Skocz do zawartości

Synchronizacja-a moc- pytanie dla praktyków.


CiasnyBaniak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Postanowiliśmy przeprowadzic synchronizacje.

W aktykułach na ten temat, wszyscy piszą, ze nie likwoduje to dziury w gazie, nie poprawia innych parametrów tylko reguluje wolne obroty.

 

Wzięlismy do ręki gaźnik z hondy 2-cylindrowej, okazuje sie ze sróba regulacyjna faktynie :icon_mrgreen: zmienia położenie obu przepustnic wobec siebie ! Tyle ze okazuje sie ze to ustawione położenie (wzajemne) zostaje już w całym zakresie obrotów, zatem- o ile na wolnych obrotach moze być słychać róznice w pracy źle wyregulowanego silnika, wydaje sie ze powinno to mieć też wpływ na prace w wyższych zakresach obrotów.? w końcu tam tez wtedy występią róznice w położeniu przepustnic.

 

Czy ta róznica w wysokich obrotach jest pomijalnie mała dlatego sie o niej nic mówi ?

A moze ktoś sprawdzał na hamowni przy wyższych obrotach różnice w mocy przy różnych położeniach przepustnic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dużych obrotach i tak obie przepustnice będa otwarte na maxa więc synchronizacja nie ma dużego znaczenia. Ale poprawne zestrojenie gaźników w sprzecie wrażliwym na synchronizację (dzięki _Siwy_ za pobudkę :banghead: ) poprawi dynamikę motocykla w sposób zauważalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...