Szerlok Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Poptrzebuję opini specjalisty. Chłodnica zaczęła robić się wilgotna. Po nagrzaniu silnika i wysokich obrotach płyn zaczynał się mocno sączyć. Wsypałem do układu srebrny proszek który kupiłem za 5zł. Zgodnie z instrukcją 15minut na wlnych obrotach i chłodnica się uszczelniła. Czy taki patent wytrzyma długo? Co robić dalej? Trudno mi stwierdzić miejsce wycieku ponieważ plastiki zasłaniają wszystko.Przy okazji pytanie:szukałem zbiornika wyrównawczego - kontrolnego na płyn chłodniczy ale nic takiego nie znalazłem. Może ktoś się orientuje czy i gdzie jest coś takiego w modelu SC21 Honda CBR 1000F.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 w SC 24 jest po prawej stronie pod tą małą owiewką więc u Ciebie może być podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Zbiorniczek jest po prawej stronie (jajek:P)jak siedzisz na moto...:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerlok Opublikowano 27 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 i tu kompletne zaskoczenie dla mnie!! przestudiowałem serwisówki i manuale żaden z modeli CBR1000F (według tych danych które mam) nie ma korka po środku chłodnicy. Wniosek z tego że po wypadku ktoś zamontował inną chłodnicę - może od innego modelu. Na rysunkach i zdjęciach widać dokładnie gdzie powinien znajdować się zbiornik wyrównawczy. Ja takiego zbiorniczka nie mam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.