Skocz do zawartości

BMW


virus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

AVE !!!

 

Od jakiegos (krotkiego ) czasu bywam na tym forum i nei spotkalem sie z postami dotyczacymi niemieckiego konceru ( BMW) produkujacego dwa kolka.

 

Czy moze ktos posiada jakis model tej marki , i moglby si epodzielic info.

Jak sie prowadzi , czym rozni sie od japonii czy makaronii .

Czy ma jakas szczegolna ceche charakterystyczna dla tej marki.( pomijamy cene i czesci eksploatacyjne;) )

Swoja droga to czesci pewnie tez sa drozsze niz u konkurencji.

 

POZDROWKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

kurde virus no dales dupy, przeca michal byl na spotkanku w rzykach, mogles go zapytac "na zywo".

A tak ze spostrzezen innych zaslyszalem ze:

przy gwaltownym dodaniu gazu moto przechyla sie w ktoras tam strone (nie pamietam ktora).

do przedniego zawieszenia trzeba sie przyzwyczaic.

wydech za cichy.

"ciag" ma w calym zakresie obrotow

wiecej nie wiem o tej marce, a przy okazji chcialbym kiedys miec bmw R1100 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beemką jeździ bardzo komfortowo i wygodnie. Doskonale składa się w łukach i ma bardzo neutralną charakterystykę pod i nadsterowności. Zawieszenie doskonale niweluje nierówności i szczerze mówiąc myślałem że będzie twardsze.

Jest jednak rzecz, która mnie bardzo irytuje. To sposób w jaki wchodzą biegi. Tu brak tej miękkości przełączania znanej z japońców. Każdy bieg w górę trzeba dosłownie wbić, a szczególnie z 1 na 2, gdzie bez przerwy załącza się luz. Przy tej cenie to powinno być znacznie lepiej dopracowane. Nie popisała się tu wytwórnia.

Co przechylania się na prawo przy dodaniu gazu to jest to trochę uciążliwe, ale czuć to tylko przy manewrach z minimalną prędkością. Przy prędkościach 10 - 20 km/h przestaje być to odczuwalne. Mnie toco prawda bardzo nie przeszkadza, bo ułomek nie jestem, ale kobietka lub facet nikczemnej postury może mieć z tym kłopoty. Przy ok. 120 km/h odczuwalne są wibracje silnika , ale jest to raczej przyjemne doznanie. Reszta myślę że wyjdzie w praniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW jest motorem chlodzonym powietrzem i olejem (te 2 cylindrowe) i nie mozna go trzymac na luzie za dlugo. Tu u mnie jezdzi duzo BMW klasy R (oil-heads) i ludzie maja problemy z samozaplonem silnika. Ostatnio gosc chcial sobie olej zmienic i zostawil moto na jakies 5-10 minul na chodzie aby sie zagrzal i sie zaczelo palic. Straty na $7000.00 i jeszcze dealer powiedzial ze BMW nie pokryje bo w instrukcji jest napisane ze jak odpalisz moto to musisz od razu jechac! Nie wolno go miec wlaczonego i stac!

To nie pierwszy przypadek wiec gosc teraz ich sciga. (2003 R 1150 GS Adventurer)

 

Arek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe widac inzynierowie z BMW powinni jechac do Yamahy i nauczyć się jak skonstruowac powietrzny silnik by się nie przegrzewał. Takie właśnie silniki są w XTkach. Mogą pracowac w naprawdę ciężkich warunkach.

 

Kolega bUgi mówił, że tylko w najgorętszych m-cach letnich w Afryce zachodzi konieczność montowania do nich chłodnic oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ten weekend zrobiłem miją Beemką ok. 1000 km. Jeszcze nigdy nie jechałem motocyklem, który byłby tak niewrażliwy na koleiny. Właściwie nic nie mogło wyprowadzić go z toru jazdy. Potem już specjalnie przejeżdżałem przez jak największe. Zero kiwania się na boki i jakiejkolwiek reakcji na kierownicy. Pod tym względem jest to naprawdę świetnie doopracowana maszyna. Beemką typu R wygodnie jeździ się do 140 km/h. Powyżej opór powietrza staje się nie do zniesienia. Cóż - naked. W trasie przy prędkości 120-140 km/h na 230 km potrzebował 10 l. benzyny, ale tej 98 oktanów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega bUgi mówił' date=' że tylko w najgorętszych m-cach letnich w Afryce zachodzi konieczność montowania do nich chłodnic oleju[/quote']

Potwierdzam... tak podaje Chris Scott w swojej biblii "Sahara Overland".

Dodatkowo kontaktowalem sie z jednym "fanatykiem" (w pozytywnym tego slowa znaczeniu) XT-kow i twierdzil, ze jeszcze nigdy nie udalo mu sie przegrzac XTka, nawet podczas dluzszego katowania w blocie..

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW jest motorem chlodzonym powietrzem i olejem (te 2 cylindrowe) i nie mozna go trzymac na luzie za dlugo.  Tu u mnie jezdzi duzo BMW klasy R (oil-heads) i ludzie maja problemy z samozaplonem silnika.  Ostatnio gosc chcial sobie olej zmienic i zostawil moto na jakies 5-10 minul na chodzie aby sie zagrzal i sie zaczelo palic.  Straty na $7000.00 i jeszcze dealer powiedzial ze BMW nie pokryje bo w instrukcji jest napisane ze jak odpalisz moto to musisz od razu jechac!  Nie wolno go miec wlaczonego i stac!  

To nie pierwszy przypadek wiec gosc teraz ich sciga. (2003 R 1150 GS Adventurer)

 

Arek

 

Jednak można. Stałem wczoraj w jakiejś dziurze w korku, było tak wąsko, że nijak nie można było ominać. Tepm na zewnatrz 32 st, Sprzęt pracował na wolnych obr. ze 20 min. i nic się nie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Jezdzilem kilkakrotnie GS-em wlasnie w upaly po Berlinie, stojac w korku po 30-40 min. lub podjezdzajac 0-5 km/h(czyli wcale :lol: ) i nic. Nigdy tez nic takowego od jezdzcow spod znaku BMW nie slyszalem.

 

@Michal: Co do tych kolein to moze akurat jest dobrze dobrane ogumienie. Ja w swojej DR-ce majac jeszcze orginalne opony nie czulem zadnych kolein, po zmianie na Metzelery Tourance jest strasznie 8O .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beemką jeździ bardzo komfortowo i wygodnie. Doskonale składa się w łukach i ma bardzo neutralną charakterystykę pod i nadsterowności. Zawieszenie doskonale niweluje nierówności i szczerze mówiąc myślałem że będzie twardsze.

Jest jednak rzecz' date=' która mnie bardzo irytuje. To sposób w jaki wchodzą biegi. Tu brak tej miękkości przełączania znanej z japońców. Każdy bieg w górę trzeba dosłownie wbić, a szczególnie z 1 na 2, gdzie bez przerwy załącza się luz. Przy tej cenie to powinno być znacznie lepiej dopracowane. Nie popisała się tu wytwórnia.

Co przechylania się na prawo przy dodaniu gazu to jest to trochę uciążliwe, ale czuć to tylko przy manewrach z minimalną prędkością. Przy prędkościach 10 - 20 km/h przestaje być to odczuwalne. Mnie toco prawda bardzo nie przeszkadza, bo ułomek nie jestem, ale kobietka lub facet nikczemnej postury może mieć z tym kłopoty. Przy ok. 120 km/h odczuwalne są wibracje silnika , ale jest to raczej przyjemne doznanie. Reszta myślę że wyjdzie w praniu[/quote']

 

 

Dzieki stary :D

nei ma to jak fachowa opinia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem z Beemkami żadnego doczynienia' date=' ale jeżdżąc po Niemczech spotkałem się z ogromną iloscią tych sprzetów, jeżeli niemcy je kupują i na nich smigają musza to być zaje**ste sprzty, przeciez niemiec byle gównem nie jezdzi :D :D[/quote']

 

Oj tu sie z toba do konca nei zgodze.

Znajac mentalnosc "czystych" Niemcow wiem ze lepsze niemieckie gowno niz japonska zyleta.

Tak jest zwieloma rzeczami.Maja to w genach i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beemką jeździ bardzo komfortowo i wygodnie. Doskonale składa się w łukach i ma bardzo neutralną charakterystykę pod i nadsterowności. Zawieszenie doskonale niweluje nierówności i szczerze mówiąc myślałem że będzie twardsze.

Jest jednak rzecz' date=' która mnie bardzo irytuje. To sposób w jaki wchodzą biegi. Tu brak tej miękkości przełączania znanej z japońców. Każdy bieg w górę trzeba dosłownie wbić, a szczególnie z 1 na 2, gdzie bez przerwy załącza się luz. Przy tej cenie to powinno być znacznie lepiej dopracowane. Nie popisała się tu wytwórnia.

Co przechylania się na prawo przy dodaniu gazu to jest to trochę uciążliwe, ale czuć to tylko przy manewrach z minimalną prędkością. Przy prędkościach 10 - 20 km/h przestaje być to odczuwalne. Mnie toco prawda bardzo nie przeszkadza, bo ułomek nie jestem, ale kobietka lub facet nikczemnej postury może mieć z tym kłopoty. Przy ok. 120 km/h odczuwalne są wibracje silnika , ale jest to raczej przyjemne doznanie. Reszta myślę że wyjdzie w praniu[/quote']

 

 

Mam tylko cicha nadzieje ze na nastepny zlocik wpadniesz na swojej bemce i mnie przewieziesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...