Skocz do zawartości

Enduro na torze ?


blue GSX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

KTM LC4 620 SC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M297437

 

:wink: A co sądzicie o tej maszynie ? Wydaje się być w dobrym stanie , bo malo używana . Pojemność duża i moc duża . Może dzieki temu bedzie się długo trzymała bez remontu . I powidzcie , gdybym ją dał odprężyć . To z tej pojemności i tak zostanie dużo mocy - dla mnie w sam raz , ale wtedy przynajmniej bedzie długo jężdziła ??? Co sądzicie o tej maszynie i o tym pomyśle ? I chciałbym jeszcze wiedzieć czy spalanie jest bardzo duże w tej maszynie , bo np. w Husqwarnie 250 4T to zbiornik sterczał na cały dzień ! :icon_biggrin: :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie w zaleznosci od jazdy od 5 do 8. A jak ty go chcesz odprezyc ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM LC4 620 SC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M297437

 

:buttrock: A co sądzicie o tej maszynie ? Wydaje się być w dobrym stanie , bo malo używana . Pojemność duża i moc duża . Może dzieki temu bedzie się długo trzymała bez remontu . I powidzcie , gdybym ją dał odprężyć . To z tej pojemności i tak zostanie dużo mocy - dla mnie w sam raz , ale wtedy przynajmniej bedzie długo jężdziła ??? Co sądzicie o tej maszynie i o tym pomyśle ? I chciałbym jeszcze wiedzieć czy spalanie jest bardzo duże w tej maszynie , bo np. w Husqwarnie 250 4T to zbiornik sterczał na cały dzień ! :buttrock: :D

To jest BARDZO żywotny silnik wiec "odprężanie" go byłoby straszną głupotą. Ciekaw jestem w jaki sposób chciałbys to zrobić :icon_razz: pozatym ten z ogłoszenia jest dość młody i napweno nie bedize z nim problemów. Jak by to było EXC czy SX to mozna by polemizowac ale w tym wypadu mysle ze nie ma o czym w ogóle rozmawiac :flesje:

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM LC4 620 SC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M297437

 

A co sądzicie o tej maszynie ? Wydaje się być w dobrym stanie , bo malo używana . Pojemność duża i moc duża . Może dzieki temu bedzie się długo trzymała bez remontu . I powidzcie , gdybym ją dał odprężyć . To z tej pojemności i tak zostanie dużo mocy - dla mnie w sam raz , ale wtedy przynajmniej bedzie długo jężdziła ??? Co sądzicie o tej maszynie i o tym pomyśle ? I chciałbym jeszcze wiedzieć czy spalanie jest bardzo duże w tej maszynie , bo np. w Husqwarnie 250 4T to zbiornik sterczał na cały dzień !

 

Ja ze swojej strony polecam to :) http://www.allegro.pl/show_item.php?item=139195601

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykla ciezsza wersja, ma elektryczny rozrusznik + kg ,brak mikrofiltru i troszke zaduza cena jak za ten rocznik.....

 

blue GSX ja na twoim miejscu majac kase szukal bym EXC, ale wybor nalezy do ciebie...

 

http://www.allegro.pl/item137916629_ktm_520_exc.html

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....blue GSX ja na twoim miejscu mając kase szukalbym EXC, ale wybor nalezy do ciebie...

 

Nitromen , a powiedz mi czym się różni wersja EXC - polecana przez Ciebie od Sc - oczywiście nie licząc drobnej różnicy w pojemnośći ?

 

A teraz pytanie do Wszystkich . - Czy wiecie może , czy te motory ( KTM ) mają wałek rozrządu w glowicy , lub czy dzwigienki zaworowe są sterowane przez popychacze , a wałek jest w bloku silnika ?

 

 

pozdrawiam Wszystkich i szacunken .. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik OHC - teraz wchodza DOHC ale to dopiero pokazali na targach, OHC ma 1 walek rozrzadu w glowicy + popychacze ,DOHC 2 walki rozrzadu w glowicy i sterowanie bezposrednie krzywkami

 

EXC 520 ma ok 60 - 70 koni i wazy 120 kg, pozatym ma wiekszy skok zawieszenia, LC4 620 wazy 140 Kg i ma 50 koni. Wersje EXC to rasowe hard enduro - wyczynowki, ale przy amatroskiej jezdzie nie wymagaja codziennego grzebania. Poprostu EXC ma charakter czysto sportowy a LC4 uniwersalny.

 

To tak jak z GSXF a GSXR olejakami, niby podobne ale jednak zupelnie inne zachowanie

 

tu masz dane techniczne 520 :

DANE TECHNICZNE KTM520EXC RACING 2000:

 

Rama: centralna ze stali chromowo-molibdenowej

Zawieszenie przednie: White Power - Up Side Down 43MA

Skok zawieszenia (przód/tył): 295/320 mm

Tylne zawieszenie: WP PDS (Progressive Damping System), wahacz aluminiowy z centralnym gazowym elementem resorującym

Przedni hamulec: tarcza hamulcowa ze stali INOX, średnica 260 mm, zacisk pływający

Tylni hamulec: tarcza hamulcowa ze stali INOX, średnica 220 mm, zacisk pływający

Tarcze hamulcowe: dopuszczalne zużycie o 0.4 mm

 

Przednie ogumienie: 90/90 - 21"

Ciśnienie powietrza:

teren: 1.0 bar

droga: 1.5 bar

 

Tylne ogumienie: 140/80 - 18"

Ciśnienie powietrza:

teren: 1.0 bar

droga: 2.0 bar

 

Pojemność zbiornika paliwa: 9 l

Końcowe przełożenie: 14:48 terenowe / 15:40 drogowe

Łańcuch napędowy: O-ring 5/8 x 1/4"

Dopuszczalne zębatki tylne: 38, 40, 42, 45, 48, 50, 52

Kąt nachylenia główki ramy: 63,5

Rozstaw kół: 1481 +-10 mm

Wysokość siodełka (nieobciążony): 925 mm

Prześwit (nieobciążony): 380 mm

Masa własna (bez paliwa): 112 kg

 

Silnik - konstrukcja: czterosuwowy, jednocylindrowy chłodzony cieczą z wałkiem wyrównoważającym

Pojemność: 510 cm

Sprężanie: 11:1

Paliwo: benzyna bezołowiowa nie mniej niż 95 oktanów

Rozrząd: cztery zawory sterowane dżwigienkami, wałek rozrządu w głowicy napędzany łańcuchem

Średnica zaworów: ssący: 35 mm, wydechowy: 30 mm

Luz zaworów (na zimno): 0.12 mm(szczelinomierz 0.10 mm lekko, 0.15 mm nie powinien wchodzić

Łożyskowanie wału korbowego: dwa łożyska rolkowe

Łożysko korbowodu: łożysko igiełkowe

Ułożyskowanie główki korbowodu: tuleja brązowa

Tłok: kuty stop aluminium

Pierścienie: jeden sprężający, jeden olejowy zgarniający

Smarowanie: pod ciśnieniem z dwoma pompami

Olej: w pełni syntetyczny (Shell Advance Ultra 4)

Pojemność układu olejowego: 1.25 l

Przełożenie silnik/skrzynia: 33:76

Sprzęgło: wielopłytkowe mokre

Skrzynia biegów: sześciobiegowa

 

Przełożenia biegów:

1. bieg - 14:34

2. bieg - 17:31

3. bieg - 19:28

4. bieg - 22:26

5. bieg - 24:23

6. bieg - 26:21

 

System zapłonu: bezstykowy DC-CDI ze sterowaniem cyfrowym, firmy KOKUSAN

Alternator: 12V 110W

Świeca zapłonowa: NGK CR8 EK

Przerwa na elektrodzie: 0.6 mm

Układ chłodzenia: cieczą, z ciągłym obiegiem wymuszonym pompą

Rozrusznik: nożny i elektryczny

 

a tu male opisy wersji 450 i 520

 

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2159264.html

 

http://www.enduro.pl/test_ktm520exc.html

 

a tu masz linka do flimiku co mozna zrobic na EXC 450 :banghead: http://rapidshare.com/files/1804853/KTM_EX...rdcore.avi.html

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...