Demus2 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Witam. Mam problem z podłączeniem elektryki w WSK. Z silnika wychodzi pięć przewodów (czerwony, brązowy, żólty, czarny i niebieski) Może ktoś mógłby podpowiedzieć co do czego podpiąć. W miejsce oryginalnego prostownika chcę podłączyć mostek Gretza 25A bo taki mam. Z góry serdecznie dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 http://www.republika.pl/arecki113/Ja się nie znam się na jelektryce-ale tu u góry są schematy-może Tobie coś pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Schemat z tej stronki jest do instalacji 12V a ja mam 6V. Pomyślałem że dla 6V może być taki sam i tak podłączyłem. Przyłożyłem żarówkę za prostownikiem i po kopnięciu nie pojawiło się napięcie a chyba powinno coś się pojawić. Dziwi mnie też że dwa przewody wychodzące z silnika są połączone ze sobą w tej skrzynce elektrycznej (żółty i niebieski). Nic z tego nie kumam. Interesuje mnie tylko żeby było ładowanie i zapłon. Żadnych świateł nie potrzebuję. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to podłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Siemasz Demus, jakis czas temu był już podobny temat w który też mówiłem jednemu gosciowi jak dokładnie podłaczyc instalacje w WSK 175. No ale napisze drugi raz. Schemat od instalacji 12V jest inny niż w przypadku instalacji 6V, wynika to z tego że instalacja 12V ma jednostopniowy układ ładowania a 6V dwu stopniowy układ.Tak wiec tu masz schemat podłączenia pradu stałego instalki 6V:http://img166.imageshack.us/my.php?image=i...taego6vkmx4.jpgA to że zamiast prostownika selenowego podlaczasz mostek Greatza to bardzo dobrze, poniewaz taki mostek ma wiele zalet, przedewszystkim nie zwieksza swojej rezystancji z wiekiem tak jak to jest w przypadku prostownika selenowego.. przez co po latach wystepuja spadki napiecia łądowania.Powodzenia w podłaczaniu, pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.