SeibR Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) Witam, moja Honda NS-1 na jałowym biegu kręci płynnie do około 10 i z ledwością do 11,5... w czasie jazdy na jedynce maxx do 12 kręci... gdy jade na 7-8 tys. długo się kręci a jade na pełnym gazie i niemoże wyjśc ztych obrotów a jak wyjdzie to dopiero po około 4 sekundach i skakuje na 9 tys. i dostaje kopa do 12... gaźnik czysty, rózne ustawienia były stosowane i nic, świece mam KATALOGOWą NGK BR8ECS... nic innego nieprzychodzi mi do głowy jak ustawienie stojanu zapłonu... czy żeby to ustawic trzeba zdjąc magneto czy bez zdejmowania też się da... prosze o pomoc.... Edytowane 10 Października 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTAZMA Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 W ns1 nie idzie przestawić zapłonu. On się tam nie rusza i nie idzie nim ruszyć! Jedynie możesz przeczyścić cały zapłon albo tylko ten czujnik obok magneta który zarządza iskrą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 W NS-1 na 100% da się ustawiac stojan zapłonu, wyprzedzanie świecy inaczej,. w hondzie MBX to przestawiali i lepiej jeździ im, a MBX ma prawie taki sam silnik jak NS-1... prosze o odpowiedzi... p00zdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=48588&st=20Tu się dowiesz w którą strone przestawić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTAZMA Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Mbx czy mtx ma w zapłonie dwie cewki i ruchomy stojan! A ns1 ma sześc cewek i nie ruchomy stojan!!! Zajmuje się tymi silnikami już pare lat i nie mó mi że idzie przeswić! Bo nawet jakby szło to i tak czujinik odpowiedzialny o iskre jest nad magnetem! I możesz sobie nim kręcić a i tak nic nie przestawisz! (robiłem już chyba z 30 silników hondy mtx mbx i ns1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.