TwisterZG Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Moze byc kosz sprzeglowy wybity lekko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue GSX Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 KTM LC4 620 SC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M297437 :wink: A co sądzicie o tej maszynie ? Wydaje się być w dobrym stanie , bo malo używana . Pojemność duża i moc duża . Może dzieki temu bedzie się długo trzymała bez remontu . I powidzcie , gdybym ją dał odprężyć . To z tej pojemności i tak zostanie dużo mocy - dla mnie w sam raz , ale wtedy przynajmniej bedzie długo jężdziła ??? Co sądzicie o tej maszynie i o tym pomyśle ? I chciałbym jeszcze wiedzieć czy spalanie jest bardzo duże w tej maszynie , bo np. w Husqwarnie 250 4T to zbiornik sterczał na cały dzień ! :icon_biggrin: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 spalanie w zaleznosci od jazdy od 5 do 8. A jak ty go chcesz odprezyc ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 KTM LC4 620 SC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M297437 :buttrock: A co sądzicie o tej maszynie ? Wydaje się być w dobrym stanie , bo malo używana . Pojemność duża i moc duża . Może dzieki temu bedzie się długo trzymała bez remontu . I powidzcie , gdybym ją dał odprężyć . To z tej pojemności i tak zostanie dużo mocy - dla mnie w sam raz , ale wtedy przynajmniej bedzie długo jężdziła ??? Co sądzicie o tej maszynie i o tym pomyśle ? I chciałbym jeszcze wiedzieć czy spalanie jest bardzo duże w tej maszynie , bo np. w Husqwarnie 250 4T to zbiornik sterczał na cały dzień ! :buttrock: :DTo jest BARDZO żywotny silnik wiec "odprężanie" go byłoby straszną głupotą. Ciekaw jestem w jaki sposób chciałbys to zrobić :icon_razz: pozatym ten z ogłoszenia jest dość młody i napweno nie bedize z nim problemów. Jak by to było EXC czy SX to mozna by polemizowac ale w tym wypadu mysle ze nie ma o czym w ogóle rozmawiac :flesje:pozdr! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 KTM LC4 620 SC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M297437 A co sądzicie o tej maszynie ? Wydaje się być w dobrym stanie , bo malo używana . Pojemność duża i moc duża . Może dzieki temu bedzie się długo trzymała bez remontu . I powidzcie , gdybym ją dał odprężyć . To z tej pojemności i tak zostanie dużo mocy - dla mnie w sam raz , ale wtedy przynajmniej bedzie długo jężdziła ??? Co sądzicie o tej maszynie i o tym pomyśle ? I chciałbym jeszcze wiedzieć czy spalanie jest bardzo duże w tej maszynie , bo np. w Husqwarnie 250 4T to zbiornik sterczał na cały dzień ! Ja ze swojej strony polecam to :) http://www.allegro.pl/show_item.php?item=139195601 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 zwykla ciezsza wersja, ma elektryczny rozrusznik + kg ,brak mikrofiltru i troszke zaduza cena jak za ten rocznik..... blue GSX ja na twoim miejscu majac kase szukal bym EXC, ale wybor nalezy do ciebie... http://www.allegro.pl/item137916629_ktm_520_exc.html Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue GSX Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 ....blue GSX ja na twoim miejscu mając kase szukalbym EXC, ale wybor nalezy do ciebie... Nitromen , a powiedz mi czym się różni wersja EXC - polecana przez Ciebie od Sc - oczywiście nie licząc drobnej różnicy w pojemnośći ? A teraz pytanie do Wszystkich . - Czy wiecie może , czy te motory ( KTM ) mają wałek rozrządu w glowicy , lub czy dzwigienki zaworowe są sterowane przez popychacze , a wałek jest w bloku silnika ? pozdrawiam Wszystkich i szacunken .. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 (edytowane) Silnik OHC - teraz wchodza DOHC ale to dopiero pokazali na targach, OHC ma 1 walek rozrzadu w glowicy + popychacze ,DOHC 2 walki rozrzadu w glowicy i sterowanie bezposrednie krzywkami EXC 520 ma ok 60 - 70 koni i wazy 120 kg, pozatym ma wiekszy skok zawieszenia, LC4 620 wazy 140 Kg i ma 50 koni. Wersje EXC to rasowe hard enduro - wyczynowki, ale przy amatroskiej jezdzie nie wymagaja codziennego grzebania. Poprostu EXC ma charakter czysto sportowy a LC4 uniwersalny. To tak jak z GSXF a GSXR olejakami, niby podobne ale jednak zupelnie inne zachowanie tu masz dane techniczne 520 :DANE TECHNICZNE KTM520EXC RACING 2000: Rama: centralna ze stali chromowo-molibdenowej Zawieszenie przednie: White Power - Up Side Down 43MA Skok zawieszenia (przód/tył): 295/320 mm Tylne zawieszenie: WP PDS (Progressive Damping System), wahacz aluminiowy z centralnym gazowym elementem resorującym Przedni hamulec: tarcza hamulcowa ze stali INOX, średnica 260 mm, zacisk pływający Tylni hamulec: tarcza hamulcowa ze stali INOX, średnica 220 mm, zacisk pływający Tarcze hamulcowe: dopuszczalne zużycie o 0.4 mm Przednie ogumienie: 90/90 - 21" Ciśnienie powietrza: teren: 1.0 bardroga: 1.5 bar Tylne ogumienie: 140/80 - 18"Ciśnienie powietrza: teren: 1.0 bardroga: 2.0 bar Pojemność zbiornika paliwa: 9 l Końcowe przełożenie: 14:48 terenowe / 15:40 drogowe Łańcuch napędowy: O-ring 5/8 x 1/4" Dopuszczalne zębatki tylne: 38, 40, 42, 45, 48, 50, 52 Kąt nachylenia główki ramy: 63,5 Rozstaw kół: 1481 +-10 mm Wysokość siodełka (nieobciążony): 925 mm Prześwit (nieobciążony): 380 mm Masa własna (bez paliwa): 112 kg Silnik - konstrukcja: czterosuwowy, jednocylindrowy chłodzony cieczą z wałkiem wyrównoważającym Pojemność: 510 cm Sprężanie: 11:1 Paliwo: benzyna bezołowiowa nie mniej niż 95 oktanów Rozrząd: cztery zawory sterowane dżwigienkami, wałek rozrządu w głowicy napędzany łańcuchem Średnica zaworów: ssący: 35 mm, wydechowy: 30 mm Luz zaworów (na zimno): 0.12 mm(szczelinomierz 0.10 mm lekko, 0.15 mm nie powinien wchodzić Łożyskowanie wału korbowego: dwa łożyska rolkowe Łożysko korbowodu: łożysko igiełkowe Ułożyskowanie główki korbowodu: tuleja brązowa Tłok: kuty stop aluminium Pierścienie: jeden sprężający, jeden olejowy zgarniający Smarowanie: pod ciśnieniem z dwoma pompami Olej: w pełni syntetyczny (Shell Advance Ultra 4) Pojemność układu olejowego: 1.25 l Przełożenie silnik/skrzynia: 33:76 Sprzęgło: wielopłytkowe mokre Skrzynia biegów: sześciobiegowa Przełożenia biegów:1. bieg - 14:342. bieg - 17:313. bieg - 19:284. bieg - 22:265. bieg - 24:236. bieg - 26:21 System zapłonu: bezstykowy DC-CDI ze sterowaniem cyfrowym, firmy KOKUSAN Alternator: 12V 110W Świeca zapłonowa: NGK CR8 EK Przerwa na elektrodzie: 0.6 mm Układ chłodzenia: cieczą, z ciągłym obiegiem wymuszonym pompą Rozrusznik: nożny i elektryczny a tu male opisy wersji 450 i 520 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2159264.html http://www.enduro.pl/test_ktm520exc.html a tu masz linka do flimiku co mozna zrobic na EXC 450 :banghead: http://rapidshare.com/files/1804853/KTM_EX...rdcore.avi.html Edytowane 3 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.