Soku11 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Kopnie tak niecalkowicie. SEBAV nie chodzi o to zeby moto zapalil tylko o to zeby zobaczyl w ktora strone bedzie chcial motorek jechac. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 przepraszam, ale nie rozumiem/.... jak motor moze jachać do tyłu ? naprawdę nie rozumiem.. keidys dzwoni do mnie jakiś kolo i coś takiego zaczął mruczeć mi o simsonie.. ze mu koło do tyłu kręci... ale jak to mozliwe? przeciesz wiadomo jak sa zrobione przekladnie... nie kumam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 (edytowane) No moze normalnie jezdzic do tylu :P Iskre moze dostawac za wczesnie i wal zamiast obrocic sie w jedna, obraca sie w druga strone i silniczek pracuje odwrotnie :biggrin: A ze wszystko napedza sie od walu to i tryby pracuja w druga strone czyli lancuch ciagnie kolo w druga strone czyli jedziemy do tylu :] POZDRO Edytowane 4 Listopada 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 wina ewidentnie lezy po stronie zaplonu...ustawienie ewidentnie odpada... moim zdaniem moga byc 2 przyczyny alboczop walu sie przestawil albo masz zle podlaczony modol. proponuje najpierw znalezc schemat instalacji i sprawdzic podlaczenie modolu..kazdy kabelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Posłuchaj to jest wina zapłonu. Nic nie baw sie przy module tylko jakby cos to upewnij sie czy dobrze podłączyłes kable. Masz opózniony zapłon i dlatego ci kręci do tyłu ;p Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 zamień kable białoczerwony na miejsce czarno czerwonego a czarno czerwony na miejsce biało czerwonego. i sprawdz wtedy.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 posluchaj to jest wina zaplonu, silniki dwusuwowe maja to do siebie ze po przestwieniu zaplonu w martwy punkt bedzie pracowal do tylu. POZDRO: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 w dt nie da sie ustawic zaplonu. wszystko steruje CDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.