Michał Opublikowano 26 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2003 Jasne Virus, że Cię przewiozę.2 tygodnie mam Beemkę i trzasnęłem 2000 km. To sprzęt, którym można jechać na koniec świata, bardzo wygodny. Praktycznie nie czuć przejeżdżanych kilometrów. W porównaniu do Japońców BMW ma jedną podstawową zaletę. Silnik można wyremontować i to zupełnie niedużym kosztem. W Japońcach raczej się tego nie robi, nie regenenruje się np. wałów, nie szlifuje cylindrów (pamiętam jak kiedyś próbowałem załatwić regenerację wału VNa mojemu znajomemy z Białorusi; nawet nikt nie chciał ze mną o tym rozmawiać).Z tego co wyczytałem i się dowiedziałem przebiegi międzyremontowe BMW przy normalnej eksploatacji wahają się ok 200 000 km przy silnikach czterozaworowych i nawet pow 300 000 km przy silnikach dwuzaworowych starej generacji.Pomimo zbliżonego i przebiegającego znacznie korzystniej momentu obr. nieznacznie mniejszej mocy i pojemności dynamika BMW jest znacznie gorsza od porównywalnych japońców. Miałem okazję porównać ją do Zbychowej XJRy 1300. Yamaha jest dużo bardziej dynamiczna, a przy prędkościach pow. 160 km/h zostawia Beemkę daleko w tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 26 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2003 I jeszcze jedna bardzo fajna rzecz. Dwustopniwe podgrzewanie manetek. Na "drugim biegu" przy temp. 20 st. dosłownie parzy w ręce. Tym sprzętem można ruszać w tęgie mrozy. Jest wyjście na podgrzewany kombinezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 26 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2003 No i jeszcze zapomniałem o zużyciu paliwa. Wczoraj podczas jazdy z różną prędkością, połowę drogi z pasażerem i trochę po mieście na 170 km potrzebował 7 litrów benzynki 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus Opublikowano 26 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2003 Powiedz mi jeszcze Michal jak wygladaja spawa z serwisem.Jest on drozszy od konkurencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 26 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2003 W Polsce straaaasznie chu*owo. W Niemczech, z tego co rozmawiałem z moim przyjacielem, części do BMW sa przeważnie tańsze niż do japonii i serwis też ogólnodostępny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.