mario0011 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 witam wszystkich forumowiczów.mam pytanie. kupiłem fajne manetki do drag stara 1100, ale nie ma rolgazu, czy ktoś wie gdzie mogę kupićsam rolgaz. z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Nie bardzo rozumiem - przecież zdejmuje sie "stare" manetki i na ich miejsce latwiej lub trudniej wciska "nowe". Po co Ci rolgaz skoro on jest już w Twoim moto? Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario0011 Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Nie bardzo rozumiem - przecież zdejmuje sie "stare" manetki i na ich miejsce latwiej lub trudniej wciska "nowe". Po co Ci rolgaz skoro on jest już w Twoim moto? ale to nowy moto i nie chciałem zniszczyć "starych" manetek, ale jak nie dostane samego rolgazuto bede musiał to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Jakie niszczenie?? A kto tu mówi o niszczeniu?? Skoro to człowiek założył to i człowiek to może zdjąć. Nie wiem jak jest z Drag Starem ale najprawdopodobniej tak jak w innych moto czyli: końcówka manetki z prawej strony (tam gdzie gaz) czyli to chromowane badziewie jest przykrecone (tak jak zwykła śruba) do plastikowego rolgazu, który jest pod spodem. Czyli trzymając za gumę manetki kręcisz tą końcówką w lewo i sie odkręca, następnie psikasz pomiędzy gume a rolgaz WD40 - wiadomo, kto smaruje ten jedzie i kręcac czy to w jedna czy drugą stronę zsuwasz pozostałą część manetki w dół. Z drugiej strony kierownicy jest troszkę inaczej bo końcówka jest inaczej zakładana (nie jest wkręcana) ale też ją można zdjąć (czasem nawet cała manetka zchodzi) - robisz ten sam nr z WD40, aby się nie mordować - ewentualnie jak zdejmiesz końcówkę to wsuń pomiędzy gumę a rure kierownicy nieostry, cienki śrubokręt i objedź parę razy wokoło żeby guma odeszła i tyle - znów kręcisz i zsuwasz w dół. Numer ze śrubokrętem możesz tez zastosować aby guma odeszła od rolgazu. Czyli jak widać żadna filozofia. "Stare" manetki pozostają nietknięte a nowe możesz spokojnie zakładać. Tylko zwróć uwagę na jeden fakt - nowa manetka, którą będziesz zakładał na rolgaz musi być w srodku dłuższa (bardziej głęboka) niz całkowita długość rolgazu wraz z gwintem bo w innym wypadku aby wsunąć to do końca będziesz musiał obciąć gwint a wtedy faktycznie rolgaz zostanie zniszczony i o powrocie do oryginału można zapomnieć. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.