JVC Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Jak w temacie. Drodzy koledzy, nic nie jest bardziej wartosciowe niz wasze doswiadczenia z motocyklem ktorym jestem zainteresowany.Dlatego do was to pytanie. Co z ta skrzynia? Poprawila sie w stosunku do starszych mogeli czy nie? I czy ciagle jest to slaba strona R1? Wczesniej interesowalem sie cbr 954rr ale nie znalazlem takiej ktora by mi pasowala, wiec postanowilem poszukac R1 z 2004r. Biore pod uwage takze cbr 100rr i gsxr. Wszystko zalezy od tego ktory bedzie w lepszym stanie i z pewna przeszloscia. Dziekuje za odpowiedz i POZDRAWIAM! PS. jakie wdy wedlug was ma r1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Sam jezdze poznym modelem 2004 i nie mam zadnych problemow ze skrzynia.Chodzi idealnie. Biegi wskakuja latwo i bez jakis zgrzytow a o wyskakiwaniu 2 nic mi nie wiadomo:) Jednym zdaniem: jak dbasz, tak masz. Bedziesz katowal moto to ci bedzie sie cos chrzanilo w kazdym modelu. Co do wad, nie zauwazylem jak narazie:) moze dlatego ze to pierwszy sezon na r1. Jedyna rzecz, ktora mnie denerwowala to przy jezdzie po nierownosciach dochodzi lekkie stukanie z przodu motu.To klocki hamulcowe i jest to rzecza normalna. Ogolnie mowi sie ze Yamahay "halasuja". Ja moto naprawde polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santiblue Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 (edytowane) Uzytkuje taka Yamke w tym sezonie. Nie obchodze sie z nia delikatnie ( guma, stopale itd ) i powiem ze skrzynia chodzi idealnie. Nic sie nie dzieje a natrzaskalem juz 16tys km w tym sezonie. Ma juz prawie 28tys ogolnie zrobionych. Wszystko ok. Zadnych problemow. Jedyne co mi padlo to czujnik polozenia przepustnicy, ale podobno to standard w tym roczniku bo fabrycznie wkladali jakies niepelnowartosciowe.Anyway od gumowania pekaja mocowania lamp i czacha w najwezszym miejscu. Ale to jest do zrobienia i nie przeszkadza bardzo.Co do stukania z przodu to nie klocki a fabryczny amor skretu. Niedawno go zmienilem na Ohlinsa i przestalo stukac. Edytowane 11 Października 2006 przez Santiblue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Santiblue...u mnie amorek nie stuka.Stukaja klocki i wielu uzytkownikow r1 ci to powie z tego rocznika. Wystarczy leciutko nacisnac klamre hamulca przedniego i stukanie milknie.Klocki nie sa przymocowane "na stale" i stad ten stukot:) A jesli chodzi o czujnik przepustnicy...czym sie objawia jego uszkodzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JVC Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Dziekuje koledzy za odpowiedz.Pozdrawiam. Moze ktos jeszcze cos podpowie o moto? Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 A jesli chodzi o czujnik przepustnicy...czym sie objawia jego uszkodzenie? problem dotyczy R1 i Fazera z 2004-2005 rocznika. objawia się niestabilnością pracy silnika na wolnych obrotach, tu masz wszystko -> http://www.r1-forum.com/bulletins/yamaha_tps_bulletin.pdf język znasz to się dokumasz :flesje: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 problem dotyczy R1 i Fazera z 2004-2005 rocznika. objawia się niestabilnością pracy silnika na wolnych obrotach, tu masz wszystko -> http://www.r1-forum.com/bulletins/yamaha_tps_bulletin.pdf język znasz to się dokumasz :flesje: pozdr HejDzieki za linka.Kilka tyg temu mialem sytuacje, ze moto nie zareagowalo na odkrecenie manetki (przy 3500-4000rpm). Tak, jakby znajdowla sie w pozycji wyjsciowej, zero ciagu.Zaczalem myslec, ze to moze byc to ale po przeczytaniu zawartosci linka zwatpilem. Wie ktos co moglo byc przyczyna ww braku rakcji (zdarzylo mi sie to raz). A moze to jakis chohlik rzeczy martwej? Pozrdo chlopaki, wiecie co moglo spowodowac takie zachowanie moje moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santiblue Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Nie mam pojecia, ale jak to tylko raz sie stalo, to odpuscil bym szukania igly w stogu siana. Chyba ze sie nasili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MendeZ Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Słyszałem taka opinię o poprzednich modelach. W tym modelu probelm został wyeliminowany. Motor użykuję od tego sezonu. Póki co nabite mam 16 tys km i jedną z rzeczy jaka mi się przydażyła to linka sprzęgła która nie odbijała. Trochę regulacji, wd-40 i wszystko gra.Problem nr.2 to przepalające się bezpieczniki oświetlenia. W ciągu dwóch dni padły dwa. Może to wina jakiegoś zwarcia w instalacji. Nie mam pojęcia. Do dzisiaj problem sie nie powtórzył.Problem nr.3 to tylna opona;) Niestety i mi pękła czacha, tuż pod lampą. No cóż, jazda na gumie ma swoje uroki:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.