kanton Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 witam,kupilem 2miesiace temu ktm 580 lc4 z 1992 roku,po dwoch dniach rozlecial mi sie silnik.dowiedzialem sie ze nie ma szans na zdobycie tloka z pierscieniami.nie wiem co robic-kupic silnik,sprzedac motor?jak ktos wie cos na ten temat prosze o kontakt.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 witam,kupilem 2miesiace temu ktm 580 lc4 z 1992 roku,po dwoch dniach rozlecial mi sie silnik.dowiedzialem sie ze nie ma szans na zdobycie tloka z pierscieniami.nie wiem co robic-kupic silnik,sprzedac motor?jak ktos wie cos na ten temat prosze o kontakt.dziekiWspółczuję.Powiedz tylko konkretnie co się rozleciało. Tłok kupisz, piszę o tym w innym miejscu. Jak masz silnik kompletnie zdruzgotany to możesz wymienić silnik np. na LC4 640 z okolic 00`. Kosztuje taki silnik w BDB stanie od ok. 2000 PLN. Będzie pasował. Namiary, info na PM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanton Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Współczuję.Powiedz tylko konkretnie co się rozleciało. Tłok kupisz, piszę o tym w innym miejscu. Jak masz silnik kompletnie zdruzgotany to możesz wymienić silnik np. na LC4 640 z okolic 00`. Kosztuje taki silnik w BDB stanie od ok. 2000 PLN. Będzie pasował. Namiary, info na PM.cylinder jest ok,tłok jest porysowany,pierścienie cienkie i przydałobysie wymienić uszczelniacze na zaworach,podliczę koszty i zastanowię się nad tym silnikiem o ktorym mowisz-gdzie jest to PM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) PM jest jak kilkniesz na jarek s i wtedy będziesz miał okienko-wyslij prywatną wiadomość. Jak nie znajdziesz, to dzwoń na 501 012 332.Jak będziesz chciał montowac inny silnik-po roku 94` zmienił się układ wydechowy i tylny amortyzator, nowy wydech nie będzie pasował na odcinku od przejścia kolektora 2 w 1. Początek wydechu-kolanka te same. Edytowane 20 Września 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.