Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 http://www.motorcycledaily.com/23september06_klr650.htm - chyba zaczne zbierac kase na nowego sprzeta :) :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) http://www.motorcycledaily.com/23september06_klr650.htm - chyba zaczne zbierac kase na nowego sprzeta :) :)eee lipny ja bym go nie chcial za ta kase wola bym sobie kupic lc8 z rocznika 2004 :) Edytowane 20 Listopada 2006 przez ninjabike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoszymek666 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 no w przeciwieństwie do KLE a.d. 2007 wygląda zajebiście :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 eee lipny ja bym go nie chcial za ta kase wola bym sobie kupic lc8 z rocznika 2004 :)no dokładnie. lc8 jest 100% ładniejszy i ma napewno wiekszeeeego kopa :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 no dokładnie. lc8 jest 100% ładniejszy i ma napewno wiekszeeeego kopa :):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 LC8 bardziej wymagajacy jest , klekot silnik nie zmieniony popularny tani w obsludze i samodzielnym serwisowaniu . Nie ma co porownywac LC8 do KLR-a to inna bajka :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Za ładny :cool: Dotychczasowy design KLR-a jest przezajebisty i taki powinien zostać.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 ŁO MATKO :cool: Wygląda jak jakaś Chinszczyzna, ble :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 e nieznacie sie :biggrin: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Ten zawias z przodu wygląda conajmniej śmiesznie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) kawa starcila troszke ze swojej uniwersalnosci i teraz bardziej jako turystyczne enduro sie nadaje, bo widac ze plastiki latwo polamac. Ciekawe ile wazy, z opisu wynika ze zredukowali nieco mase. Mam nadzieje, ze cena rowniez zredukowana :) Edytowane 20 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 eee lipny ja bym go nie chcial za ta kase wola bym sobie kupic lc8 z rocznika 2004 ŁO MATKO Wygląda jak jakaś Chinszczyzna, ble nie przesadzajcie, poprostu Kawasaki poszlo w kierunku turystyczne enduro. :icon_mrgreen: Amortyzator z przodu mogl byc inny i mniej plastikow powinno byc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 pewnie dlatego ze zrobili klx 450 , wiec enduro juz maja. Ale klekocik zapowiada sie ciekawie , ale w polsce raczej nie bedzie dostepny :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) ale paskudztwo i do tego dalej jakies takie kańcaste jest i ta zawiecha masakra; pozatym moim zdaniem motocykle kawasaki to wogole jest bieda w enduro. Do nas co jakis czas przyjezdzaja goscie na motocross i maja kawy i caly czas cos im sie sypie wiecej grzebia niz jezdza ;) Edytowane 20 Listopada 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) a mnie sie podoba , stare klekoty znacznie bardziej terenowe niz DR 350 czego ostatnio doswiadczylem. Nowy klekot ma zmniejszona wage , leopciejsza zawieche ,szersze fele , lzejsza i wydajniejsza o 20% chlodnice Denso, nawet silnik odmlodzili ( inne pierscienie i sensor przepustnicy z inna mapa zaplonu) i wydech tez troszke zmieniony, wyglada ze w terenie bedzie niezle dawal rade, ale glownie jak dlugodystansowe uniwersalne enduro. p.s niewiem co chcecie od tej zawiechy ?? dlamnie wyglada calkiem normalnie Edytowane 20 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.