2can Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Challenge Off Poland - River Ride III Edycja Pucharu Polski Quadów i MotocykliCzas- 29 września 2006 - 01 października 2006 Miejsce - Płock Centrum Konferencyjne Nad Wisłą N52°33.079 E19°39.520 Organizator- TeamExtreme Płock Długo oczekiwana Letna Edycja rajdu, który wpisał się już na stałe w kalendarz imprez motocyklowo quadowych. Zapewniam ciekawą i dobrze przygotowaną trasę, wiele niespodzianek, dobrą zabawę, niezapomniany klimat, przejrzystą i klarowną punktację. Oczekujemy Quadów 4x4 , quadów 2x4 i motocykli, wybór trasy i stopnia trudności będzie należał do uczestnika. Nowość na naszym rajdzie - jazda na itenerer. Obok trasy Extrem będzie trasa dla tych co nie chcą się pobrudzić. Bazą będzie Centrum konferencyjne Nad Wisłą . Na RR nie będziejuż tradycyjnie typowych spotykanych do tej pory na rajdach "grafów" , będą PP czyli punkty przejazdu , które będą na końcu odcinków specjalnych , za pokonanie których nagrodą będzie wbita w kartę pieczątka. Grafy , które są premią za przejechanie rajdu trasą wyznaczoną przez organizatora z należytą uwagą zastąpią metalowe pinezki z wybitym numerem które doskonale sprawdziły się na poprzedniej edycji RR i na MC . Pinezki o średnicy 3 cm będą wbite w drzewa i oznakowane tak jak do tej pory były oznakowane grafy. Numer z takiej pinezki będzie musiał być odbity ołówkiem kopiowym do karty przeznaczonej do znaków graficznych , takiej samej jak na MC. Kopiowanie będzie realizowane przez pocieranie ołówkiem papieru przyłożonego do pinezki - tak jak za dziecinnych lat kopiowało się orzełki z monet. System ten funkcjionuje od lat na Enduromanii i doskonale się sprawdza. Pieczątki bardzo szybko dostają nóg jak można było zaobserwować na YC honorowane też będą zdjęcia na których będzie widać PP, quada i uczestnika. Dobrze sprawdziło się również kryterium czasu, każdy Team będzie miał wpisaną w kartę godzinę wyjazdu i godzinę powrotu. Teamy będą wyjeżdżały w odstępach co najmniej 15 minutowych by uniknąć korków na próbach . Przeliczenie czasu przejazdu na punkty , pozwoli premiować sprawną , dobrze współpracującą ze sobą grupę, słowem kto lepiej i szybciej przejeżdża próby powinien być za to nagrodzony. Wszystkie punkty będą miały podane współżędne GPS jednak ich ilość będzie taka że niemożliwe będzie zdobycie wszystkich , różna punktacja za różne punkty spowoduje konieczność wybrania strategii Zgłoszenia przyjmuję pod adresem mailowym [email protected] Koszt uczestnictwa 200 zł należy wpłacać na konto: 05 1050 1966 1000 0022 6132 9235 ING Bank Ślaski z dopiskiem RR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 (edytowane) Nooo 2Can-chwała Ci za to że nie zapominasz o motocyklistach spragnionych rzezi...Po prawdzie to w wolnych chwilach przerabiam niunię właśnie pod kątem tej imprezy-odporność na bardzo głęboką wodę, plus parę detali mogących się przydać w dramatycznej chwili. Twój patent z maczetą Fiskarsa przeszedł już chrzest bojowy na moim motocyklu:), pomyśl o prawach autorskich... Spróbuję pokonkurować z kolegami na atv, i z motocyklistami. Liczę na to że nie będzie zmiłuj się, że będzie rzeź. Pozdrawiam. Edytowane 16 Września 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2can Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Trasa RR III będzie tak skonstruowana że będzie można jednakową ilość punktów zdobyć na małym obszarze ale o bardzo trudnym stopniu przeprawy , i na rozciągniętym terenie gdzie będzie mniej elementów przeprawowych a więcej jeżdżenia. Wybór będzie należał do zawodnika - czy więcej jazdy w terenie mniej wymagającym czy mniej ale za to w super ciężkim terenie. Tą innowację wprowadziłem ze względu na biorące udział quady - ośki i motocykle , które nie odnajdują się na tradycyjnej trasie RR. Hasło tej edycji to więcej radości z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 A co najbardziej załatwiało motocykle i 2WD na poprzednich RR?Woda? Brak wyciągarek? Brak napędu na głębokim błocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2can Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Zmęczenie :buttrock: , dość powiedzieć że quadziarze przyjechali kompletnie wyczerpani po 20 godzinach walki , a oni nie targali recznie swoich pojazdów.Ciężki teren dla quada 4x4 z wyciągarą = nieprzejezdny teren dla motona , już w Orzyszu było widać drastyczną różnicę. A tam Michał ustawił próby quadowe. Widząc Endurowców brnących w maź po pas podziwiałem samozaparcie i wolę walki :flesje: Quad jak się zagrzebie wyciągasz linę i wio , motonem musisz iść na prędkości , bo jak staniesz to koniec a nie wszędzie się da iść na fajce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) Wiesz 2Can, szykuję takie dwa wunderwaffe w motocyklu na Płock żeby być konkurencyjnym wobec traktorów 4WD na pełnym wyposażeniu off-roadowym. Będzie to piekielnie trudne żeby nawiązać walkę, jeszcze muszę przetestować u siebie na miejscu, żeby nie było wielkiej plamy i kompromitacji na rajdzie. W każdym razie spróbuję powalczyć na cięższym wariancie, jak odpadnę-trudno, ale tanio skóry nie oddam.Szukam kolegów do teamu żeby utrzec nosa quadowcom! Info na PM.Wiesz, chciałbym przyjechac ze swoimi dwoma synkami i żoną. Będzie tam jakieś bezpieczne miejsce żeby młodzież (5 lat) bezpiecznie pojeździła quadzikami pod okiem mamusi? Edytowane 17 Września 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2can Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) Jarku , jeśli miałbym coś doradzać motocykliście to radziłbym dobrze taktycznie opracować rajd. Mnie nauczył tego Wojtek Sławiński z którym wygraliśmy Enduromanię 2005 - straciliśmy pół dnia na dotarcie do jednego punktu, w którym mogliśmy zarobić 200 pkt. straciliśmy bo ja się uparłem. W tym samym czasie "zrobilibyśmy" cztery punkty za 100 pkt i w rezultacie zyskali więcej... Atutem motocykla jest sprawność przemieszczania się i prędkość i to należy wykorzystać :biggrin: Bazą jest zamknięty ogrodzony olbrzymi teren nad samą Wisłą , możesz być spokojny o swoją rodzinę. Edytowane 17 Września 2006 przez 2can Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2can Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Przygotowania zaczynają dobiegać wreszcie ku końcowi Plan gry jest następujący : piątek - dzień spotkania i wieczornej integracji - ognisko , wyświetlanie quadzikowych filmów , opowieści wszelkiej treści (byle offrołdowej:) ) zdanie maszyn do parku maszyn pod dozór osób pilnujących, słowem integracja przy beczce sobota - 8.00 odprawa , zapisywanie w biurze zawodów , plombowanie kart , rozdanie roadbooków i przygotowanie do startu. Start planujemy na godzinę 10.00 czas do startu należy wykożystać na analizę dostarczonych materiałów i opracowanie strategii. Start i pierwsze 15 km to trasa na roadbooka , w miarę prosta i przyjazna nawet dla początkujących. Roadbook doprowadzi uczestników do początku odcinka specjalnego tu zacznie się cięższe zadanie - 40-o kilometrowy odcinek naszpikowany punktami , których zdobycie może być w niektórych przypadkach gorzko okupione . Dla tych , którzy nie zdecydują się atakować przeszkód dla twardzieli czeka kilkudziesięciokilometrowa trasa o mniejszym stopniu trudności w zdobywaniu punktów za to znacznie dłuższa i trudniejsza nawigacyjnie. wszystkich punktów będzie ponad 200 (dwieście) także trzeba będzie zdrowo kombinować trasa jest otwarta do niedzieli do godziny 14.00 . W trakcie trwania imprezy napotkacie tradycyjnie kilka zadań specjalnych do wykonania m. innymi trzeba będzie przesiąśc się z quada do ... kajaka by zaliczyć zadanie Oczywiście nie zabraknie kilku zadań intelektualnych , radzę więc poczytać trochę chistorii naszego regionu i przejrzeć przewodniki po ciekawych miejscach niedziela- do 14.00 należy zdać karty drogowe , o godzinie 16.00 zakończenie imprezy , rozdanie pucharów i nagród. W bazie rajdu będzie posiłek regeneracyjny w postaci grochówy z wkładką , dan z grilla i napojów , czynny cały czas. O nasze bezpieczeństwo będzie dbała grupa ratownictwa medycznego z prawdziwą karetką ! Dzięki Michałowi Mazurkowi. Domawiamy sprawy ze sponsorami nagród , do tej pory zdeklarowali się jako pewniacy: firma Taurus z Płocka , Yamaha Moto Kom , MSG , Wurth , Ramsey , ATV Polska, Quady Śrem, firma Moto Gigant z Kielc, WARN, z kilkoma znanymi firmami jeszcze trwają negocjacje. Patronował imprezie będzie Prezydent Miasta Płocka oraz Wójt Gminy Brudzeń Duży , który jest fundatorem pucharów. Patronat medialny objęły nad imprezą portal ATV Polska.pl , Quadzik.pl , oraz Off Road.pl Smaczku dodaje fakt , że trasę dla motocyklistów opracowuje znany i utytułowany zawodnik Wojtek Sławiński. Oj będzie się działo... _________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.