Skocz do zawartości

Kawasaki VN750 vs Honda VT1100


Viking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Sezon w zasadzie zakończony ,motki zaczynają delikatnie tanieć :biggrin:,a ja wciąż się waham . Zima już powoli robi puk,puk :biggrin: czasu by dopieścić motko miałbym full ale......w/w brak:(.

Czytam forum i czytam i jak już jestem prawie pewien że wiem czego chcę to....przeczytam coś jeszcze i znowu jestem bez lidera ....:notworthy:

Więc bardzo proszę ...POMOCY!!!

A więc:

Zakładając że oba motki będa w podobnym stanie technicznym/wizualnym/wiekowym....

VN750 vs VT1100: :bigrazz:

 

Problemy techniczne

Niezawodnośc

Serwisowanie

Części(dostęp i cena)

Prowadzenie (1-sze moto)

 

Moc i osiągi to sprawa 2-go planowa i nie tak ważna ..

BTW: Rozmiar tych motków ...ale nie suche wymiary w mm (bo te znam ) ale tak po ludzku:P bo to że jaden ma rostaw kół wiekszy o jakieś tam 7 (czy ileś tam)cm to raczej niczego nie dowodzi :

 

 

BARDZO Przepraszam .. dobrze myślałem źle napisałem ot już mi się miesza miało być VN800 :buttrock:

Edytowane przez Viking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleś sobie porównanie wymyślił. Szczerze to nie ma co porównywać. Tylko VT. No chyba, że lubisz koszty i mechaników. Nie chce mi sie rozpisywać bo tematów na forum było od groma ale wszystko to co napisałeś o cechach moto jest na korzyść VT - no może za wyjątkiem ceny i rocznika.

Poszukaj na forum a znajdziesz sam odpowiedź.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sprawa jasna źle napisałem temat miało być VN 800 ale to raczej niczego nie zmieni .To może z innej beczki .Kupując motor w komisie czy od sciągaczy / naciągaczy ( no nie obrażam wszystkich "importerów") twierdzenia że moto ma: wymienione klocki,płyny,aku, ustawione to i tamto w ogóle przygotowane do jazdy i 100000% sprawne bez wkładu finansowego ...można wsadzić między bajki.

To czy w takim wypadku lepiej kupić od kogoś kto naprawde motkiem jezdził (kilka sezonów) czy korzystając z niższej ceny u importerów we "własnym" (czyt.u mechaników)zakresie od podstaw wszystko podłubać ??

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

to fakt temat już wielokrotnie wałkowany na tym forum, moim zdaniem wybór motocykla tylko na podstawie opini wyrażanych na forum i suchych danych katalogowych konkretnych modeli motocykli nie zagwarantuje Ci, że motocykl przez ciebie wybrany na podstawie sugestji osób jeżdżących tym właśnie modelem będzie akurat najlepszym wyborem dla ciebie (pamiętaj, że każdy będzie chwalił motocykl na którym jeździ), według mnie najlepiej jest - wybrać się na giełdę motocyklową i przejechac się motocyklami , które bierzesz pod uwagę przy zakupie a dopiero potem zastanawiac się nad ewentualnymi wadami i zaletami danego moto, myślę, że jazda próbna wiele ci wyjaśni

pozdrawiam i życzę powodzenia przy zakupie sprzęta :buttrock:

Edytowane przez bwoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VN 800 mówisz - to już napewno byłby rozsądniejszy wybór niż VN 750 - bo VN 800 mają dobra renomę. Porównując do VT to głownie zależy o jakiej kasie mówimy oraz o jakich rocznikach, stanie motocykla itd. Generalnie Honda to Honda choć mówie od razu, że nie jestem fanatykiem jednej marki bo na VN 800 szalałem 3 sezony a teraz coraz częściej spoglądam przychylnie i z zainteresowaniem na Wild Stary więc nie jestem obsesyjnym maniakiem - przynajmniej ja tak myśle.:flesje:

Co do Twojego pytania odnośnie tego od kogo kupić - nie ma odpowiedzi - i tu i tu możesz trafić na minę albo odwrotnie na super sprzęta. Pewne rzeczy mozna sprawdzić czy były wymieniane (zdatne do użytku) jak wspomniane klocki, opony i pare innych pierdół np filtr powietrza. Olej się wymienia wraz z filtrem po zakupie bo wierzenie poprzedniemu właścicielowi, że wymienił jest ryzykowne no chyba, że to kumpel dobry.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

A rozważałeś Virago np 750 albo 1100. Ja kupiłem ten sprzęt w tym roku, Virago 750, po kilkunastoleniej przerwie w jeździe i uważam, że to jest to. Ma kopa od dołu i jest stabilny, wygodny jak diabli (przejechałem 350 km i nic), niezawodny. Napęd na wał gwarantuje bezobsługowość przez cały sezon i t ten wygląd (oczywiście kwestia gustu). Gorąco polecam.

 

pozdro

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...