foks Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) Czesc, od 4 dni jestem szczesliwym posiadaczem Hondy CBR 600 f3 z 98 roku, motocykl oceniony przez mechanika jako stan b.db :icon_mrgreen: Ja sie przesiadlem z GPZ 500, wiec dla mnie roznica spora, ale mam pytanie odnosnie przyspieszania... czy to normalne dla tego modelu, ze jak ruszam spod swiatel na 1 biegu i mocno dodaje gazu to motocykl na poczatku jakby nie chcial przyspieszac (nie wiem jak to nazwac, "opozniona reakcja na mocno dodany gaz"? pojawia sie przy mocnym odkreceniu manety :biggrin: ) a dopiero po chwili dostaje kopa (cos kolo 3-4 tys), drugi raz dostaje go powyzej 7 tys (to akurat dla mnie normalne). Mam sie do tego przyzwyczaic, czy cos jest nie tak?Oraz sprawa nr 2, skrzynia biegow :buttrock: Jak gazuje na 1wszym biegu powyzej 10 tys obrotow i chce wrzucic bieg nr 2 to musze to zrobic mocnym, stanowczym ruchem, gdyz jak wrzucam tak lekko jak inne biegi to 2 nie chce wskoczyc i slysze takie terkotanie jakby cos tam chcialo wejsc a nie moglo a potem wskakuje luz :biggrin: W gpz w trakcie jazdy bylo bardzo trudno wrzucic luz, w cbr odwrotnie...POMOCY ! :biggrin: Edytowane 2 Października 2006 przez foks Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) czy to normalne dla tego modelu, ze jak ruszam spod swiatel na 1 biegu i mocno dodaje gazu to motocykl na poczatku jakby nie chcial przyspieszac (nie wiem jak to nazwac, "opozniona reakcja na mocno dodany gaz"? pojawia sie przy mocnym odkreceniu manety Ciągnie na 1 biegu od samego dołu. Możliwe że nie najlepsze ustawienie składu mieszanki dla wolnych obrotów masz - testowe ustawienie śruby wolnych obrotów w moim motocyklu na 2 obroty powodowało taką jakby mała czkawkę podczas ruszania. Ustawienie na 2.5 (wg motodaty) zlikwidowało ten wkurzający objaw, aczkolwiek ustawiając śrubę na 2 obroty idealnie paliła goraca bez gazu :icon_mrgreen: Jak gazuje na 1wszym biegu powyzej 10 tys obrotow i chce wrzucic bieg nr 2 to musze to zrobic mocnym, stanowczym ruchem, gdyz jak wrzucam tak lekko jak inne biegi to 2 nie chce wskoczyc i slysze takie terkotanie jakby cos tam chcialo wejsc a nie moglo a potem wskakuje luz W gpz w trakcie jazdy bylo bardzo trudno wrzucic luz, w cbr odwrotnie... przed przełączeniem z 1 na 2 przytrzymaj delikatnie dźwignię zmiany biegów, sprzęgiełko - ujęcie gazu i ogień. W taki sposób wchodzą jak w masełko bez trzasków i innych efektów specjalnych. Edytowane 2 Października 2006 przez viperPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) co do pierwszej sprawy to może być wina zaworków iglicowych w gaźnikach a druga kwestia to wina źle wyregulowanej dzwigni zmiany biegów lub nieumiejętnej jej zmiany...przy ostrym przyśpieszaniu zanim wciśniesz sprzęgło ( lub jak bez sprzęgła zanim ujmiesz gaz) to noga powinna już wywierać lekki nacisk na dźwignię o widzę, że Viper mnie wyprzedził... pees. a co do jajek przy hamowaniu (to z innego wątku :biggrin:) to musisz się przysunąć do baku i obejmować go nogami i powinno być ok :icon_mrgreen: do momentu jak zaczniesz ćwiczyć stoopale :buttrock: Edytowane 2 Października 2006 przez TUREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A jak to ustawic drogi Viperze? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Kręcisz tym: http://www.smsnet.pl/~viperpl/pilotscrew.JPG - czerwone kreski wskazują śruby (1 gaźnika na fotce zabrakło :icon_mrgreen: ) Dostań się do tych śrub (zdemontuj boczne plastiki) - wkręć śruby (licząc liczbę obrotów - podaj ją w tym temacie) - odkręć śruby o 2,5 obrotu - powinno zadziałać o ile wszystko inne jest OK.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Dzieki! Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.