Skocz do zawartości

Kingway Challenger 200cc


moto69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i jezdzisz 60?? u mnie przy silniku 125 na 5 biegu przy 7 tys. obr jest 90km/h . Na dotarciu tez jezdzilem po 50. Pozniej sie szczailem ze jest cos takiego 50 pzry 4,5tys. jest ladnie, pozniej przy 70-75 wibracje a przy 80 brak wibracji. Po ustawieniu luzow zaworowych po 1500km wibracje przy 70 zmalaly, prawie znikly, a przelotowa podniosla sie do 90km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jezdzisz 60?? u mnie przy silniku 125 na 5 biegu przy 7 tys. obr jest 90km/h . Na dotarciu tez jezdzilem po 50. Pozniej sie szczailem ze jest cos takiego 50 pzry 4,5tys. jest ladnie, pozniej przy 70-75 wibracje a przy 80 brak wibracji. Po ustawieniu luzow zaworowych po 1500km wibracje przy 70 zmalaly, prawie znikly, a przelotowa podniosla sie do 90km/h.

 

tak 50, narazie wystarczy bo go docieram, chwilami też 70-80 ale jeszcze nie czas na to, teraz wymiana oleju i zaworki do ustawienia mam nadzieje że pogoda jeszcze dopisze i pośmigam, fakt z tymi drganiami jest dziwnie są przy różnych obrotach , stąd mój pomysł zmiany przełożenia by nie kręcić tak silnika i czerpać przyjemność z jazdy.Zadałem to pytanie na forum Kingway-a ale tam chyba nikt już nie zagląda, zobaczymy :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zamierzam wymienić zębatkę z przodu i odjąć jeden ząbek. Mam około 7,5 tys.obr. przy 120km/h Różne wersje już słyszałem, ale najwięcej głosów optuje za wymianą przdniej. Biorąc pod uwagę przełożenia, przednia da bardziej odczuwalny efekt od tylnej.

Radził bym jednak żebyś poczekał z wymianą do wiosny. Silniczek się dotrze, ustawiasz wtedy zaworki i można będzie testować w trasie efekty wymian czy przeróbek.

Teraz nawet nie masz za dużo możliwości na odpowiednie sprawdzanie w trasie.

Ciesz się jazdą i na razie zbieraj pomysły, na wszystko przyjdze czas :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zamierzam wymienić zębatkę z przodu i odjąć jeden ząbek. Mam około 7,5 tys.obr. przy 120km/h Różne wersje już słyszałem, ale najwięcej głosów optuje za wymianą przdniej. Biorąc pod uwagę przełożenia, przednia da bardziej odczuwalny efekt od tylnej.

Radził bym jednak żebyś poczekał z wymianą do wiosny. Silniczek się dotrze, ustawiasz wtedy zaworki i można będzie testować w trasie efekty wymian czy przeróbek.

Teraz nawet nie masz za dużo możliwości na odpowiednie sprawdzanie w trasie.

Ciesz się jazdą i na razie zbieraj pomysły, na wszystko przyjdze czas ;)

 

Tak zamierzam zrobić, mam na oku też fajne lightbary, wprawdzie widziałem je na duńskiej stronie, ale Kingway ma mieć takie same pod koniec roku.Mam czas pokombinować do wiosny....może znowu na coś wpadnę :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zamierzam zrobić, mam na oku też fajne lightbary, wprawdzie widziałem je na duńskiej stronie, ale Kingway ma mieć takie same pod koniec roku.Mam czas pokombinować do wiosny....może znowu na coś wpadnę :icon_razz:

to daj linka do tej strony :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to daj linka do tej strony :flesje:

 

link ... www.mc4you.dk :wink: Dziś wymiana oliwki w silniczku i chyba koniec jazdy....zimmmnnnoo, ale chyba, że :crossy:Poczekamy do wiosny i jakieś spotkanko :flesje: bezalk. Dalej myślę o tych trybkach ale już wiem poczekam do wiosny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie popatrzyłem i mam kilka odczuć

-nie wiedziałem że w dalekiej Norwegii chińska motoryzacja jest popularna

-Lifan pokazany na fotce ma taki sam silnik jak mój jinlun /a może to dejavu?/

-aż żal bierze, kiedy pomyślę że tam mają do oferty motocykli taki szeroki wachlarz akcesoriów. Ciekawe kiedy nasi importerzy wpadną na ten prosty acz genialny pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_biggrin: no cóz nasi importerzy narazie chyba tylko sprzedają motocyke, nie patrzą na akcesoria, może to się kiedyś zmieni :icon_razz: Mam nadzieję bo po co kupować części z innych motocykli i kombinować z montażem jak można by kupować je do konkretnego Chińczyka. Ja próbuję ściągnąć (lightbary) przez kolegę w Niemczech - zobaczymy :flesje: Sklep z akcesoriami do chinczyków - było by super..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam po dłłłuuugiej przerwie :) . Dla wszystkich posiadaczy Challengerków ;) i nie tylko mam miłą wiadomość. Mała modyfikacja/zamiana przedniej zębatki i motorek prawie nie ma wibracji, jedzie szybciej :lalag:na początek super, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłłłuuugiej przerwie :) . Dla wszystkich posiadaczy Challengerków ;) i nie tylko mam miłą wiadomość. Mała modyfikacja/zamiana przedniej zębatki i motorek prawie nie ma wibracji, jedzie szybciej :lalag:na początek super, pozdrawiam

I tak trzymać.

Napisz jeszcze jaką zębatkę wsadziłeś i z czego podebrałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto69 gdzie byłeś jak Cię nie było? :biggrin:

Zastanawia mnie ten myk z przednią zębatką. Całkiem możliwe, ale czy zanik wibracji nie jest wynikiem całkowitego i odpowiedniego dotarcia silnika? Ile masz nawinięte na licznik? No i zębatka mniej czy więcej zębów od oryginału?

Zastanawiam się na tym, aby po wymianie tylnej zębatki o jeden ząb mniejszej, nie spróbować też z przednią na większą o jeden ząb? W końcu koszt nieduży i jeśli się nie sprawdzi, nie będzie dużej straty po powrocie do pierwotnego ustwienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zimowałem i dochodziłem się z firmą Kingway o instr. obsługi, zwodzili, udawali że już mają, już posyłają, gratisy-KPINA :biggrin: teraz nawet nie odpowiadają, a obiecali też że sprowadzą lightbary, szkoda mojego czasu. Co do zębatki to dałem 16 czyli o 1 ząb więcej, docierałem ;) motor do 300km ,max 50km/h różne obroty. Teraz mam ok 450 i motorek leci ładnie, wibracje zmalały po zmianie zębatki-pewne. Koszt 15zł i 5min. pracy tokarza. :icon_razz:

Edytowane przez moto69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zimowałem i dochodziłem się z firmą Kingway o instr. obsługi, zwodzili, udawali że już mają, już posyłają, gratisy-KPINA :notworthy: teraz nawet nie odpowiadają, a obiecali też że sprowadzą lightbary, szkoda mojego czasu. Co do zębatki to dałem 16 czyli o 1 ząb więcej, docierałem :buttrock: motor do 300km ,max 50km/h różne obroty. Teraz mam ok 450 i motorek leci ładnie, wibracje zmalały po zmianie zębatki-pewne. Koszt 15zł i 5min. pracy tokarza. :flesje:

Daj sobie spokój z serwisem i poszukaj na własną rękę. Ja już przestałem na nich liczyć, jeśli chodzi o dodatkowe wyposażenie i jeżdżę /jeździłem/ jak było coś do naprawienia w ramach gwarancji. Z tym problemu nigdy nie miałem, ale zamówić coś typu szybka czy lightbary, zgroza! Lepiej samemu poszukać, bo szybciej i taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, :( właśnie szukam dodatków do motocykla na własną ręke, w firmie nic, mam zamiar dopasować jakieś light-bary tylko mam problem z ustaleniem mocy prądnicy :biggrin: nawet serwis tego nie wie, może ktoś się orientuje, bo nie chcę jej przeciążyć :crossy: i jeszcze jedno gdzie jest w tych motorkach przerywacz kierunkowskazów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...