lukimaster Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Piękna maszyna... moze i takiej bede szukał :notworthy: Gratulacje raz jeszcze .Ps. Honda to HONDA :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Od dzis moja cbr nocuje juz u mnie ;pRano zarejestrowalem (niezly patent wprowadzili u nas na Ursynowie, ide do okienka, skladam papiery, trwa to 5 minut, daje nr telefonu i jak jest do odebrania to dostaje sms'a, ja dostalem po 3h). Pozytywnie tez sie rejestruje motocykl za 200zl a nie jak wczesniej 600... Wrazenia z jazdy? Bajka ale inna bajka niz gpz. Pozycja narazie malo wygodna :bigrazz: Jak jechalem w korku i co chwile hamowanie to nadgarstki dosyc szybko mowili DOSC! Jak sie jezdzi przez chwile dluzej nie jest tak zle :P Pozycja kosmos, podoba mi sie ale musze sie przyzwyczaic, iz leze na baku... Osiagi? 3 bieg jest dla mnie narazie tym najwyzszym, reszta mi niepotrzebna... Ogolnie to predkosc czuc, jezdze bardzo asekuracyjnie i powoli, tylko lekka dziura w mocy na pierwszy biegu jakos w przedziale 2-5 prm mnie dziwi... normalne czy cos nie tak? Daje mocno manetke, jakby przez chwile nie chcial przyspieszyc a potem ogien :icon_biggrin: Hamulce? Mistrzostwo... ale narazie wiecej z nimi problemu niz pociechy :rolleyes: Delikatne nacisniecie klamki powoduje, iz przod mocno nurkuje a motocykl mocno hamuje, po jezdzie gpz'tem boje sie, by ni zblokowac przodu lub nie poleciec przez kiere... dzisiejsze hamowanie przy 160 straaaasznie mnie zaskoczylo... Musze wyczuc te hamulce. Przyjemnosc jazdy? Ogromnaaaaaaaa. Kazdy zakret, kazdy manewr jest jakbym go robil pierwszy raz, wszystko przyosi radosc, a dzwiek z seryjnego tlumika jest czyms pieknym dla moich uszu (nie ma jak porownanie z gpz ;p ), lecz na wiosne czas na przelot... Prowadzi sie pieknie, ladnie wchodzi zakrety, nie czuc takich wibracji jak w cbr. O wlasciwiosciach jezdnych bede mogl sie wypowiedziec jak troche posmigam po winklach... Zegary narazie wydaja mi sie mniej czytelne, sa mniejsze niz w Kawasaki, obrotomierz chodzi do 7 tys bo mi takie osiagi starczaja (dalej nie probuje, a to podobno powyzej 7tys ma dopiero kopa :smile:, strach sie bac ). Spalanie? Tez sie boje o wynik, ale narazie jezdzac bardzo powoli na malych obrotach mam nadzieje, ze bedzie do zaakceptowania :lapad: Dzis byl dla mnie wielki dzien, wyjechalem z domu gpz'tem a wrocilem tryumfalnie cbr'a (ps, smutno mi sie bylo rozstawac z kawasaki gpz, pierwszy motocykl bedzie sie zawsze pamietac, jak pierwsza dziewczyne.. ;( ) Pozdrawiam! Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Prowadzi sie pieknie, ladnie wchodzi zakrety, nie czuc takich wibracji jak w cbr. hehe :icon_biggrin: Widze ze na kazdym kroku myslisz o CBR bo w tym zdaniu porownales swojego konia do ... CBR :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 ps: puki stuki to suzuki :bigrazz: i o to chodzi!! :icon_biggrin: SUZUKI :rolleyes: gratuluje sprzeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 hehe Widze ze na kazdym kroku myslisz o CBR bo w tym zdaniu porownales swojego konia do ... CBR Faktycznie, caly czas mam ja w glowie :rolleyes:Jezdzi sie super, prowadzi sie pieknie ale... ktos mowil, ze pozycja w cbr nie jest hardkorowa... to jaka jest hardkorowa? Mnie nadgarstki dosyc mocno bola... :icon_biggrin: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Faktycznie, caly czas mam ja w glowie :bigrazz:Jezdzi sie super, prowadzi sie pieknie ale... ktos mowil, ze pozycja w cbr nie jest hardkorowa... to jaka jest hardkorowa? Mnie nadgarstki dosyc mocno bola... :rolleyes: no właśnie rzecz dziwna... jeżdżąc SRAD-em nigdy mnie nie bolały nadgarstki a jak pojeździłem kilka razy dłużej CBR-ą mojej lepsiejszej połówki to mnie bolały i to dość szybko :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 A jest jakis sposob by przy gwaltownym hamowaniu nie obijac o bak sobie "klejnotow" :) ? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 :) GRATULACJE :bigrazz: fajnego sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A jest jakis sposob by przy gwaltownym hamowaniu nie obijac o bak sobie "klejnotow" :) ? Zaloz crash-pady na jajka :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.