Skocz do zawartości

dziurawa chłodnica CBR 1000F


Szerlok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poptrzebuję opini specjalisty. Chłodnica zaczęła robić się wilgotna. Po nagrzaniu silnika i wysokich obrotach płyn zaczynał się mocno sączyć. Wsypałem do układu srebrny proszek który kupiłem za 5zł. Zgodnie z instrukcją 15minut na wlnych obrotach i chłodnica się uszczelniła. Czy taki patent wytrzyma długo? Co robić dalej? Trudno mi stwierdzić miejsce wycieku ponieważ plastiki zasłaniają wszystko.

Przy okazji pytanie:

szukałem zbiornika wyrównawczego - kontrolnego na płyn chłodniczy ale nic takiego nie znalazłem. Może ktoś się orientuje czy i gdzie jest coś takiego w modelu SC21 Honda CBR 1000F.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu kompletne zaskoczenie dla mnie!! przestudiowałem serwisówki i manuale żaden z modeli CBR1000F (według tych danych które mam) nie ma korka po środku chłodnicy. Wniosek z tego że po wypadku ktoś zamontował inną chłodnicę - może od innego modelu. Na rysunkach i zdjęciach widać dokładnie gdzie powinien znajdować się zbiornik wyrównawczy. Ja takiego zbiorniczka nie mam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...