. obsługi, zwodzili, udawali że już mają, już posyłają, gratisy-KPINA :biggrin: teraz nawet nie odpowiadają, a obiecali też że sprowadzą lightbary, szkoda mojego czasu. Co do zębatki to dałem 16 czyli o 1 ząb więcej, docierałem ;) motor do 300km ,max 50km/h różne obroty. Teraz mam ok 450 i motorek leci ładnie, wibracje zmalały po zmianie zębatki-pewne. Koszt 15zł i 5min. pracy tokarza. :icon_razz: Edytowane 16 Marca 2007 przez moto69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam.Zimowałem i dochodziłem się z firmą Kingway o instr. obsługi, zwodzili, udawali że już mają, już posyłają, gratisy-KPINA :notworthy: teraz nawet nie odpowiadają, a obiecali też że sprowadzą lightbary, szkoda mojego czasu. Co do zębatki to dałem 16 czyli o 1 ząb więcej, docierałem :buttrock: motor do 300km ,max 50km/h różne obroty. Teraz mam ok 450 i motorek leci ładnie, wibracje zmalały po zmianie zębatki-pewne. Koszt 15zł i 5min. pracy tokarza. :flesje:Daj sobie spokój z serwisem i poszukaj na własną rękę. Ja już przestałem na nich liczyć, jeśli chodzi o dodatkowe wyposażenie i jeżdżę /jeździłem/ jak było coś do naprawienia w ramach gwarancji. Z tym problemu nigdy nie miałem, ale zamówić coś typu szybka czy lightbary, zgroza! Lepiej samemu poszukać, bo szybciej i taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam, :( właśnie szukam dodatków do motocykla na własną ręke, w firmie nic, mam zamiar dopasować jakieś light-bary tylko mam problem z ustaleniem mocy prądnicy :biggrin: nawet serwis tego nie wie, może ktoś się orientuje, bo nie chcę jej przeciążyć :crossy: i jeszcze jedno gdzie jest w tych motorkach przerywacz kierunkowskazów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.