Skocz do zawartości

rolgaz


mario0011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bardzo rozumiem - przecież zdejmuje sie "stare" manetki i na ich miejsce latwiej lub trudniej wciska "nowe". Po co Ci rolgaz skoro on jest już w Twoim moto?

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem - przecież zdejmuje sie "stare" manetki i na ich miejsce latwiej lub trudniej wciska "nowe". Po co Ci rolgaz skoro on jest już w Twoim moto?

 

 

ale to nowy moto i nie chciałem zniszczyć "starych" manetek, ale jak nie dostane samego rolgazu

to bede musiał to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie niszczenie?? A kto tu mówi o niszczeniu?? Skoro to człowiek założył to i człowiek to może zdjąć. Nie wiem jak jest z Drag Starem ale najprawdopodobniej tak jak w innych moto czyli: końcówka manetki z prawej strony (tam gdzie gaz) czyli to chromowane badziewie jest przykrecone (tak jak zwykła śruba) do plastikowego rolgazu, który jest pod spodem. Czyli trzymając za gumę manetki kręcisz tą końcówką w lewo i sie odkręca, następnie psikasz pomiędzy gume a rolgaz WD40 - wiadomo, kto smaruje ten jedzie i kręcac czy to w jedna czy drugą stronę zsuwasz pozostałą część manetki w dół. Z drugiej strony kierownicy jest troszkę inaczej bo końcówka jest inaczej zakładana (nie jest wkręcana) ale też ją można zdjąć (czasem nawet cała manetka zchodzi) - robisz ten sam nr z WD40, aby się nie mordować - ewentualnie jak zdejmiesz końcówkę to wsuń pomiędzy gumę a rure kierownicy nieostry, cienki śrubokręt i objedź parę razy wokoło żeby guma odeszła i tyle - znów kręcisz i zsuwasz w dół. Numer ze śrubokrętem możesz tez zastosować aby guma odeszła od rolgazu.

Czyli jak widać żadna filozofia. "Stare" manetki pozostają nietknięte a nowe możesz spokojnie zakładać. Tylko zwróć uwagę na jeden fakt - nowa manetka, którą będziesz zakładał na rolgaz musi być w srodku dłuższa (bardziej głęboka) niz całkowita długość rolgazu wraz z gwintem bo w innym wypadku aby wsunąć to do końca będziesz musiał obciąć gwint a wtedy faktycznie rolgaz zostanie zniszczony i o powrocie do oryginału można zapomnieć.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...