Skocz do zawartości

KLR 650 2008 - reaktywacja :)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.motorcycledaily.com/23september06_klr650.htm - chyba zaczne zbierac kase na nowego sprzeta :) :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motorcycledaily.com/23september06_klr650.htm - chyba zaczne zbierac kase na nowego sprzeta :) :)

eee lipny ja bym go nie chcial za ta kase wola bym sobie kupic lc8 z rocznika 2004 :)

Edytowane przez ninjabike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC8 bardziej wymagajacy jest , klekot silnik nie zmieniony popularny tani w obsludze i samodzielnym serwisowaniu . Nie ma co porownywac LC8 do KLR-a to inna bajka :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawa starcila troszke ze swojej uniwersalnosci i teraz bardziej jako turystyczne enduro sie nadaje, bo widac ze plastiki latwo polamac. Ciekawe ile wazy, z opisu wynika ze zredukowali nieco mase. Mam nadzieje, ze cena rowniez zredukowana :)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee lipny ja bym go nie chcial za ta kase wola bym sobie kupic lc8 z rocznika 2004
ŁO MATKO Wygląda jak jakaś Chinszczyzna, ble

nie przesadzajcie, poprostu Kawasaki poszlo w kierunku turystyczne enduro. :icon_mrgreen:

 

Amortyzator z przodu mogl byc inny i mniej plastikow powinno byc

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie dlatego ze zrobili klx 450 , wiec enduro juz maja. Ale klekocik zapowiada sie ciekawie , ale w polsce raczej nie bedzie dostepny :/

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale paskudztwo i do tego dalej jakies takie kańcaste jest i ta zawiecha masakra; pozatym moim zdaniem motocykle kawasaki to wogole jest bieda w enduro. Do nas co jakis czas przyjezdzaja goscie na motocross i maja kawy i caly czas cos im sie sypie wiecej grzebia niz jezdza ;)

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie sie podoba , stare klekoty znacznie bardziej terenowe niz DR 350 czego ostatnio doswiadczylem. Nowy klekot ma zmniejszona wage , leopciejsza zawieche ,szersze fele , lzejsza i wydajniejsza o 20% chlodnice Denso, nawet silnik odmlodzili ( inne pierscienie i sensor przepustnicy z inna mapa zaplonu) i wydech tez troszke zmieniony, wyglada ze w terenie bedzie niezle dawal rade, ale glownie jak dlugodystansowe uniwersalne enduro.

 

p.s niewiem co chcecie od tej zawiechy ?? dlamnie wyglada calkiem normalnie

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...