Psh Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Ja w swojej xjcie kiedys sprawdzalem po co sa polaczone krocce wezykami i zaslepilem je. Okazalo sie ze mato duze znaczenie w utrzymywaniu skaldu miesznaki na wszystkich garach. 2 gary mialy baile swiece a 2 pozostale czarne. W kazdym razie na zimnym silniku jazda byla taka sam ale na goracym powstal mega dziura ponizej 3tys obr. Nawet ruszyc bylo ciezko. Jednak kiedy wracalem tego samego dni w nocy w temperaturze 10 stC dziury nie bylo. Dlaczego tak bylo nie wiem berkiss o ktorych wezykach i kroccach mowisz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 FredCBR gdzie oddajesz sprzeik do serwisu ????Jak chcesz moge Ci polecich chłopaków z Wodzisławia Śląskiego , zrobia Ci XJ jak ulał :bigrazz: , albo skontaktuj sie na PW z Piotrkiem Dudkiem. KMi XJ Divka 6 spalala max 6L na 100km z pelnym obciazeniem i ok 130km/h oleju brala 150ml/1tys km Wiec pomysla nad oddaniem do normalnego serwisu bo to bardzo wdzieczny motocykl !! lub pogadaj z Rafałem22 z http://www.yamahaxj.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FredCBR Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Cebre oddałem do serwisu w będzinie (Martin Motocykle). Tak samo zrobiłem z Yamahą ale nie mówiłem jak moto sie zachowuje. Ustawili mi fabrycznie gaźniki, wymienili dysze i synchro. Wydaje mi sie że dużo daje to że jest wydech 4w1 i pod niego trzeba ustawić gaźniki, narazie sam sie bawie a na wiosne zawiozę moto do serwisu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.