Skocz do zawartości

Kompletne odzienie

lev
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako że na wiosne chciałbym wyjechać z garażu Yamahą Fazer chciałbym korzystając z zimowych wyprzedaży zaopatrzyć się w odpowienide ubranie.

Tak więc szukam:

- kasku - najlepiej szczękowego bom okularnik

- kurtki, spodni, rękawic

Wymogi:

- jestem w kwestii ubrań zielony bo w czasach MZ w ogóle ich nie było :bigrazz: Napiszcie jakie firmy ubraniowe produkują najlepszy sprzęt,

- myslę że ubranie powinno byc skórzane,

- chciałbym aby był to sprzęt z wyższej półki tak aby nie trzeba było go szybko wymieniać i jednocześnie zapewniał maksimum bezpieczeństwa. Oczywiście jest limit cenowy ale nie będe go podawał aby nie ograniczać Was w wyborze :buttrock:

- zamierzam głownie jeżdzić w mieście i okazjonalnie poza,

- aha moto jest w kolorze srebrnym.

Oczekuje wiec Waszych porozpozycji.

Po sprzęt wybrałbym sie do Berlin z uwagi na większy wybór i korzystniejsze ceny. Dobrze by było aby Wasze propozycje dało się zrealizować np. u Louisa :biggrin:

Pozdrawiam

Lev

Może taki komplet :flesje:

Kurtka:

http://www.louis.de/_10ad1f0dcb261f018822a...artnr_gr=207051

Spodnie:

http://www.louis.de/_10ad1f0dcb261f018822a...artnr_gr=206385

Rękawice:

http://www.louis.de/_10ad1f0dcb261f018822a...r_gr%253D207051

Ostatnio ktoś z forum zamawiał taki komplet vanucci (kurtka+spodnie) i był bardzo zadowolony, bo pytałem się nawet o kilka rzeczy, bo chciałem taki kupić... lecz wkońcu wybrałem zestaw textylny vanucci racing i też jestem zadowolony :flesje: