Skocz do zawartości

Odblokowywanie Hondy NSR 50


I_Mat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy masz ten link ale na tej stronce jest napisane jak odblokowac honde nsr 125 http://www.nsr125.de/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12!!!!!!!!!!!!!!!

THX za ten link - rozmawiałem z kat`em na gg i doszliśmy do wniosku, zę tam zapewne jest blokada a twój link utwierdził mnie w tym przekonaniu :(. Teraz pozostaje mi tylko rozciąć wydech :(

Acha jak myślicie - da się usunąć to zwężenie wyciągając je w jakiś sposób, czy jedyne wyjście to je spiłować ?

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w końcu rozciąłem wydech. Okazało się, że na kolanku wydechowym (dobrze to miejsce widać tutaj) nie ma blokady, ale znalazłem coś co mi na takową wyglądało zaraz za najszerszym miejscu w całym wydechu. Były tam dwie przegrody. Jedna w kształeci stożka i bardzo mocno się zwężała (otwór miał ok 1~1,5cm średnicy) a druga w formie "talerza" i miała na środku otwór o dosyć dużej średnicy (ok5cm). Ten stożek usunąłem a tą drugą zostawiłem - też ją usunąć, czy możę pozostać, tz ona ogranicza przepływ spalin, czy tłumi ?

Acha jest jeszcze trzecia na króćcu łączącym wydech z tłumikiem, ale tej nie dało się usunąć (będe jeszcze próbował :-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba też należy usunąć ją, choć nie jestem pewien. Można podejrzewać że to drugie zwężenie współgrało z poprzednim(zawirownia powietrza itp.). Ja bym ciął :twisted: , ale rób co chcesz, żeby nie było na mnie 8) . No i musisz postarać się zrobić coś z trzecim zwężeniem, jak nie ma tam zmiennej srednicy, to można by obiąć przed zwężeniem i przyspawać kawałek rury, tej samej średnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że masz racje, ale zależi mi też na tym, aby en motorower po zabiegu nie chodził . . . no ekstremalnie głośno (bo już i tak jest bardzo głośny -> Sławek chyba słyszał, więc wie o czym mówie :twisted: ) i wujek, z którym operowałem stwierdził, żę ta przegroda może właśnie słyużyć do tłumienia (bo otwór ma bardzo duży-> przelotowy)

W kazdym bądź razie zawsze moge znów rozciąć 8)

W ostatnim zwężeniu nie ma zmiennej średnicy a z rurką to mozę nie wypalić, bo najcieńsza (z najcieńszymi ściankami) jaką widziałem ma niewiele cieńsze ścianki (jak się uda to będe miał wiertło 20mm i wtedy to roziwerce 8) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem głośność zależy od tłumika,a nie od rury wydechowej, zmiana średnicy praktycznie nie zmienia głośności, zmienia za to ton dobiegającego dzwięku(też nie tak bardzo, ale jest do usłyszenia). Jak mówisz że jest taki głośny to może ktoś mądry(np. poprzedni właciciel) wybebeszył tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo niedobrze, w dwusówie taki zabieg skutecznie zmniejsza moc. Dobrze by było jakbyś wybrał się na najbliższy motobazar i poszukał takiego tłumika, jakbyś nawet nie kupił to chociaż wziąłbyś namiary do kogoś, kto mógłby załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu odpaliłem moto :(. Po takim delikatnym oddławianiu (wyjęcie jednej przegrody + odchylenie zabezpieczających blaszek w membrance) dostał skrzydeł :(. Obecnie vmax to 70km/h (:?), ale za to wjeżdżam pod duże wzniesienia na 4 biegu i obroty nie spadają poniżej 6,5ts rpm (przed oddławianiem dopiero na dwójce mogłem pokonać te same wzniesienia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

witam ja mam ten sam problem co ty bracie mam Honde NSR 50 rok1991 i tez przez ta przekleta blokade moge jechac 60km/h to jest troche nudne ale kumpel (ktory chodzil do klasy z tym kolesiem) mowil mi ze on tym jezdzil ok. 100km/h i nie wiem czy to jest kwestia zmiany zebatki czy jakies bajesy w silniq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh czemu nikt sie mnie nie zapytal? Trza bylo do mnie na priv walic..

 

Wiec tak... ta mala nsrka ma ten silnik i cylinder co mbx.

Silniki te tlumione byly przez bardzo wiele roznych blokad - wszystko zaleznie od kraju pochodzenia.

 

Blokady to

 

* CDI

* Konstrukcja okien w cylindrze

* Ilosc biegow - (normalnie powinno byc 5 lub 6, wersja (afair) hiszpanska miala 4

* za maly gaznik

* wydech

 

Jezeli masz troche pieniedzy proponuje zamowic cylinder 80ccm + gaznik + wydech - efekt niesamowity. Spokojnie 110km/h.

 

Polecam lekture forum www.50cc.nl. Tam rowniez mozesz zamowic w/w czesci.

 

Zapraszam rowniez do lektury mojej strony: http://honda.ath.cx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh samoson . . . qrcze . . .no happy jestem (slinik od mbx`a 8) )

pogadajmy 8)

oki moja wersja to NSR 50 S-G (wnioskuje, że hiszpańska - taki mam wpisany kraj producenta). Co o niej powiesz ? (tz w sensie blokad)

-gaźnik ma 16mm (ale nie wiem jak z dyszami)

-CDI raczej odpada (teraz z górki na 4`ce dochodze do 12 tys rpm)

-konstrukcja okien . . .co przez to rozumiesz ? rozwiń temat

-wydech - w poniedziałek już będzie 110% odblokowany (100% przezemnie, 10% to wybebeszony tłumik :x )

 

Teraz powiedz mi coś. Co lepiej kupić - cylinder do MBx`a 80ccm(zakładam, że podejdzie), czy kit Kaio 70ccm, czy kit charmoo 70ccm. Kasy mam tak z 500zł (jakbym kupował kaio to bym wziął jeszcze gazbox`a)-oczywiście doliczyłem koszty przesyłki

A tak BTW to miałeś zmienić ten opis przy powerbox`ie (in da poland nany jako gazbox :( )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze najlepszym wyjsciem bedzie cylinder z gaznikiem od MBXa, jednak to i tak za duzo Ci nie da... MBX ma 6 biegow.

 

Tak jak mowilem zapytaj na forum www.50cc.nl - napewno Ci pomoga.

 

Co do gazboxa na mojej stronie... lekka pomylka jednak doppler tez robi No2 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...