shoti Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 przednie zawieszenie GS'a - jak powinno być prawidłowo ? Obecnie mam tak, że przy mocniejszym wciśnięciu hamulca wszystko daje nura o jakieś 10 cm. Jak wjade w większą dziurę to słysze (i czuję) stuk. To chyba nie jest normalne. Może to być wina oleju ? Jego poziomu? Czy spręzyny mogą sie zużyć ,że po 16 000 km są już takie sflaczałe ? A może wymienić na coś prgresywnego ? Jest coś takiego do GS'a ? Przy okazji pytanie o tylne zawieszenie. Waże ok 85 kg i jak dosiadam GS'a to lekko osiada (pare cm). Czy to jest normalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matusta Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Ja mam gs z 2002r. Mialem podobne objawy,przy hamowaniu przod nurkowal a mowiac po prostu dobijal.Po otworzeniu lag od gory, wyjalem sprezyny, i tu b.sie zdziwilem,bo byly tylko na dlugosc polowy teleskopow. Powyzej byly dlugie spacery,ok 20cm. Kupilem nowe sprezyny,Progressive Suspension,one sa na cala dlugosc teleskopu,i patrzac sie na oko duzo solidniejsze niz te oryginalne od Suzuki.Na gore wlozylem krotki spacerek,ok2cm,dolalem olej 15,i moto jak nowe. Nie dobija ,hamowanie lepsze . Co do tylu i twojej wagi to chyba jest to normalne.Pzdr,MAha,mysle, ze znajdziesz takie sprezyny w Polsce bez problemu,one pasuja do wielu moto,roznica jest tylko w dlugosci spacera jaki sie zaklada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Jesli masz regulacje to sprobuj ja moze najpierw dokrecic na maxa !!! A pozniej zacznij grzebac przy reszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoti Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Chyba mam regulację. Z półki wystają takie niby "cycki" otoczone 6cio kątną ścianką na klucz. W którą strone mam to kręcić ,żeby utwardzić? i czy przez takie kręcenie nie skończy się gwint i wszystko mi nie wystrzeli górą na większej dziurze? Nie wiem też ile obrotów tego cuda moge bezpiecznie wykonać ? A jak z tyłem? Za co tam mam pokręcić żeby było 'bardziej twardo? Bo na dziurawym zakręcie czuje że mi tyłek ucieka na zewnętrzną przy podskakiwaniu moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.