I_Mat Opublikowano 13 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2003 Nie wiem czy masz ten link ale na tej stronce jest napisane jak odblokowac honde nsr 125 http://www.nsr125.de/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12!!!!!!!!!!!!!!!THX za ten link - rozmawiałem z kat`em na gg i doszliśmy do wniosku, zę tam zapewne jest blokada a twój link utwierdził mnie w tym przekonaniu :(. Teraz pozostaje mi tylko rozciąć wydech :(Acha jak myślicie - da się usunąć to zwężenie wyciągając je w jakiś sposób, czy jedyne wyjście to je spiłować ?Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 14 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Dzisiaj w końcu rozciąłem wydech. Okazało się, że na kolanku wydechowym (dobrze to miejsce widać tutaj) nie ma blokady, ale znalazłem coś co mi na takową wyglądało zaraz za najszerszym miejscu w całym wydechu. Były tam dwie przegrody. Jedna w kształeci stożka i bardzo mocno się zwężała (otwór miał ok 1~1,5cm średnicy) a druga w formie "talerza" i miała na środku otwór o dosyć dużej średnicy (ok5cm). Ten stożek usunąłem a tą drugą zostawiłem - też ją usunąć, czy możę pozostać, tz ona ogranicza przepływ spalin, czy tłumi ?Acha jest jeszcze trzecia na króćcu łączącym wydech z tłumikiem, ale tej nie dało się usunąć (będe jeszcze próbował :-) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Chyba też należy usunąć ją, choć nie jestem pewien. Można podejrzewać że to drugie zwężenie współgrało z poprzednim(zawirownia powietrza itp.). Ja bym ciął :twisted: , ale rób co chcesz, żeby nie było na mnie 8) . No i musisz postarać się zrobić coś z trzecim zwężeniem, jak nie ma tam zmiennej srednicy, to można by obiąć przed zwężeniem i przyspawać kawałek rury, tej samej średnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 15 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 Możliwe, że masz racje, ale zależi mi też na tym, aby en motorower po zabiegu nie chodził . . . no ekstremalnie głośno (bo już i tak jest bardzo głośny -> Sławek chyba słyszał, więc wie o czym mówie :twisted: ) i wujek, z którym operowałem stwierdził, żę ta przegroda może właśnie słyużyć do tłumienia (bo otwór ma bardzo duży-> przelotowy)W kazdym bądź razie zawsze moge znów rozciąć 8) W ostatnim zwężeniu nie ma zmiennej średnicy a z rurką to mozę nie wypalić, bo najcieńsza (z najcieńszymi ściankami) jaką widziałem ma niewiele cieńsze ścianki (jak się uda to będe miał wiertło 20mm i wtedy to roziwerce 8) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 15 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 Moim zdaniem głośność zależy od tłumika,a nie od rury wydechowej, zmiana średnicy praktycznie nie zmienia głośności, zmienia za to ton dobiegającego dzwięku(też nie tak bardzo, ale jest do usłyszenia). Jak mówisz że jest taki głośny to może ktoś mądry(np. poprzedni właciciel) wybebeszył tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 15 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 Jak już pisałem poprzedni właściciel (jak się wczoraj okazało usuną przegrode z kolanka) i zupełnie wybebeszył tłumik. Zresztą jak patrze przez rure wydechową to widze otwór :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 16 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2003 To bardzo niedobrze, w dwusówie taki zabieg skutecznie zmniejsza moc. Dobrze by było jakbyś wybrał się na najbliższy motobazar i poszukał takiego tłumika, jakbyś nawet nie kupił to chociaż wziąłbyś namiary do kogoś, kto mógłby załatwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 18 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2003 Wkońcu odpaliłem moto :(. Po takim delikatnym oddławianiu (wyjęcie jednej przegrody + odchylenie zabezpieczających blaszek w membrance) dostał skrzydeł :(. Obecnie vmax to 70km/h (:?), ale za to wjeżdżam pod duże wzniesienia na 4 biegu i obroty nie spadają poniżej 6,5ts rpm (przed oddławianiem dopiero na dwójce mogłem pokonać te same wzniesienia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2003 witam ja mam ten sam problem co ty bracie mam Honde NSR 50 rok1991 i tez przez ta przekleta blokade moge jechac 60km/h to jest troche nudne ale kumpel (ktory chodzil do klasy z tym kolesiem) mowil mi ze on tym jezdzil ok. 100km/h i nie wiem czy to jest kwestia zmiany zebatki czy jakies bajesy w silniq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2003 ludzie pomozcie tylko w jakims zrozumialym jezyq bo polowy wyrazow niw rozumiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 26 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2003 Eh czemu nikt sie mnie nie zapytal? Trza bylo do mnie na priv walic.. Wiec tak... ta mala nsrka ma ten silnik i cylinder co mbx.Silniki te tlumione byly przez bardzo wiele roznych blokad - wszystko zaleznie od kraju pochodzenia. Blokady to * CDI* Konstrukcja okien w cylindrze* Ilosc biegow - (normalnie powinno byc 5 lub 6, wersja (afair) hiszpanska miala 4* za maly gaznik* wydech Jezeli masz troche pieniedzy proponuje zamowic cylinder 80ccm + gaznik + wydech - efekt niesamowity. Spokojnie 110km/h. Polecam lekture forum www.50cc.nl. Tam rowniez mozesz zamowic w/w czesci. Zapraszam rowniez do lektury mojej strony: http://honda.ath.cx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 2 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2003 Efekt niesamowity, ale jak by nie było taniej będzie sprzedać srajtka i kupić 80tke zarejestrowaną na motorower(wątpliwa sprawa żeby 80tka była zablokowana, no i będzie 6 biegów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 2 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2003 Ehh samoson . . . qrcze . . .no happy jestem (slinik od mbx`a 8) )pogadajmy 8) oki moja wersja to NSR 50 S-G (wnioskuje, że hiszpańska - taki mam wpisany kraj producenta). Co o niej powiesz ? (tz w sensie blokad)-gaźnik ma 16mm (ale nie wiem jak z dyszami)-CDI raczej odpada (teraz z górki na 4`ce dochodze do 12 tys rpm)-konstrukcja okien . . .co przez to rozumiesz ? rozwiń temat-wydech - w poniedziałek już będzie 110% odblokowany (100% przezemnie, 10% to wybebeszony tłumik :x ) Teraz powiedz mi coś. Co lepiej kupić - cylinder do MBx`a 80ccm(zakładam, że podejdzie), czy kit Kaio 70ccm, czy kit charmoo 70ccm. Kasy mam tak z 500zł (jakbym kupował kaio to bym wziął jeszcze gazbox`a)-oczywiście doliczyłem koszty przesyłkiA tak BTW to miałeś zmienić ten opis przy powerbox`ie (in da poland nany jako gazbox :( ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 3 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2003 Mysle, ze najlepszym wyjsciem bedzie cylinder z gaznikiem od MBXa, jednak to i tak za duzo Ci nie da... MBX ma 6 biegow. Tak jak mowilem zapytaj na forum www.50cc.nl - napewno Ci pomoga. Co do gazboxa na mojej stronie... lekka pomylka jednak doppler tez robi No2 :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 3 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2003 A istania by możliwosć założęnia silnika od MBX`a bez rzadnego przerabiania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.