Skay Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 (edytowane) Witam, mam przytarty dekiel alternatora w motocyklu. Dekiel tylko się przytarł (był czarny ,więc w miejscu przytarcia farba się starła ),nie ma żadnych wycieków ani podobnych rzeczy.Ale fajnie to on nie wygląda.Chciałem go jakos zreanimować ,ale w tej kwestii nie za bardzo się orientuję ,jak ,czym i za ile. Wymiana na nowy to duży koszt ,a nie jest to konieczne.Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób się takie rzeczy doprowadza do porządku.Szpachluje ,maluje ,ściera, silikonuje...???Oraz ile taka zabawa mniej więcej kosztuje.Jesli ktos ma w tej kwestii doświadczenia ,albo wiedze i by się tym podzielił to będe wdzięczny, ponieważ warsztaty rzucają różne ceny ,a chciałbym je skonfrontować z waszymi wypowiedziami na ten temat. P.S.chyba dałem do niewłaściwego działu, prosiłbym o przeniesienie do "mechaniki motocyklowej".przepraszam za kłopot Edytowane 15 Listopada 2006 przez Skay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Jeśli nie jest przetarty na wylot to proponuję szpachlówkę, papier wodny i potem malowanko.Bardziej wyszukana metodą jest naspawanie alu na miejsca wgłębiania i również dotarcie róznymi sposobami( najpierw fleksa z tarczą ścierna póżniej ręcznie) do oryginalnego kształtu.Jeśli wgłębienia sa płytkie to proponuję szpachlę natryskowa 5 w 1-nym , dokładnie taką, ponieważ jest gęsta i mozna ja grubo natrysnąć a potem ładnie doszlifowac.To moje sposoby. Edytowane 16 Listopada 2006 przez monter75 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Do uzupełnienia ubytków zastosuj klej do naprawy aluminium, bloków siilnika itp. Nałóż klej, po wyschnieciu przeszlifuj a potem daj podkład i polakieruj. W ostateczności nawet zwykła poxilina bedzie sie nadawać to takich napraw. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej.62 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Masz numer tel.600701655. Facet zajmuje się profesjonalnie naprawami pokryw silnikowych,godny polcenia.Wizualnie 0 sladów naprawy,niestety miałem okazję się przekonać.Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.